Asma & Antagonisten - Tar Det Till Gata Kaggen & Co diss

Vår Hiphop - Audio & Video

Moderator

2007-01-14 16:00

Asma & Antagonisten - Tar Det Till Gata Kaggen & Co diss

Shoo, Asma sa att jag fick lägga upp denna tråden, för att den andra vart borttagen eftersom det var för mycket chat i den.
Så undvik chat i denna, och kommentera låten.

Låten

Låten

Låten

Yeye kommentera nu! pz

Följ mig på Twitter @MexxiInnuce

Och checka:http://www.innuce.nu
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
först?
Det var inte jag, det var han som sprang!
yeah, jag gillar beatet.

introt & outrot är ganska snyggt mixat av mig och texten hos båda är tvärskön.
låter som om anta & asma menar vad dom säger.

ner med handen och sug min fete!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fy faen va ni krossar han igen.
Beatet riktigt tungt.
Asma riktigt bra i denna låten, bästa dissen ifrån dej i denna beefen
Antagonisten du va grym här med.
Pleassure
Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//
Så denna har kommit upp igen.. håll er till låten nu.. sluta chatta och skit.. ta det via gästböckerna istället..

SWEnsson__ P18: tack määän :D
måste säga att jag diggar skåne sjukt mkt mer en sthlm , men måste säga grabbar ni är grymma rappare men inga dissare , kaggen dissar fett mkt bättre,

peace
Folk öl o en liten bit av det bruna
"ner med handen och sug min fete!" - Bokstavligt talat (hahahahaha)

Låten är inte så bra enligt mig.. asma har utvecklats sen det hela började, anta blir sämmre.. tillsammans är resultatet skitdåligt..

Lite kul att ni kommer på egna ord och gör punchlines utan någon som helst betydelse, men det är nice.. kör er grej

Fortsätt kicka.
RMK & Kompaniett / K.I.M.M
www.myspace.com/rikardmedk
seriöst.. varför lägga upp den här igen?

Vad ger det att ni her upp den här igen? Beefen är över som Kaggen själv har sagt plus att den gamla tråden var man redan less på..
Men bara för att folk inte ska klaga på att jag "chattar" nu så ska jag kommentera låten och hela beefen -
Låten var fet faktist! Flowet var nice, texten var grym delvis. Den bästa ni har gjort i beefen iaf men dock så tycker jag att Kaggen vann hela beefen för han var sneppet bättre än er i alla ronderna. Hans texter var kryddade med mer humor och feta punches och svarade riktigt bra på era dissar medans ni hade mer nödrim och saker som inte riktigt hängde ihop eller som man inte fattade. Ni saknade dom hära klockrena raderna helt enkelt..
Aja peace

Denna är riktigt jävla skön, har poppat den hela dagen typ :) och ja, ska kaggen svara på denna så måste han nog göra något SJUKT tungt, för denna blir väldigt svårslagen, texten & beatet är sjukt nice.. 

Keep it up!
jag håller med mikey88 :)
...
tack alla.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Legenden81 P26: tack man.. soft att där finns en liten skara med folk som kan uttrycka sig bra.. du är en av dom =)

Thänx again..

Peeeeys
punktpunktpunkt
vilken platt och hög vägg c(=
http://www.semper-fi.se/MP3/Asma_och_Antagonisten_-_Tar_Det_Till_Gata_Kaggen_och_Co_diss.MP3

Den fuckade upp det igen.. fattar shii varför..
Anta och Asma är nog bäst i skåne tror jag ; ) elr jag vet , och dom är bättre än kaggen och dom andra med. texten är så jävla härlig.
Make love not war
gör allt för att synas och höras hahah patetiska ni är

Langa upp  texten, men hör ju fan itne ett skit vad ni säger
asma lägger det bättre och bättre, för anta blir det bara värre o värre. vad är det för beat?
mhm
Producent

2007-01-14 21:42
Låten var hur bra som helst, Fortsätt på de viset grabbar, skit skön mix, tunga rader av både, Rättare sagt,  Ni tar kaggen, diggar er dialekt, fett  :P Och för er som undra bor jag inte i Skåne men i södertälje,

Puss
Lil_H..
palla er !
http://www.herrbitter.blogg.se/
Lägg ner!
Livet är för jävla seriöst och sjukt för att inte drivas med

Största internett tjaffs jag har stött på :P

internet tjaffs ftw.
hahaha

"tar det till gata"

skärp er nu pojkar

Rappare

2007-01-15 12:15
schyst ;)
www.slackerz.se
hör inte vad ni säger sry !! upp för kaggen
du låter som en påtänd t.r . kaggen äter er.
--

~SlCrew~
Lägg upp texten igen

Najs riktigt Najs Annars =)
NS
TEXTEEEEEEEEEEEEEN ! fan man diggar hårdare när lyricsen finns meed !
I'm so bad my shadow chooses not to follow
sluta hata jollen, finns folk som blivit galet misshandlade för att dom hatar som du gör ;)
Snälla Pojk!!! han knullar skiten ur dig när ska du Försöka komma te hans nivå?
Jag är lika seg som diskmedlet yes
anta & asma...ni vet att ja gillar er "stil" :D keep going detta va najs
haha hur LÄÄNGE har inte den här beefen hållt på nu?
den va rätt okey.. men kaggens senaste var bättre.
fan stockholm skåne beefen har stockholm redan vunnit, tyvärr grabbar
Folk öl o en liten bit av det bruna

eh det bestämmer p15 lr?

FATTA ATT NI ÄR KNULLADE !
Represent Partille 433
Damn fett shit outrot kunde ni inte lagt bättre ,med låten "beef"
reffen var ritkigt tight Peyz!!
 S-s-S-sHineybWooooI
Fett sköönt beat
The only way to stop me is to motha fucking knock me or pop me !!

Haha orka med kaggens röst!! men ni ägde!

The only way to stop me is to motha fucking knock me or pop me !!
Jag tycker ni är bra
Svensk hip-hop!
det enda bra i denna låten var i början när det var Kaggens låtar.

resten va skitkeff... sry ;( men dags att lägga ner denna beefen, som ni aldrig vart närheten av att vinna.
Men Kaggen krossar ändå Asma och Co senare =)

alla som inte tkr om låten har kaggen på sin vännerlista ^_^
Make love not war
Tycker att asma å anta tog kaggen. Enligt mig vann dom , men inte övertygande. Däremot kan esset , toppen , motti bara lägga ner. Dom måste ha fällt en tår när dom hörde hur fuckade dom blev.

Läcker låt danne å josh.. låten pumpas ur mina speakers right now.

peace
SKÄRP ER FÖR HELVETE NI ÄR DUKTIGA MEN NI BÖRJAR FAN GÅ ÖVER GRÄNSEN NI ÄR DUKTIGA MEN INTE PÅ NIVÅ UTAV NÅN I SMUTSIGA SÖDERN HELT ENKELT DETTA VA INTE BÄTTRE ÄN NÅTT AV DERAS DEM DÖDADE ER INSE FAKTA O SLUTA GÖRA MASSA DISSLÅTAR DET VA KUL ETT TAG MEN INTE NU LÄNGRE

ops caps palla ändra
Robin (G_Lee)
ORKA SKRIVA SÅHÄR OCH LÅTSAS SOM OM MAN INTE MÄRKTE DET!

alla älskar mig ;D
Moderator

2007-01-17 07:38
Iallafall jag asma:D <3<3, Hahahahah G_Lee; DU TROR INTE VI FATTAR VAD DU MENAR? HAHA  Pz
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce

Och checka:http://www.innuce.nu