haha kaggen! din vanliga röst, låter soft. toppen var lite darin & motti sög . ha det fint grabbar.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahaha fan va skön =) men inte riktigt kaggens stil :P toppen kung...
Konse''
Nice grabbar, var trevligt att höra er spela in detta :D peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
grek + huvud = fiskinälvor
The one-hour limit has been reached. Wait 14:47 minutes gaaah, sluta vara så jävla poppis killar >.<
Varför bajtar alla mig?
Moderator
2007-01-22 20:54
hade inget att göra, så jag skrev ner texten.. rätta mig om jag har fel :D jag vill att vi ska vara nakna, jag vill att jag ska vara de mé// jag vill att vi ska bara vara, och efter det så ringer du aldrig mer//
kaggen:
det är så hära gumman, jag vill inte såra dig// om du nu vill bli tillsammans, kommer det aldrig gå, okej?// och om du får ett nej, så är det väl bara att respektera// om jag inte inte vill att vi ska umgås och träffas mera// och jag blir deprimerad av att tänka den tanken// i att inte ha någon i sängen på natten// för jag vill få dig stöna, skrika tills du gråter// jag vill slita dig i håret, jag vill bita dig i låret// så, förbered dig själv på hårda tag, jag slår din bak// så kom hem till mig, och dina kläder åker av// för jag .........? så du får träffa mig på mina villkor// det är därför du och jag ska inviga mitt nya micbås// för ser du bruden, jag vill pippa din röv// och riktigt..........?, jag vill smiska din röv// jag vill smiska din röv, aah, vill smiska din röv//
jag vill att vi ska vara nakna, jag vill att jag ska vara de mé// jag vill att vi ska bara vara, och efter det så ringer du aldrig mer//
jag vill att vi ska vara nakna, jag vill att jag ska vara de mé// jag vill att vi ska bara vara, och efter det så ringer du aldrig mer//
motti:
vill du träffa mig, så gör vi det på mitt sätt// för du är bara en i mängden utav alla bitches// och om det inte passar dig så tråkigt värre// jag bryr mig shii, för ingen jävla bitch kan få mig ledsen// ingen speciell, så vill du träffa mig// så vill du knulla, och sen hejdå, jag vill inte lära känna dig// och öppna upp mitt hjärta, och få möjlighet att älska dig// så du sedan får mig sårad och sen lämnar mig// det är därför jag är player och pimp// och det är därför motti knullar alla tjejer han vill// det är bara så jag är, jag vill ju inte dissar er// så efter jag har pippat er, så ska ni aldrig ringa mer//
suck it dry bitches
nää kaaggen håll dig till ditt andra jag , de här va inte dåligt, men du e bättre "aggresiv" om man säger så. låten va helt okey! ja ser alla snacka om kaggen, toppen o company så förväntade mig mkt bättre.! peace / ibancito från norrort!!!
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito
HAHAHHAHAHAHAHAHH...toppen du sjunger feting bra asså damn... Kaggen du diggades inte till denna:P.. inte motti heller päyz
sjukt skön låt, toppen e en riktig sångfågel !
Haha så jävla klockren låt alltså! Toppens sång är ju underbar!
mys reff, toppen gör sitt, som vanligt :) kaggens röst passar inte in här, känns d :/ ledsen man.. heh, men annars var ju allt heltight, text/flow! Motti la det skönt, lika nivå som han brukar :)
Haha. Toppen var skönast. Kaggen lät fortfarande läskig. Motti också.
KUFCREW Håll käften jävla tönt! Båda dom är riktigt bra och det är ju bara kul att dom har blivit vänner igen, själv älskar jag när dom droppar låtar tillsammans! (jag vet det lät bögigt, men fuck it!) Låten - Kaggen satan så jävla skööön! aldrig hört dig sådär, det har nog ingen alls iofs, men det lät fett bra alltså. Råskönt röstläge och text! haha ;)Impuls - samma där, skönt röstläge och text och flowet var ovanligt skönt. Riktigt najs!Toppen - Som vanligt riktigt skön sång! Aja, kort sagt riktigt skön låt!! och jag har väntat på att höra en sån här låt med kaggen och nu kom den och inte i fan blev jag besviken! ;) Peace.
haha skön som faan allihop:P precis'' till alla fina tjejer'' denna va skön:P ska pumpa den på hemma festen i helgen:P
Pundare med Prestationer.
HAHAHAHA,lätt bland dem roligaste ni har reccat ;D
http://www.myspace.com/smale1 <-- tanka min musik där här överalt? varför inte tanka och ge dig själv en chans att älska musik.,,, tack på förhand peace
Tack alla! Yee, pumpa den! :)
Motti kul att se brudarnas miner;P
Pundare med Prestationer.
Toppens sång ajt, men jag hade gärna velat höra fler stämmor i sången. När Motti rappade ville jag stänga av låten. Saknar inlevelse. Kaggens vers gillar jag inte heller. Keep it up
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen
kaggen - är ovan att höra dig så här lugn ;D haha, du la det fett ;Dtoppen - sök idol eller nå förfan! ;D jag älskar dig när du sjunger (även när du rappar då) ;Dmotti - fett skööön på denna låt !
knasigt me länk höpp
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker
Sången låter som taget från commercial break á la Pripps blå
Tack alla! Det är mkt olika åsikter om ditt o datt. Kul läsning som fan. så fortsätt att skriva. hahahahaha och detta var ju inget seriöst som ni kanske förstår.
HAHAH KAGGEN;'D JÄVLA SKÖNIG :D Fet reff toppen :D Motti fett skön vers oxå :D sjukjävla låt :D haha peyz !
myspace.com/herrolsson026
är det bara jag lr säger kaggen fel på deprimerad? men annars är det rätt soft låt, jag blev överakad över hur bra motti va. bra killar 8/10
självklart det är seriöst kaggen , skämms du för att du gjort en Luuuv song? :PP
Jag är faran som lurar i natten!
haha soft, annorlunda! ;) Toppen sjunger som en ängel fan!
facebook.com/idiomatisk - fan page
denna låten var fett nica, men Kaggen varför förstöra din röst? släpp ut allt!, toppen var väldigt bra på reffen, bör kicka flera sånna låtar :) , motti , lite enformit, men ett skönt flow, BIG UPP!
Jag älskade låten... toppens röst gör så jag får gåshud.. å både mottis å kaggens vers va nice! fett nice!
Riktigt go låt det hära killar :D han var himmla bra :P
semst asså ... , toppen va bra puss marcuus :)
97's Records ! .
Kaggen, försök inte låta kärleksfull nått mer äru snäll!
Allt handlar om kemikalier!
Kaggen - Flowet var ganska obekvämt att lyssna på. Vettefan när det gällde rösten för den delen. När du gör sånt här borde du ge fan i att förställa rösten, finns risk för att du låter som ett medelsålderspervo. Motti - Har generellt en ganska dålig röst måste jag säga. Låter nästan lite efterbliven, i a f korkad. Men flowet funkar juh. Toppen - Sjunger som en gammal och uttjatad artist i Sverige. Det är juh bra på sitt sätt. Sjunger inte falskt så går väl ann. Generellt har ni en bit att gå för att bli duktiga rappare. Ni saknar den delen i texten när ni blottar er själva. Skryter fortfarande typ, i a f Motti. Förresten börjar Kaggen med "Det är såhära gubben..."? I sånt fall är det väl bögrap?
Gumman säger han :P
Tänkte väl att jag inte kunde ha hört rätt... Var orolig att lilla gangsterpojken hade gått och börjat böjja...^^
haha
Soft somfan! =D PZ!
<3 S.ärlemar -
hehe sköönt !!!!!!! som fan
SunShine Reggae!.
Reffen är ju helt galen, toppen ska jämt skina? :O men kaggen, det lät soft men när du drog up rösten ibland lät det wacked :S motti, brukar gillar din rappa men inte tyvär inte i den här låten
Don't!
riktigt skön:D haha. diggar den fett:D
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
över nice har inget hört nåt liknade av kaggen :P UPP
fan va skön :D bra gjor som vanligt ^^
-eh
HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAAA!
www.youtube.com/prendel
du misslyckades.. du e singel kaggen
Med en påse över huvet så kan allt funka...
R-Unit P19 HAHAHAAHAHHAAHHA :D aa shit asså ... obehagligt !
97's Records ! .
Kaggen in my heart peace (;
Marcus jag vill höra dig rappa lite mer :(
The Larssons www.thelarssons.net www.myspace.com/estetonline
Heh kul att reffen gillades :)
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
Kaggen - Jag tyckte det här va bra, skönt å höra dig lite laidback. Toppen - Klockren sång, de här va bra! Motti - Skön text, riktigt skön du också.
BiggedyBaaaaaak Baaa BAKOM FLÖTET!