Kaggen visar att ha mkan annat.. gillas!
Jag är jointen
haha tack! Jag vill smiska den rööd!
reffen är fan redan klassisk :D haha fett skön!
Vad faan skrev jag nu?!
Soft reff ;D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ni är typ snyggast i världen!
857
shooo :) toppen la en fet reff ! riktigt skönt du sjunger mayne, kaggen, haha du är skön som vanligt ;) porrig vers xD Motti: aldrig hört dej förr, men du var helt aijt :) skön låt i helhet ! big up gubs peyz
hatar att länkarna fuckar sig så här
Biatch
hahaha ^^ skönast
you will stay stuck, because you try to hard. it's in my blood, idont try that hard >.<
Varför funkar ingen länk ? man måste vänta minst 20 min på alla..
www.Myspace.com/Danilbeats
hahaha kaggen, du gjorde som jag sa, och det va som jag trodde, asså ärligt, du håll dej till wanksta stilen, det är iaf nåt du brinner för
kaggen :( vill inte du sak göra såhR!1 man hörde att din grymma röst ville fram å de förstörde mkt i kkänslan.. toppen vart jag också besviken på! :S känns som om sågnegn var för prövande för dig.. som att du verkligen pressade fram den och de föll jag inte riktigt för.. synd för du har en otrolig sångröst om du vill.. Implus däremot vart jag mkt nöjd över,, både flowmässigt och känslomässigt.. Stort plus till dig.. kaggen och toppen :/ förlåt men gör gärna om den och kaggen med lite mer känsla och försök att gömma den mörka/grymma rösten och toppen får helt enkelt lägga i mer hjärta!
5 fingrar, 4 chanser
Producent
2007-01-23 18:52
reffen påminner fan mig om matrins stenmarks låt "sjumilakliv" hah, vettefan varför! nice låt iaf!
Attans också, blir man toppenglad pga. att man tror man skall få höra toppen kicka rap :<
försök utveckla er lite! detta är något man kan styra bättre i en freestyle. sången var bra dock! men den tål en utveckling den med.. keep it up
oh no he didn´t!
skön låt dudes=P säger lite som att kaggen skulle försöka köra lite mer känslomässigt när det gäller lovesongs! tight endå! toppens sång & motti la det fett soft
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Toffy - Sluta svamla, Inget du säger stämmer :S
"smutsiga norrland" - toffys presentation säger ju allt om vilka han vill vara som.. shit
oh no he didn´t!
ÄRLIGT! killen som sjunger refrängen ( toppen ) var det va? shit blev nästan kär.. sicken röst.. gaaaahhh ... kaggens röst brukar jag digga men inte i den här tyvärr, flowet var lite ... mysko.. men helt ok Motti gjorde det bra, tycker inte alls han låter efterbliven :D så haha ja den var Bra. .. skulle varit Ok om jag inte smälte för refrängen..
Hjulet snurrar men hamstern är död
Isoptera F18 Skojj att höra! ;)
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
Klart vissa killar säger att det är "smörigt" men jag smälte iaf som smör i solsken ;) lägg mer sköna refränger ffs:P
Brysch: hehe vaad:P har faktikt inte hört något med honom innan;) men lär ju sno ner några låtar nu :)
nu fåru fan kontra med en riktigt jävla tung låt kaggen
haha jävla press du hammnat i johan!
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
mm kaggen.. få rbevisa de lite bättre i nästa låt.. du vet vad jag menar ;D
Med en påse över huvet så kan allt funka...
Toppen lägger det underabart!
WTF haha, kaggen i love song ^^, nah jag vet inte riktigt.. va inte jätte bra av kaggen :D. Toppen, riktigt skön sång ! Toppen upp ;D Motti, tyckte att detta va bra :) Sött grabbar ;)
Alltid kommer ni med nåt nytt sjukt ;< denna var nice.. dock lite överraskande ;o
haha kaggen det här va inte precis din stil men du lägger det skönt ändå..
if ur not a part of the solution ur a part of the problem
haha tack. Det är iaf kul o göra lite nytt. Men ja lovar att nästa låt kommer lämna er med blysmak i käften!
Ja, allting fett som vanligt! Fortsätt att spotta pirater;)
WOOT, äre du kaggen ? haha..Skrattat är inte negativt på nått sätt..tyckte bara det va overkligt!! aa men shit alltså, fett manjet... Motti, Toppen..Ni la det tight också!! Keep up the Good Job boys Peace Ya`ll
Biatch
hahahaa :) rolig... men den va sköön ;)
tycker denhär är riktigt feet, älskar allt i den:D lite ovanligt att höra kaggen med såna här låtar då, men endå riktigt skönt :D pzzzzzz
Hahaha, fett skön . Men man är som sagt inte van vid att höra kaggen kicka "snällt" ;D haha
VA FERM!!!!! :@
hahahahahaahhahahahahahahahahahahahahahaahha
tycker kaggen är fet på denna, diggade den skumma visk stilen, låter som en gräddfilständande peddofil, fett! toppen lägger sången riktigt nice på denna. Gilalr inte riktigt motti´s röst, men annars bra text
toppen e bäst!
kaggen, du låter ascool! xD
men alltså toppens sång är för bra.
kaggen säger: Hörru, jag har lite godis i fickorna, kom in i bilen så får du smaka..eller va?..du låter sjukt mkt som en pedofil....:p..fan .den va cool ändå
detta var rätt sådär tycker jag
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
asså, Toppen sjunger BRA :D fan detta var den bästa låten ni gjort grabbar
Redaktionen
2007-01-27 10:43
ni e gulliga ni.. jag som trodde jag skulle få höra en riktigt löövesong by Kagggen.. men icke sa nicke... wellwell.. ni la det bra.. tycker det e trist att toppen inte lägger nån rap.. han e tight på sång.. men tight på rap.. vill höra mer rap från toppen.. puss på er..
Moderator - Som en lokalvårdare, fast i cyberrymden..
http://www.martypatches.com http://www.danielmeyer.se