aanthony P18: Om du undviker mig i fortsättningen, fagget
Stick len.
Haha du är onekligen en äkta gangster, du håller det äkta som man säger i Sverige?
hejhej
Långt ifrån...
Stick len.
NI SOM VILL HA VIDEON I LITE BÄTTRE KVALITE SKA LADDA OM DEN NU. KVALITEN HAR FÖRBÄTTRATS LITE!
Stick len.
aanthony P18 Oh my god.. Riktig whoaidiot som sprider hat så fort man blir avundsjuk.
www.myspace.com/republik16 jaynez mannen
Tycer du att det blev bättre kvalite nu?
Stick len.
Soft soft :)
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!
DaNiSh P20 Chilla, ta inte allt på så stort allvar...Man måste väl kunna skoja lite?
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Aa, sorry. Jag kan vara lite tjurig ibland. Jag är skojjigare irl.
Stick len.
Bästa, tack för det!
Stick len.
Totte2: Haha okey? Jga säger vad jag tycker, är inte det meningen?
hejhej
Grym!
www.myspace.com/suspectrap
Fett nice låt och video Keep it up
Kul att det gillas yao! Upp! Sprid!
Stick len.
tyngaste mannen :) o arash glider runt som sån iransk pimp där i bakgrunden.. mykkenajs :) big up ! :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jätte dålig kamera så du borde ha väntat innan du gjorde filmen å gjort den med bättre kvalla sen.. sry.. bara dåligt detta men låten var skit bra! =)
5 fingrar, 4 chanser
du ser ut som en tjockare afasi
Haha, är det så?
Stick len.
Haha pimp ...
A-Music DPSOUND
har försökt se videon i 3 dagar nu, men den funkar inte, what 2 do?
work some magic
Troligtvis har du inte codec för videon. Vet fan inte vad man ska ha för codec. Det funkar att spela upp i VLC hur som helst.
Stick len.
G-Unit sneakers. Den andra modellen eller vad man ska säga.
Stick len.
Inget vidare tycker jag, bra låt men dålig video!
"Keep your friends close but your enemy closer"
haha snackar om dojjorna n shit :D Aiit Nee men danish.. detta vare väl inge fel på :p Bra jobbat grabbs keep em' comin!! btw ha en söft jul boys!!! Peace!
Dude tell me something....
Aa, hehe! Chill, detsamma!
Stick len.
duktigt!
www.nivolitas.tk.<br>www.myspace.com/nivolitasmusic<br>
nice första vidio va e det för mic du gaaar ?
W E S T - C O A ST - F A M I L Y
Soft!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nice video :) många olika tröjor hehe
Tüffü was here!
Ohh shit, här snackar vi feta grejjer. Riktigt najs video. Topp kvalite. Hmm.. feeeta grejjer helt enkelt. Det här har ni gjort bra. Fortsätt så! Peyys!
Det ända jag kan klaga på är att det tog fett lång tid att ladda ner.. Haha.
Falle nice video lite för mkt G-unit kläder ba to much reklam annars va det la bra kvalle på skiten ja kolla på den utan ljud för jag pallade inte höra din tråkiga röst men vem va den fula jäveln i bakrunden?? propps mannen du e gangster alla dina 2 grabbar va med i videon med piiizz
kefft med g-unit kläder, jag skulle skämmas.. annars diggar jag låten men videon va inget som föll mig i smaken.