asså va fan dom som ville ha den där låten fixa den redan i förra tråden så lägg ner nu sluta skita ner audio forumet med era jävla dissar...
Konse''
asma när kommer du ner och kickar med marke, björn nicke och grabbarna då? pEAAAACE '''
Du kan se mig sitta ner, brudar i bikini runt alltid VIP avdelning och en färdig rullad blund / marke
seriöst. helt jävla seriöst maddafukkah seriöst nu är inte alls bra. dissa inte. tack.
yeSs!<br>
Seriöst nu, KAGGEN pissar på Asma och CO. fattar inte hur han orka hålla på och dissa om och om igen. Fatta att du blir ägd hela tiden!! HAHAHA pinsam kille...
Producent
2007-01-17 22:13
Töntar, kommentera låten och chatta inte här i forumen, chatta i msn om det är så interesant...
Lil_H..
jag diggade .... INTROT som fan , ända bra på låten..
asma du är så tjock att enda gången folket ser dej "droppa fett" är när du måste pallra dej ner till ica och köpa minipizzor.. många
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lil_PhiL P0 va sysslar den wanckstan med då? ^^ sitter och fjäskar för asma och nu detta xD mahhahahahahaha.
Make love not war
lägg ner ! tar det till gata? kommer ni ut ur huset finnsväll inte så mkt lyftkranar lediga :S
http://www.herrbitter.blogg.se/
Big upp..
no changing, ima two step close, full armed, ima chew them hoes
ärligt inget ide att försöka krossa kaggen , han buttfuckar er .. :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
skåne e 0:or
Great som Tony Tiger!
tkr den kan få 100 kommentarer xD
NORRLAND FOE LAJF MAFAKKAERS
aja, lägg ner med denna beef nu whoa..
om inte ni hade skåne diale
kten skulle ni vara rankade i samma nivå som de flesta på toppen i whoa. Det roliga är att varje person ni dissat o de andra säger att ni dissar för hype dissade er först.
Ni började dissa funky o sen dissar kaggen, sen resten er men det är ni som söker hype? haha för mkt snack i whoa
Ni är bra, men jag tycker att fonky, kaggen och toppen va bättre från början till slutet.
Men motti & estet är överskattade tycker jag, de är inte så speciellt bra.
Bra grabbs, keep it going.
hata polisen
"problem är för amatörer, SMN ta över!"
http://www.myspace.com/smekmittnamn08
asma är bara sur för hans baeger jeans sitter tajt! Tjockis!
Soffslapprana Fuckerz!
hahaha ingen visste vilka asma o anta va nnan dom dissa fonky
Konse''
Jadu.. One word, kefft.Kaggen o co knäcker er :)
Asma är bara fet för att man snackar om hans övervikt:D
Haha, fyfan va slakt av Asma & Co ~ att lägga upp igen.. det är ju bara tecken på att dom söker hype... Jag avskyr både Asma och Antagonisten båda två är överdrivet överskattade ! Nje, trasha tråden och bränn papperskorgen! Peace out!
Nej för 111'e gången, jag HATAR dig. Men det underlättar inte min vardag...
att ni aldrig fattar att ni blir överkörda av kaggen o dem!!!
Block 44 dödar!!
Håller med Labinot, Kaggen köttar sönder både Asma & Antagonisten.
Nej för 111'e gången, jag HATAR dig. Men det underlättar inte min vardag...
langa texten
www.myspace.com/danielbylund
haha en diss på 8min~~~~ haha halva låten från kaggens egna låt och om hans röst...
Asma och Antagonisten asma=fet Antagonisten=ass licker, vad mer kan det bli(fjasko)? hahahahahaha OMG keep it upp rolig att lyssna på erna skit asså för det så dåligt!!
)TRO(The Rap Out)BTK(
asma är för FET för att våga slå kaggen, det är därför han gör låtar, som suger, för att bli uppskattad av sin mamma OmG asma=astma för det är fan det du har när du rappar RR
)TRO(The Rap Out)BTK(
Ni måste förstå att ni beefar mot folk som är x antal bättre än er.. ni skämmer bara ut er.. kan inte vara roligt att bli sönder knullade i varje beef ni ger er in i.. lägg ner lika mycke energi på tema låter som ni gör på dissar så kanske ni blir bra nån gång.. äckliga skåningar..
Hur mycke knark har du knarkat idag
fexy, din finniga lilla datornörd. sitt inte & snacka en massa. om du inte gillar oss så säg det. det räcker. word på b-32
finniga lilla datanörd, antar att du sitter en heeeel del vid datorn eftersom de kommer kassa skit låtar från dig hela tiden. å ge mig en förklaring till din övervikt.. *dator + cola* knip bara käft asma..
Jasså säger du de? killen börjar snacka om 2pac.. illa.. å vad är de du tänker till på? mig eller? tycker inte du ska lägga dig i.. asma droppar 95% av disslåtarna här på whoa.. börjar bli less.. shooo !
å B-32 .. hoppas att de inte va din låt i tråden på din presentation för då är du inte rätt man att worda nån som säger att jag suger..
Så nu är man en tönt oxo :)
word på lil_phil fexy, du är söt. jag har aldrig dissat ngn som inte dissat mig först, så dina beräkningar om att mina dissar är 97% av forumet måste vara fel eftersom det alltid finns en diss innan min, vilket betyder att jag inte kan står för mer än 47% :)
haha, asma håll dig till www.lunarstorm.se istället...
asma & anta kan det vara så svårt att bara hålla era keftar i styr!! så vi slipper mer dissar påd en här sidan OK!! det förstör bara forumet fattar ni inte, mkt keff mkte keff asså
)TRO(The Rap Out)BTK(
haha tror du inte jag skoja med det jag sa lr haha omg :P alla sa så till mig, och jag ville bara vara rolig, men du är la en överseriös persion lr?
)TRO(The Rap Out)BTK(
dom som säger att kaggen knullar dom.. vrf e de då kaggen och alla dom stockholmar bögarna som skriker som om dom blir rövknullade och tycker om det?
helt okej. äter fortfarande kaggen. men "1 månade senare" är fortfarande bäst! :) peeys!
äre nån som kan lägga upp alla låtarna ? har inte alla peace
hm, ni kan ju inte ens alfabetet. beatet var bra iaf! knullade enligt mig:)
Jag vet att du tror att du förstår vad du tyckte att jag sa men jag är inte säker på att du fattade att vad du hörde inte var vad jag menade.
pinsamt
http://www.myspace.com/micman123
låten är skön mayn, kkkkkkkkkkeep it up
http://www.myspace.com/micman123
asma er bättre än kaggen skoone ftw :D: peace out ;D
men impuls e fett nice :F
Hahaha varöfr lägga upp den igen? :P