möbel Nah jag håller inte så mycket koll på sådana rappare men om det finns så är jag överbevisad! tack så mycket :D
YE DYDE!
nice nice nice
Pundare med Prestationer.
Tack alla =) Ser fram emot Asmas o Antas svar som kommer snartgraff_4_life P15 " KAGGEN DU KAN SUGA MIN KUK DIN LILLE HORUNGE DU LAN JU FAN INTE RIMMA ASMA//DANMARK OCH NI E INTE DRITY SOUTH NI E KÖPENHAMN -.- SNÄLLA LÄR DIG !!! " Kan man inte rimma på Dirty south o Köpenhamn? nej juste jag glömde bort, det måste ju sluta på samma bokstäver för att saker ska rimma. Mitt fel.
Nu i fortsättningen ska jag bara rimma på: Katt, hatt, matt
Tjock, kock o krock
Hej, gay, svej.
graff_4_life P15 du gjorde nyss bort dej inför typ 400 pers. Klart som fan att man kan rimma A sma på Da nma rk.. det kallas vokalrim. Dirty South kanske inte har samma vokaler men dom uttalas samma.. Döö rte y Saaa outh - Köö pe nhaa mn
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha Graff_4_life P15.. det verkar som du kan jätte mycket om hiphop...NOT... hahahahahahahahaha
if ur not a part of the solution ur a part of the problem
Detta är lätt den bästa dissen du gjort kaggen (; Gillar den som fan, du har skönt flow, hård text! ;D Hoppas netplayen kommer snart (: peeeys
Varför bajtar alla mig?
Helveet bra bäst på whoa LÄTT!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jävla lirare asså .. , kaggen du är skyldig mig en öl !
97's Records ! .
Wissla_Bug P21 DU ÄR PINSAM OCH AVUNDSJUK FÖR ATT DU SJÄLV LÅTER SOM EN JÄVLA JUDE MED BULLAR I HALSEN!! DUNSTA OCH SJÄLVDÖ DIN NOLLA!
Biatch
haha asså ja fattar inte hur asma kan skäma ut sig genom o svara på dom här låtarna för kaggen knullar han upp o ner faan ju... kaggen e en wack playe som bara vill ha hype
Sprid Din Sjukdom !!
mycket fett kaggen , grymt rolig text haha , big up!
asså du knäcker fan inte asma han tar dej hårt =)
nille här me hagel gevär
asså du knäcker fan asma du tar han hårt =)
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
visst att han gör han fejakar ju sin röst så in i helvete.. som asma inte gör =)
nille här me hagel gevär
Moderator
2007-01-10 17:45
mceefox P18 Det ända jag fejkar är mina orgasmer när jag sprutar min flickvän i ansiktet
Så det är därför vi gjort slut.
haha värsta jag hört
Biatch
ZoW P16? aa sant asså , dags att ta skydd kanske kommer en "galen tjej" in i bilden . Nej juste stekpannan !
97's Records ! .
äckligt TUNG KAGGEN :D
Junior SM-GULD 2007 så ät skit och dö!
Mceefox P18 - Jag gissar på att du är skåning! *kollar efter* japp, jag hade rätt! dhaaaa
Ej jag måste ba säga att du e grym" du svarade på en diss från asma som han hade skrivit i 1månad a du gjorde en lika lång på 2 dar :D aja denna var soft
NeutraL
de enda som va ok va introt, lite småroligt *fnizz*
schysst diss ;) skrattar brallorna av mig
FLÅS
Bästa dissen :) snälla döda killen nån gång^^ så han fattar , Peace
Jag är lika seg som diskmedlet yes
Haha Asma är fucked, jag tyckte hans diss var bra men det var innan jag hade hört dina... Kaggen tog Asma, så är det bara, och vågar ni inte inse sanningen så är det mer än den ni får i ansiktet.
de roliga är du säger "ni är köpenhamn" köpenhamn är bland dem fetaste städerna i europa. både större och grovare än stockholm ;)
sweepboy P19 hahaha fan vad jävla observant, på ett bra sätt ;) Fan detta var ju fan nästan av main klass! asså shit du spöade dom fett och jag som alltid har hejat på asma och antagonisten i alla beefer hittills men nu är det fan du, Kaggen, som har tagit mitt hjärta med storm! Keep it up ffs! Seriöst aldrig hört dig förut, har verkligen missat nått, det värmer i hjärtat att höra dig<3 Puss<3 P.S. Asma kalla det röv-slickeri/ När din käft är den som stinker skit! när du funderar på vad jag menar med det är du sysselsatt i minst två veckor
"din flickvän är en sötsak och jag är karamellkungen" -Mickelito (Mickelito vs Big Big Danne utanför Radison i Ösd)
Gillar du, precis som flera andra, hiphop av all dess form ? Då finns den perfekta mötes platsen för dig, www.svHipHop.foo.se - Bli medlem och ta del av allt det roliga !
okej... ja Kallar dej för Volleybollen För visst, jag har Ytan som månen...men du har Formen som den!--jag såg en film igår ---- ja tror att Du vet om den --- den hette mumintrollet ---- du hade huvudrollen!!! hahah jag bara älskar den texten alltså..
Hjulet snurrar men hamstern är död
Men snacka slaktade skåningar :D asså dom kan dra till Danmark
TJobRE^
jag vill inte slå dig du ser redan ut som stryk hahahahahahahhaahahahahhah fyfan vad den satt hahah up up up
haha visste inte att folk kikade in fortfarande =) tack alla =)
BIG UP till dig Kaggen, riktigt slagkraftigt ;) som du säger han blir slaktad.. Bra text, skönt flow. Med denna låt knäcker du Asma så han får ännu mer andnings problem! Peace
Rapologic Rhyming And Cuttig (RRC)
fett bra :D gillar reffen! upppp
k3ff P15 Garanterat en skåning, haha
k3ff. Låt höra, vad vare som verkligen sög med denna låt? Ingenting tycker jag. Man fick garva ganska mycket :)
akta dino till vänster på bilden btw =)
låt denna tråden dööööööööööööööööööööö
o just de.. du är jävligt äcklig också.
älskar fan den hära låten fettot från skåne blir juh fan slagen på känsliga ställen.. härliga rader helt enkelt peace
Producent
2007-03-23 00:47
Tråden är låst pga. beefen är över, och tråden är 3månader gammal.
http://www.soundcloud.com/gyllander