Nicho - Tar mig härifrån yao, då var man tillbaks i studion.. slängde ihop en feting låt på något freebeat och här är resultatet, tanka, njut, hata, älska & släng en kommentar ! Artist: NichoBeat: FreebeatMixning: Jaghttp://www.speedyshare.com/989425184.htmlFred bwooiis !
Texten.Refr. x2Jag - kommer aldrig sakna dig*Jag - lämna allting bakom mig* Springer min väg och tar mig långt härifrånKommer aldrig mer tillbaka - "nej, nu stänger ridån"
Vers.Jag öppnar ögonen - då ser jag möjlighetenDen jag, blundat för och låtsats att jag inte ser denMen nu, står jag på rummet med packade resväskorJag är bestämd - jag ska fly härifrånJag ska aldrig komma tillbaks och det svär jag påJag är ärlig så kom inte krypande efteråtÄven om du vill det så kommer jag minnas sanningen"Inte välkommen" - skulle det vara bestraffningen?Känner hur orden bara sätts imotMen allt jag tänker på är - bara ta mig härifrån"jag bestämmer över er" talade makten om till barnenOch i nästa sekund - så fanns dom inte längre kvar men Om du vill vara bra för dina barn så visa det för dom Inte för världen med ditt papper och sånt"Men nicklas jag är bra far det har jag vittne på" En bra far utan son - jag tar mig härifrån
Refr. x2Jag - kommer aldrig sakna dig*Jag - lämna allting bakom mig* Springer min väg och tar mig långt härifrån*Kommer aldrig mer tillbaka* - "nej, nu stänger ridån"
Vers. Dörren står på glänt och jag kan skymta det finns där uteTar ett steg mot världen som jag längtat länge efter nu menJag hejdar mig två 2 seckunder och tänker på vad du sagt"Livet är ingen lek" men pappa det har jag redan fattatAlla andra har ett jobb men varför är du arbetslös"jag blir orättvist behandlad, jag vill inte slicka röv" Inte konstigt livet leker, när du snackar så därLär dig av dig själv - gilla läget som det ärDu valde det här - men jag ska inte lida för detSå du slipper nu mig i all framtid här framöverDu snackar hela tiden om min brors atityd" Att han ska bara softa livet" men det är en hiphop mytVi softar runt, och rullar bland alla som tar det chill Jag rullar härifrån och du får ta det hur du vill "Men nicklas jag är bra far det har jag vittne på" En bra far utan son - jag tar mig härifrån
Mellanspel.Fuck allt som var för det var aldrig något bra jag gländer utav hat när jag packar och drar
Jag jobbade lite med texten, skulle haft den här låten till min netplay egentligen men netplayen kommer att dröja ett bra tag så jag gav ut den här som smakprov :) kul att ni diggar ialf. Härligt att ni gillar arny & johiizzUpp !
www.myspace.com/WenMec