Producent
2007-01-07 00:49
Öhm, fattar inte att han försöker, Anta tar honom från alla hålen, Pizzzzzzzzz
Lil_H..
har inte ens lyssnat på låten men ska göra de snart den ladda.. men läste texten innan o fann baitade rader.....ex. Men big rob den går snababre att höppa över dig// ta den som ett exempel.. säger inte organism så till bt i en freestyle battle? typ: "det går snabbare att hoppa över dej än att springa runt dej " aja orkar inte kommentera fler rader tror du fatta poängen.. jag menar, orka säga att han baita ken o sen baitar du själv..ganska pinsamt e de! aja skitsamma ska lyssna nu sen får ja se om jag kommenterar..tjoo
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Bättre än din förra !
Tonfisk
Sluta skriva i tråden.. Han blir glad när för många har skrivit här...
bra att du stjäl dina rader... kefft!
Hiphop är ingen livsstil, Det är en Hjärnskada
skulle fan kunna hitta en bait på varenda rad asså ! idiot
ROUSU
bajjjjjjjtarrrre din keffa jävel ... jag är dålid för miit flow det är kastt men du e sämre för du bajtar varena rad du har lagt .... En skam för svensk hip hip ...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag tror inget specielt om mig själv," därför taru 200 kr för en reff? word på Situationsterapi. haha xD
Se nu vad som har hänt.. han har fått över 80 inlägg... och säger dom inte att han är sjukt dålig så säger dom att han har baitat.. så sluta nu och låt skiten dö ut.. för ingen vill höra eller sen skitet mer.. Allt från mig.. Peeeys
problemet är att karln inte skäms,måste va adhd skadad sen födseln,menar inget illa men nånting står inte rätt till.
Behöver beats !!
Bigrob743 P22: HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHHA... ville egentligen inte skriva igen för att ge han mer.. men jag kunde tin låta bli :D
dem 2 raderna som var sjukt lika org dragit i freestyle får mig att tröttna på dig.
http://www.myspace.com/porrstudion http://www.myspace.com/mrdekoy http://www.youtube.com/porrstudion
btw var det ganska kefft.
http://www.myspace.com/porrstudion http://www.myspace.com/mrdekoy http://www.youtube.com/porrstudion
Antagonisten P23 ¨: varfär slickar du röv på bigrob? asma tycker också du slickar röv din jävla tönt, hörde att du hade rackat dig ;D
http://www.myspace.com/smale1 <-- tanka min musik där här överalt? varför inte tanka och ge dig själv en chans att älska musik.,,, tack på förhand peace
Tror jag ska skriva bara för att reta Antagonisten.
"jag tror inget specielt om mig själv," därför taru 200 kr för en reff? AHHAHAHD EN VA BRA SAGT! OM NI LÄSER NÅGA NÄSTA GÅNG , SÅ SKREV JA LÄNGST UPP,! JA JA BAJTADE DEN ORGANISM RADEN FÖR JA TYCKTE DEN PASSA PÅ BIG ROB, SNÄLLA SÄG ATT NI ALDRIG BAJTAT ENDRAD I HELA ERA LIV... FYF FAN OM NON SÄGER NÅTT SKA MAN HOLLA KÄFT ELLER, JA KAN SVÄRA ATT DET FINNS SÅ MYCKET FOLK I VÄRLDEN ATT DEN DISSEN HAN GJORDE MOTT MIG, E VARENDA RIM UPPTAGNA!!!! MEN JA RÅKADE TA ETT KÄNT RIM BER OM URSÄKT FÖR DET, OCH BIG ROB JA DISSAR ITNE DIG FÖR ATT FÅ HYPE, JA HAR REDAN GÅTT OM HYPE SÅ LÄGG DIG, JA NÄMDE DITT NMAN NÅGRA GÅNGER FÖR DU VERKAR GILLA MIG SOM E SÅ INTRESSERAD OM ALLT, ATT DU BÖRJADE BOMBA MIN TRÅD, OCH LEKA KÄND, STÖRDE MIG SÅ JAAA JA DROGGE ETT PARAR JUVLIGA RADER TILL DIG,!!!! MEN ASSÅ DU E INTE KÄND, SKRIVER PÅ DIN EGEN HEMSIDA KEN RING HAR BAJTAT MIG MED SMS FÖRSÄLNING, PATETISKT! SHIIIT INSE DU ÄR INTE KÄND!! 200 SPÄN FÖR EN REFRENG!!! VARFÖR TROR ALLA JA VILL HA HYPS, INNAN JA KOM TILL DENA SIDAN HADE JA MIN SAMLING AV FANS DOM RÄKER TILL MIG, KAN NI ALDRIG TÄNKA ATT MIKE KANSKE HADE EN ANDLEDNING ATT DISSA ANTAGONISTEN!! SÅ KÄFT BIG ROB LEK INTE KÄND, FAKTUM ÄR VISSA DIG ITNE I MINA TRÅDAR, SÅ JÄVLA FEG OCH BLOCKAR MIG PÅ WHOA..HAHAHAH VÅGAR ITNE SNACKA ONE ON ONE!
TROR MIG, VI BEHÖVER INGEN TRÅD OM DU VÅGAR SKICKA DIN MSN SÅ KAN VI SKICKA LÅTARNA TILL VARANDRA DIN FAG, JA ÄR ITNE UTE EFTER HYPES JA ÄR UTE EFTER DIN DIN FITTA!
c-us P19 en fråga bara, varför dissa du anta från början?
och kanske du snodde rader för den passa in, men endå tråkigt gjort..
och bra sagt
''SÅ KAN VI SKICKA LÅTARNA TILL VARANDRA DIN FAG, JA ÄR ITNE UTE EFTER HYPES JA ÄR UTE EFTER DIN DIN FITTA!''
Don't!
han dissade min polare icetail och gillar kaggen! och ja visste att ja skulel förlora, inte för aj tycker ja e dålig, men antagonsiten kan lika gärna lägga upp en instrumetal ebats som han sa, och han kommer ändå vinna, för han har mer fans, och ingen häör ger mig en chans, ja vet ja snådde organism rad, men den emd kuk lägden visste ja inte att ja snådde kanske hört den non gång och så plopa den upp i mitt huvet, ja ber om ursäkt för dom 2 meningarna men lyssna resten av klåten och försök ge mig en chans och ge mig ärlig kretik än abra att ja sugger och borde dö! ja säger bara att ja inte vill ha hypes om han vill disa igen ellr om non här dissar mig så ska ja ge min msn så skickar vi där i från ett bevis att ja inte vill ha hyps ja visste inte man får hyps av han.. för i mina öron vet ja inte vem det är föräns han dissa min polare icetail! p.s ja ja vet att ni kommer skriva att ja och icetail har dissat vran men nu e vi vänner!
c-us P19 Aight, tycker dock att det är lite fjantigt, men jag ska ge lite ärlig kretik av jag tycker/känner :)
men först
''! och ja visste att ja skulel förlora, inte för aj tycker ja e dålig'' Tycker inte att du förlora? tycker din första var skit, men du gjorde ett stark svar, och min åsikt var att du tog han, rösten är härlig som fan.. men dubs är rikigt kassa, ursäkta men det är dom, och när du tog in big rob, nja känns ''tomt''. och dina skratt :| fag :P
men du flyter på bra, och en del bra rader. Orkar inte ''peka ut'' vissa rader, för jag är fan för trött :P
Don't!
Tack för att ja försörsta gången, fick ärlig kretik! ja menar inte att ja förlorar, ja menar att folk här innen hade sagt antagonisten tog dig om han så la en instrumental, ja vet själv att rond 2 dissen e väldigt stark, mycket bättre rader! han känner sig säkert knäckt.. han vill säkert svara igen för dena va bra det vet ja.. men han sa i första att han inte tänker svara och big rob har sagt till ahn att itne svara så han vill ha sin stolhet för att han van första.. låt han ha de.. huved sakena tt ja tycker själv att ja tog han i anda.. men om folk tycker att han vandra rond fast ahn itne äns svra så får aj väl ta det..det e ju trots allt folket som bestämmer...
c-us P19 Förvänta dig inte mycket av ''whoa'' :)
Don't!
det gör ja inte häller! ja ahr haft det i flera år, mest för att tanka beats och så vidare, så ville ja dissa han så fick inte tag i hans msn så ja la den i trådde, såg att andra rappare gjorde det emd :D
Skön röst och flow, texten funkade! och du skrattar fult som fan. tack för mig peace hej
Det är bra lagt. diggar vissa rader :) Texten kunde varigt bättre . men det va helt klart bra. PASS PÅ SKÅNE ;)
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
"och ja visste att ja skulel förlora, inte för aj tycker ja e dålig, men antagonsiten kan lika gärna lägga upp en instrumetal ebats som han sa, och han kommer ändå vinna, för han har mer fans, och ingen häör ger mig en chans" -Haha, det där är så sant! Ja, alla visste att du skulle förlora, FÖR ATT DU ÄR DÅLIG! :D haha. Och han kunde faktiskt bara lagt upp ett beat, det skulle käka upp dig lika mkt ändå. -Vem ger en sån där som du en chans egentligen? Du dissar för fame, du försöker få hype, du kanske fått det nu? hah. -Vad hade du för anledning att gå på han från första början? Det är så töntigt att dissa sådär, utan anledning. Du ville säkert bara joina "the war between skåne and stockholm" -Och du säger att Anta mobbat din vän Icetail. En fråga? Det ska väl vara Icetail som ska svara då? Han hade iaf haft 1000x mer chans. Haha. aja, peys.
Varför bajtar alla mig?
Producent
2007-01-07 14:05
Fetaste Raden: mina rim gör så din tjej lämnar tillbax sin förlovnings ring... Du behöver tränna lite mer, tro mig då blir du en av sveriges mest älskade, du har fett skön röst och dialekt, tränna mer
Lil_H..
smale P17: hahaha.. ok.. saaarviBronkish P18: Så det låter så nu? Om folk hade vetat hur mkt du har suttit och fjäskat och slickat min röv på msn.. Och nu är det "Pass på Skåne"... hahahha.. men ok.. Kör på det då.. Peeeys yalll
Antagonisten. Har aldrig tyckt om skåne. men dig har jag inget imot som person :) inte therese asma smale heller. men självaste skåne gillar jag inte. och det låter helt okej när ni rappar. Slickat din röv på msn? Överdrivarn? Sagt att jag tycker du lägger det bra?
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
det som min kuk vinner i längden....admalish körde det
-I've got my pistol pawn cocked..Ready to lay shots nonstop until i see your monkey ass drop/-
HAHAHA! :D:D:D Anta blir uppäten i introt? xD
Varför bajtar alla mig?
Shiiit! mannen varför snackar du om hyps! ja ahr tillräkligt, oohhhowu.. hahahah! anagonsten slåg min lilla syster de e därför ja dissar han, så e alla glada och e abra 15 år och ahn slåg henne på en fest...
Antagonsiten http://www.semper-fi.se/MP3/Antagonisten_-_C-us_Diss_(Eller_vad_han_heter).MP3 C-us svara http://www.speedyshare.com/726654633.html tänkte ni måste lyssna igen! för ni verkar lyssna dåligt
det om kuken i längden har både Admalisch och Johnny Diamondd kört.
A.P.A Clicken i ditt ansikte!
Okej , jag tycker om flowet rösten , och tkr du tog han , även fast du hade sämre text så tkr jag du tog han .. allt för mig : O Peeeeyz !
soundcloud.com/jerrones
mike du bajtar först fronda o nu organism12,och ändå sa du till mig i skolan att du inte lyssnar på mbma:S snälla mayn lägg ner asså,jag diggar dig som homeboy,men dissa inte mer på whoa,det är fett onödigt asså...peace
haha du snackar om att rob baitar när du först baitade fronda å nu organism hah sug ;P
"Men big rob den går snababre att höppa över dig// än att anstränga sig och springa runt dig!" Å du snackar om bait? den där har du ju tagit av Organism, bra att du härmar en av Sveriges bästa rappare? hahaha
aja, tro inte att du är nån hotshot rappare bara. HURSOMHELST, Antagonisten vann beefen. pz
Varför bajtar alla mig?
Hahahaha, trovärdigheten bara rinner och rinner iväg från dig. Fortfarande kass, fortfarande baitar du... När ska du lära dig? Antagonisten vinner utan att svara för du har redan gjort ett jätte ass av dig själv...
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
ganska kuul att se att alla skriver om org 12 baitet.. Räcker de inte med 1-3 ggr, mer än halva tråden är juh ett syfte på baitet.. visst det e tvärkassst att baita men de räcker la med en eller två personer påpekar de inte 50 st? pz
c-us haha du låter som en kompis till mey.. från gbg eller?
"ja skiter i kritiken på whoa, ja vet att ja e bättre! men hela din låt e uppbyggd, på baitade rim"Mysko1 "jag är som min kuk vinner i längden baitat från admalish" HAHA shiiiet!!! look who's talkin' hehe! Ajja, du var väl inte dålig men jag tycker att Antagonisten är ett par klasser över dig... sry
hasseB, Nått nytt om hdtv på Xbox? Du verkar ha fet koll på det...
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
"Jag är som min kuk, vinner i längden" har inte nån redan kört den?.. känner igen
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!
C-us detta var kefft gjort shame on u:/
palla ens lyssna. du baitar ju bara. shit
http://www.myspace.com/quizze
du tar han mannen..
Pundare med Prestationer.