Lyricist
2006-12-21 18:39
haha tycker forfarande det är coolt att du kan få så många på din sida trots du knappt kan flowa. Big up
There shouldent be no war between humanity. Världen är som en bur av natur.Djävulen och ljuset är raka motsatsen mot svart på vitt det är min bibel -Amen
Såå tuung HAHHAA skönaste texten på länge :) GJ SOM FAN asma han ska ha de, peys
Du är en slapp fetis som suger kuk. Gå och lägg dig för kaggen äger dig.
HAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHA R R R HAHAHHAHAHAHAHAAHAHA du kan ju inte ens säga det kukhuve
kan nån länka så man får höra kaggens diss?
Letade upp den... Ingen var bättre än den andra direkt. Ni båda älskar att svära och knulla den andres släkt. Känns inte som så intelligenta texter. P.S. Tyckte Kaggen kunde tagit och kört på ett eget beat istället.
pusi kurac!! jebote peder. va betyder det då? och tror denna knäckte kaggen rätt saftigt.
Make love not war
Brunleif P18: Du lär väl inte veta nåt om det, för du har väl en pojkvän?
-asma: zow. hur ska du komma ner till gränsen när vi har skånska snipers i buskarna som skjuter alla finniga stockholmare som kommer rullandes på kickbikes. jag älskar er alla, även om ni tycker jag är kass! JULAFTON!HAHA. och jag förstår inte hur ni kan tycka kaggen är bra? =S han är helt seriöst de sämsta jag har hört . hans röst är ju inte äns äkta , han är inte äkta. han är bara allmänt ful också, det är han fonky fresh med men fonky är inte falsk men det är fan kaggen asså. antingen är man ett fult litet ghettobarn i stockholm elr en rik snorunge. Skitställe skulle jag vilja kalla det, fuck alla i stockholm och skänk stockholm till grönland och simma med pingvinerna!
Make love not war
Begåvat sagt zorzes. Finns inga pingviner på Grönland. Dom håller till på sydpolen och runt omkring...
antagonisten 23 år och härmar moget fjortis
Vilda Västern// Clark Kent//
aaapusshej: gulligt.. var gör du själv här?Brunleif P18: jag härmar inte?
con_artist Ja å din mossa kan sugakolla efter själv ;D
S-s-S-sHineybWooooI
64 bars på en månad e inte världens bästa, inget man ska vara stolt över, men dissen e helt ok torr du tar det här har inte hört han andra,
www.sipan.st
plus att jag HATAR när folk lägger in "mamma" på dissarna, det e kaggen eller vad han hjeter du ska dissa ingen annan fan. :S
www.sipan.st
Kurden89 P17: Namnet på låten är ironiskt.. han skrev den på mindre än en dag.. han fick inte tillgång till studiotid bara.. därför det tog en månad innan låten kom =/
jag lyssnade nyss på kaggens låt eller vad han heter, han åt upp asma 3 ggr hahahahhaa. men båda dissarna va sköna faktist. båda hade flow,
www.sipan.st
VapenVila dyselexi? okej okej Puss på dej
S-s-S-sHineybWooooI
zorzes P2 du e ju då pinsam... hur kmr det då att han är så omtyckt då?? för asma o gänget har ju inte ngt att skryta om... inte rösten/flowet/texterna.. ska jag vara ärlig så hör jag inte så mkt vad som sägs i denna låt.. o det stör mig med alla dessa eeejjjjj eejjj överallt :/ puss SS
abo shit bazz pazzaz riktiga dirtbagzzz?<br>Smutsiga Södern, vårt egna STHLM!
__shuel__ hahha lär dig stava din idiot
varför är alla så ledsna? :(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
de här va asså seriöst den fetaste dissen som nånsin lagts upp på Whoa... synd baa att inte anta va me oxå.. för ni två e oslagbara tillsammans;) peace
414. Klubb Knutby
Jag tycker att du är dålig, skittråkig beef
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
hock, du är tråkig. kommer alltid med tråkiga kommentarer. one
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
TheRapist P18 vad har kaggen att skryta om som är så jävla häftigt då ?
och jag ska berätta varför ni där i stockholm inte fattar.Vi kan säga så här ni skulle inte fatta norrländska heller för ni är efterblivna små söta barn.Ni har inget att säga till om alls , så det är bara att stänga sin flabb nu och hålla käften!
Make love not war
Kaggen har en mörder röst, sjukt soft text & attityd! villket asma saknar...
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
toppen ingår i kaggens vänskapskrets & crew om jag inte har fel för mig så den uttryckta åsikten framkallar inte en reaktion som liknar förvåning.
Hmm varför chatar alla i denna tråden? :P ge kretik sen out..?
Don't!
Har inte hört hans diss, men den här va lika fet som fat joe mäjn! Ligger tungt tajt, glassiga rim, allting flyter på som vatten ur kranen! Ett fett big up! Hade ja varit 14 hade ja sagt "Shett majn när ja blir stor ska ja bli tajt som du". haha Ett till big up för skånska! Önskar nästan att ja hade den dialekten, för allting låter mer äckta på nåt vis! Pejz unt KEEP UP FOREHELVETE! BAWH!
Peace
Producent
2006-12-23 01:50
Sånna här trådar slutar alltid med att alla backar sina kompisar vare sig dem är värda det eller inte... Allt snack om "blabla kaggen var bäst, och inte för att jag känner han utan för att han var bäst helt enkelt) är ju rent bullshit! Ingen vill ju säga emot sin polare...
Seröst, Ngn som vill slåss? blir arg på alla dessa internet gangsters, kom till hbg och säg tid och datum.. så kan vi se hur mycket ni diskuterar om "vem som äger vem som suger och vem som är ful och vem som är tjock, och vem som knullar vems mamma" omg bara kom
http://www.myspace.com/smale1 <-- tanka min musik där här överalt? varför inte tanka och ge dig själv en chans att älska musik.,,, tack på förhand peace
sheet alla backar för smale sheet vill du slåss kan du väll åka o möta dom du vill slåss me...o du ska inte snacka om att andra leker internet gangster...
Konse''
MAn kan inte tro att asma är 19 om man kollar komentarerna. T.ex hur ska du komma ner till gränsen när vi har skånska snipers i buskarna som skjuter alla finniga stockholmare som kommer rullandes på kickbikes.
SignatuR^
Tack för att du la upp texten så man förstår vad du säger. Ps. SKÄNK SKÅNE TILL DANMARK! Ds. Ps2. Pingviner finns ej på grönland + att grönland inte är ett eget land. Ds2.
"Jag sparkar dig i ryggen och skär av dina hälsenor, jag kan fan lägga ner detta battle nu för du är inte redo"
Asma Hur mycket jag än känner kaggen så blir varken du bättre eller han sämre för det! gilla läget..
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
Jag pallar inte skånska, jag hör fan ingeting. Du har inte en chans mot KAGGEN !SKÄNK SKÅNE TILL DANMARK!
ChrilleF P16 : men kom då... Trofast P17: klart vad fan tror du?
http://www.myspace.com/smale1 <-- tanka min musik där här överalt? varför inte tanka och ge dig själv en chans att älska musik.,,, tack på förhand peace
Smale P17 - Jag säger som kaggen , det är lätt att vara tuff när man är 70 mil bort.. Du skämmer bara ut dig Tjockis!
Jaa :D Typ Asma, slår man han så studsar han iväg för han är nämligen så fet att han inte ORKAR banta.. Haha
asså smale tror du jag åker så jävla långt för att slåpå en tönt som dej lr kom hit du...du kan juh vissa att du inte ba leker gangster på internet du :P...jävla nolla
Konse''
VÄRDELÖS DISS .. SKÄNK ÄCKLIGA BALLHETS SKÅNE TILL DANMARK,
jag borde vara riktigt djupt inlagd på psyk.
haha smale vad gör du? vem ska du slå? softa lite, ingen på whoa hade mött dig iaf. JULEN IMORGON, aff jag längtar!
smale P17 hahahahaha, att man orkar skriva ngt sånt där.. varför ska alla skåningar skämma ut sig :/ pussSS the purple city birdgang!
abo shit bazz pazzaz riktiga dirtbagzzz?<br>Smutsiga Södern, vårt egna STHLM!
d va nice men dock inte på samma nivå som kaggen... sorry mate
Sprid Din Sjukdom !!
smutsa inte ner tråden
no changing, ima two step close, full armed, ima chew them hoes
Mikey88 P18 : Du käften på dig eller kom ner ;D cheew P16 : Tyst med dig TheRapist P18 : Palla
jag borde vara riktigt djupt inlagd på psyk.
Fyfan , det är sjukt att ni pallar & sitta o jiddra på whoa över en disslåt , texten va fet , synd bara att man inte hörde vad du sa pga dialekten , God Jul ! peace
ring 0703452555 och få 50 kroner ring pott!! asma nummer hela dagen
www.myspace.com/tonyissla 2011 lika med NY SKIVA!!