finns inget att klaga på..Flowet flyter som en groda på ett näckrosblad, beatet passar perfa, mixning osv Perfekt de oxå.. betyg : 10 av 10 kattungar!! biggedy B up!!
Mistah T.
Riktigt skön låt! Sitter å dunkar den nu, om och om igen. Så jävla djup text med ett maffigt beat. Det går inte att tröttna på.
Shadoxz / sHx / pz
tack allaihopa shysst kritik!
VÄRSTERORT
UPP för mig =D
VÄRSTERORT
Du kan se mig sitta ner, brudar i bikini runt alltid VIP avdelning och en färdig rullad blund / marke
ja du daniel..
VÄRSTERORT
nej du anders.. Nu jävlar är det Battlefield på 360 hej
oh shiiit , detta va fruktansvärt bra , bland det bästa jag hört här på whoa, denn låten kommer att dunkas en bra tid framöver, hare bra mayn<3
This is my style, this is my rap, this is my rhymes, my life
hehe tack mannen, ON MY WAY UP
VÄRSTERORT
EEEYY?!?! jag blottade min själ på de här spåret o de här va allt ni hade o säga... naaw, kom igen nu..
VÄRSTERORT
dene tung
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fick se tråden nyss, det här är fett magiskt å fett nice asså den här låten träffar hjärtat och inget kan man klaga på. Fortsätt göra ditt geee så kommer du komma långt pz
W E S T - C O A ST - F A M I L Y
tacktack!!! =)
VÄRSTERORT
på andra sidan är då ingen plats dena låt ska befina sig i
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!
på andra sidan hiphopen
VÄRSTERORT
jävligt fet!
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls
jävligt fet låt!! tack
here i am again
vem har proddat btw?
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls
Yea Ricktigt bra. Skön röst flow nice allt flyter på soft.
Södra 16 Studio
tack grabbar, nån rappare som heter booba har kört på beaten, vet inte vart han är ifrån, inte sverige iaf..
VÄRSTERORT
svar till Tokish P18
VÄRSTERORT
fett som fan, vem står för prodden?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tackk, DP ljud!
VÄRSTERORT
snubben som har kört på beaten från början heter booba
VÄRSTERORT
Sjuukt fett. Njuter varje gång jag lyssnar på den!
You can be anything in the world, in God we trust †
Jävligt ledsen över att jag uppar detta men jag fick låten igår och den är så otroligt magisk, din röst är helt fantastiskt skön!
Lookin at you through the glass..
Fett skön låt, diggas. Jävligt grymt beat
ere bara jag som inte kan tanka från någon länk? kan tanka alla låtar på hemsidan förutom denna
www.myspace.com/naturmusic
Går inte att ladda ner låten från sidan. Fixa.
schmata, I got ya u punk
speedyshare länk? :)
Ny Användare : ReskOnee
Den fetaste låten som släpptes på Whoa 2007. Helt mållös.
Som sötast när jag ser dina brister.
När kommer det nya grejer med linje19?
jag själv släpper snart en ny låt, den är klar men mixas o mastras nu. håll även ögonen öppna efter nya låtar med mig o kenny!
VÄRSTERORT