haha, upp med glasen lät rätt nice den med plus mitt allt
www.infernoproductions.se
np
www.infernoproductions.se
jag ska ha en, ürfadër ;) och jag ska för första gången ge en ordentlig recention... eller? ;) ring mig sen. puss anthonito
AAOOW!
yes du ska ha en brur och recensioner e kul å läsa :) jag plingar leejtur / hudfadur
uuuuupp
www.magnusrytterstam.se
ÄR DU 27 ÅR?!?!?!?!!??! SVARA MIG!
ny hemsida nu oxå.. in å checka !! :)
Töööng skiva! Kommer köpas när ja får cash asså ;D Peysss
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Eyyyy Fredrics skiva har nått de tusen sjöarnas land nu ska beaten pumpas och mumintrollen flippa och skaka rumpa;) Så nu sitter man här med Fredrics nya skiva "Uppföljaren" o bara lyssnar chillar o njuter:) Riktigt grym! Fina beats och fina texter och riktigt grymma gästartister! Såja några favvos då;) Välkommen in--> skön beat Diggedy deng--> sådär härligt fredric Uppföljaren--> sweet text haha Tar mig fram--> sweet text & sweet på refrängen Sitter kvar--> Den gick rakt in i hjärtat Kaos---> Grrryyyym shit feta tummar upp för er båda Mc Tia damn tjejen grymt!!! Ensam i regnet--> From the heart (du har så rätt) Vila i frid--> Sååå fin så äkta... :( Kom igen---> Gunga bara GUNGA;) Sista ordet--> Dedär känner man igen jo... Mitt allt--> Riktigt fin låt:) Underbar text När ska vi lämna rummen--> Haha slutet va nice *skratt* Den här kommer gå varm i cd spelaren;) Grym skiva!!! Bra jobbat sötis! Sluta aldrig och förlora aldrig den där ärliga känslan du har:) Va fan ska man säga liksom sjuuuukt bra! You go baby;) Puss&Love //Ziri ( and she shall spread the word)
"Why am I fighting to live if I'm just living to die"
yeej...mina skrivor damp ner i brevlådan idag :) *glad* jag återkommer!! "ostkrokar is the shieeet" HAHA..yes indeed :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack snälla söta ZIRI för alla fina ord :) yes mira.. hahaha
Upp! köp! värt det? svar ja! twå cålor..
www.magnusrytterstam.se
shoo mannen vill säga att alla dina låtar e fett tunga d blir bara bättre o bättre alla dina texter e så mkt sanning och jag diggar dina låtar tungt man, även dina brothers :P. du kommer bli nåt stort tro mej du o dina bröder ante och mange e mkt omtyckta här i nacka .. peace fortsätt med d du gör
spottar ut mina rader som feta ballader, låter pennan och bläcket på pappret glöda, vilken möda jag ska bepröva, din rapp är så slapp som kuken din, vilken ful min du har ingen medvind. hip hop is my life
just d jag kommer lätt köpa hoooka din platta .. peace
spottar ut mina rader som feta ballader, låter pennan och bläcket på pappret glöda, vilken möda jag ska bepröva, din rapp är så slapp som kuken din, vilken ful min du har ingen medvind. hip hop is my life
tack som fan man !! det värmer :)
måste uppa denna underbara artist !
Wethoz Production<br>Beat producent o rääääpper ..
yeah folk köp de här för fan! god shit for the people:)
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
Köper den så fort jag lyckas hitta mig lite pengar, fredric du är en go man med go musik som gör världen till en goare plats att leva på peajjz
ska vi switcha våra skivor? hehe upp för denna
www.youtube.com/prendel
skivan verkar vara fet!
http://www.myspace.com/p2da1
haha.. yeh prendel :) tack 02
ooh, den har äntligen kommit fan !!:D jag satt hemma idag och väntade på den, den va typ 10 minuter sen, HAHAHA , fan vad brevbäraren stirra på mig när jag slängde upp dörren och slet den ur händerna på han! (: och jag absolut bara ÄLSKAR den!! tar mig fram ,vila i frid, när ska vi lämna rummen, mitt allt och uppföljaren e feta favoriter :D<3 kääärlek, huhuh <-KRAM->
cheeeeeeeeea ;D
haha.. tack snälla sussi :)
Skivan är bra! Mvh din sambo...
www.cecamusic.com
Äntligen har jag fått tid till att verkligen sätta mig ner och lyssna på skivan :D Och när det väl var gjort så har den snurrat på repeat... När jag städat, lagat mat, vilat mm mm.. Massor med bra spår. Skönt gung och skönsång på dina ställen. Gillar helheten av skivan. Har faktiskt inte pekat ut någon speciell låt utan lyssnar mer än gärna på HELA. MvH Frida
Tack så mycket Paula & Frida.. :)
Tack basse.. ja ante lägger sin fetaste vers nånsin i "sista ordet" och madde äger på reffen.. håller med dig :)
tack baso :) du får en dödskalle godis på köpet.. haha
Feta låtar och riktigt schyssta artister som gästar.. lugna låtarna ett exta pluss. Fortsätt så här
Hits From The Bong
ja ha sagt d förut så ja säger de igen svennar kan
www.myspace.com/mangemyt
nej fan diggar de inte, vissa låtar. men du är bra på de du gör :) keep it rollin
Låter riktigt bra detta! Tänkte beställa, men tar det på msn nästa gång :) !
Tack Elin.. yes vi kirrar det :)
fel tråd lilla vän.. haha
jag sitter här och får mutipla öronorgasmer. i´m talking hörselgångssammandragningar. orsak: fredrics platta. varför? därför den är grym!! om ni bara ska skaffa en skiva i år så är det denna. passa samtidigt på att dreggla på skivomslaget. hahaha.
take care!