Fredric - Uppföljaren (skivan)
Nu är äntligen UPPFÖLJAREN ute För att komma över denna 19 spåriga, Proffs tryckta och Väl doftande skiva behöver du bara kasta iväg ett mail till [email protected] PRIS - 50 kr (frakt ingår) HOPPA IN på sidan och lyssna på snippet och se om det är något att ha... !!
http://www.fredric-music.com/ STORT TACK till alla grymma producenter och alla gäst artister för ett underbart jobb !! LÅTLISTA 1. Intro 2. Välkomen In 3. Tillbax Igen 4. Diggedy Deng 5. Uppföljaren 6. Slå Tillbax feat. Fröken B 7. Tar Mig Fram feat. Jadde 8. Så Långt Bort 9. Sitter Kvar feat. Lillen 10. Andarnas Hus feat. Hussni 11. Kaos feat. Mc Tia 12. Ensam i Regnet 13. Vila i Frid feat. Farang 14. I En Rökig Lokal 15. Kom Igen feat. E-Bomb 16. Upp Med Glasen 17. Sista Ordet feat. Ante & Madde 18. Mitt Allt feat. Snake 19. När Ska Vi Lämna Rummen feat. Mange
Fett mannen.. du lungna låtarna lät bättre än dom andra tycker jag :) sköna artister som gästar också :) bra jobb
Helt Okej Entertainment HeltOkejENT.Blogg.se
de låter som en fet skiva:) även en gammal feting också(y) de är bra:) vet inte om ja har råd just nu kanske stödjer dej med att köpa ett Ex om du är riktigt snäll ;)
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
tack grabbar !! kärlek :)
. . Verkar vara en grymt braa skiva ! :) -->*måste köpas *<-- Snippet låter fett bra , riktigt proffsigt gjort , längtar tills din skiva dunkar i mina hörgtalare!! ett plus te dig Fred-Jones. ;) (+ ) . haha . jättehäärlig kille dessutom . // Din bitch
tack emelie söt du e :) tack dj spike
Jag vill oxå tacka mamma.. farsan.. och min manager Anthon !! haha
nicemayne
www.slackerz.se
FEEETING!! :)
One in a milli-on.
det låter riktigt bra fredric!! (detta är det kortaste inlägg jag någonsin skrivigt i hela mitt liv tror jag.) /the chees hooks!! haha. ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack califa tack krok mira!! haha
Låter fett som fan! ska nog beställa ;)
tror nog ja ska köpa den =D inte säkert men ksk xD :P Peyz
Moderator
2007-01-29 18:59
Grym skiva som sagt.. bara smakprovet låter soft... UPP UPP UPP !
alla låtar verkar vara väl arbetade! lyssnade igenom snippet o det lät underbart! kul o höra! feeta grejjer feta beats o feta gäster!!
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
wow. Cool shit
lära utan att tänka är meningslöst, att tänka utan att lära är farligt. (Kung Fu Tse, Kina)
verkar riktigt skön mannen faktiskt. eller faktiskt o faktiskt, hade inte förväntat mej nått annat, hehe. har hört från poula att de ska va riktigt tunga grejer med här;) hoppas de går bra me försäljning. / peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
aa låter nice mannen! såå när dimper mitt ex ner i brevlådan? eller du kan ju droppa den personligen så kan jag bjuda på middag. :p
I ain't rich bitch! | www.soundcloud.com/sanchezbeats
tack trofast & skottis & norlin :) yes pablo coming up :)
fett fett mannen.
http://www.myspace.com/quizze
vafan checka denna .. kommenterar senare
tack man.. du kan ju recencera sen när du beställt å fått den i brevlådan :) peys
detta är tungt brä.. kommer förbi dej nån dag o kastar cash på dej hahaha peeeaaaaaaceeeeee ;D
SEB! shuuuee :D
yeah SEB underbart !! haha
Diggedy Deng E feeeet :D i digg it;) många fler bra låtar :D
haha
Nu har ju jag inte hört hela skivan men dock några låtar och det lilla jag har hört är ju heavenly:) Hörde dock sippet och det lät bra:) Du är sjukt duktig Fredric! Love//Siri
"Why am I fighting to live if I'm just living to die"
:) its all in the hippz ...its all in the hippz !!
två ex beställda.. *förväntansfull mira* :)
underbart mira :) dom skickas imorn !! kram
har hört snippet förut.. det är riktigt fett fredric du vet att ja diggar. syrran ochså haha.. kanske köper när ja har pengar..
Wethoz Production<br>Beat producent o rääääpper ..
fet skiva!! väl värd att köpa! ett måste i samlingen :D
www.magnusrytterstam.se
kommer lätt lyssnas när jag kommer hem från skolan ;)
Fuck
tack erik, mange, simpski :)
Moderator
2007-02-01 12:37
Vill inte vara taskig eller så och jag vet att du respekterar det jag kommer att säga nu. Skivan låter väldigt enformig, rätt tråkiga låtar, inte alls genomarbetad, tråkigt flow, ljudet är inte alls bra (mixningen).. Verkar vara den enda här som tycker det men måste dock få framföra min personliga åsikt mannen, du kan mycket, mycket, mycket bättre än såhär, det vet jag. Peace
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
haha tyck vad du vill matte.. det e lugnt, kan du sammanfatta det av snippet så e du grym man !! :)
Moderator
2007-02-01 12:43
Nu lät du väldigt som "haha, vad fan vet du?" ungefär, det gillade jag inte eftersom jag bara gav dig min åsikt (dock vet jag att du vet att min åsikt betyder för dig, eller har jag fel?)
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
va inte menat så kompis.. kärlek ;)
Fick min idag :D Ska mumsa på den i kväll och sedan återkomma med en resume, och recention. Puss o kram
yes frida ser fram emot det ;) p&k
Jag har inte lyssnat på skivan än, men det jag hört från det andra materialet du langat fram så håller du nog hög klass som alltid :) Peyz!
Tar mig fram verkade ha potential.
www.infernoproductions.se