Riktig tung låt kaggen..... Du krossa
† V.I.F Sinister †
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH!!!!!! Det är otroligt!!! hahah!! :P NIIIIIIIIIICE Kaggen!!! orkar inte ens proppsa för du vet redan att du är fenomenal.. Skåne blev knullad i stjärten..
5 fingrar, 4 chanser
förra tyckte jag att asma vann.. men börjar som ändra mig nu.. jag tycker att du tar hem denna ronden. mkt nice lagt skön text å nice beat ;) nä big up
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
Det var ett Slag under bältet o ja träffa din navel hahaha ouu va tung rad! jag låg på golvet o vred mig av skratt!
haha fan va småkåt jag blev!<br><br>Brodin1
Moderator
2006-12-27 18:27
Den va okej, Men gillar inte att du gör till rösten, och jag tycker att asma och antagonisten vinner, Tyvärr
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce
Och checka:
http://www.innuce.nu
Asså du borde bara göra beefs, tyckte den satt klockrent och du sänkte skåningen till rock bottom!! Fett tööööng
Ja ska lära dig allt ja kan
Haha nu gick danskarna under som motsatsen till walkover :D
facebook.com/idiomatisk - fan page
hugger Av asmas Huvud och taggar ner till Bowlinghallen Du är så Jääävla rund att jag blir bollrädd! haha :) bra låt alltså !
--- varför dissar Du min hy? Jag vill inte slå dej.. du ser redan Ut som stryk hahahaha.. den raden va faktiskt ganska rolig :D I övrigt har den förra mkt fler och roligare rader i jämförrelse med denna.. har inte lyssnat för jag klarar verkligen inte av din röst.. så jag nöjde mig med att läsa texten.. din förra va bättre.. Nuff said..
Lätt tyngsta dissen du lagt nu , tkr hela beefen verkar lite löjlig men men vissa rader satt så naajs asså riktigt skönt upplagt på vissa ställen ;) nice shit man päjz
ajajajajaj... vart skickar man begravnings brev om att man är lessen att asma blev dödad till hans familj!??? Galet tungt
UNG
hah fan va tungt, krossade dom där små skånefittorna:P
lite jobbigt att läsa denna tråd. p14 goes <3 style Men tung låt, de suger och du knullade dem upp och ner
Jag är jointen
fan va tung låt :)
PSP '11
haha, ruuggig diss.. du bara fortsätter att döda dom, skånejävlar
jag borde vara riktigt djupt inlagd på psyk.
Diggar denna låten, du har soft flow ;)
jag måste erkänna att jag gilla den här... tycker att asma o antagonisten har haft ett övertaget från början till slut men nu vet jag fan inte asså... den här e lika bra som deras... men dom har gjort flera bra, dina e oxå bra men deras e bättre.. förutom den här då, den e lika bra... haha fan va snurrigt det blev... hehe nu har jag sagt mitt... peeeyz
hahaha snacka om att äta antagonisten o asma, stackare.. peeyys kaggen!
www.nivolitas.tk.<br>www.myspace.com/nivolitasmusic<br>
fet låt som vanligt kaggen riktigt bra faktist :) peyz
haha du äger astma!
Haaa Haaaaa
Denna är soft! Bra gjort mannen! Blir mer och mer imponerad av ditt sätt att flowa fast det kan känns lite enformigt till och från... men de e bara kärlek! Åter igen så e du vinnare
Är jag inte här har jag väl förmodligen inte kommit än!
yes det är över
Vilda Västern// Clark Kent//
HAHAHA fyfan asså hur fan ser grabben ut hahaha vill inte ta en sida här men kaggen knäcker honom redan när man ser bilden haha:D
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
AAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA DAAAAAAAAMN BOIIIIIIIIII DU SLÄPPTE 100 KILO RAKT ÖVER ASMA hahahaha klockren klooooockren amsa låter som ett barn jämnfört me dig mannen ahaha daaamn han dog av matte men du körde totalt över han
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.
Johan, du vinner totalt, asma kan slicka sin mamma, äckel skånigs fittaaaaaaaaaaa... go kaggen baby! scccchmek!
Shit mayne, jag vill höra svaret så man kan garva åt dom! du klappar pungen av dom ju! :) Najs work man!
Signatur?
fy fan va fet, där satte du dom jävlarna på plats! inget snack om saken hahahaha, BIG UP!
Om vi vill, blir du aldrig tajtare
Haha, det här är fan schlackt så det svischar hudbitar om det! Höll på att skratta ut lungorna ur kroppen när jag hörde:"Du har Dina byxer vid dina hängande Haker Det var ett Slag under bältet o ja träffa din navel" Har ingen koll på den här så kallade beefen dock, men vad som helst som ska vara ett svar mot detta kan inte vara bättre alltså. Kaggen vann precis rond 3 enkelt.
Yeah, you know..
Hahaha, uppkäkade!
woootwoooot
Men seriöst palla dig kaggen , jag vill ju höra mer på denna evigt långa beef, kul som fan juuh , så går du bara o dödar dom... snark ajja får la vänta tills nästa dansk rullar fram till dig :P pz fett shit
I raise my head to the sky and hold my back up straight\\<br>My fucking pride is something i said, you can't take away\\<br>//Vilda Västern
alltså detta e bra men vill höra dig när du inte förställer din röst. sen så en sak grabbar , alltså allt snack om skåne till danmark , ni tror vi tar d negativt men det e helt tvärtom, det flesta skåningar skulle gärna vara danskar eller självständiga Fritt skåne, du e duktig kaggen det e du , men jag gillar Asmas rader mer, men som sagt smaken e olika hos alla. beatet va soft Peace
Fsyfdldfø'
Asma dog, Asma är död.. Kaggen, det här var sååååå underbart. Ingen kan säga mot det. Fett, diggar det så jävla hårt. Kan inte beskriva det med ord.
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
sååååååååå ääääääääääg! :D
allihoppa asma kan rappa men jag hatar honom. Kaggen har vunnit ronderna rätt överlägsen men den tog priset du döda den skåne bögen !! UPP
Softa
asma är ägd .....
Norrland represent
tycker att du sätter de tajt.. har tankat lite o till o från när du droppat innan men personligen tycker jag du har en tendens att ta i aningen för mycke, lite skrikigt.. Men verserna här håller du röstläget på rätt nivå.. Nån stans i reffen de låter lite skränigt men låten över lag är nice.. :) & nu till bilden.. HAHAHA.. Han är inte bara ful, han är tjock också! :D
"Inte konstigt att horan är fattig när hon jobbar på timlön!"
"jag menar" wannabe perfektion? denna var inte kass men inte bra heller, skänk absolut inte skåne till danmark, för då finns inte sverige kvar.
och det där; så sluta Käfta! nu Är det slut på Rond 3 o svarar ni på Detta, gör ni bara bort erRädd att bli knäckt ännu en gång? Phhf
Redaktionen
2006-12-27 22:38
kan inte sluta skratta åt denna hahahahah :P så jävla död :) Pra Pra Grappen!
sofitsh~
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!
hahahahha fyfan kaggen håller med nu är fan beefen slut du mörda dom med hlet underbara rader =)BANHA & PENIS !
Jävligt JÄVLIGT tung! Han är dödad igen! Skänk skåne till danmark!
HANINGE
jag skratta första gången jag fick höra denna för ett tag sen, å jag skrattar lika mycket idag.. föressten, vad är skåne för något, finns det på kartan fortfarande?
work some magic
Haha brast i skratt ett antat gånger ;D tycker texten har en del roliga rader men HATAR beatet, vem som vann round 3 no vote =)
Don't!
Fan kaggen du kan inte lägga sån här diss asså, Dem får vell tanken på självmord skulle jag vell tro! Helt galet!!
Block 44 dödar!!
Snacka om att käka upp asma, trots att han är fetare än kaggen :P