Emilush Ft Ken Ring Och 7Blades - Upp med fingret
Denna låten gjorde vi i samband med åtalet mot oss. Av någon sjuk anledning så går det inte att länka, så gå in på www.emilush.com <- sen längst upp bland mp3:orna ! Bless
www.emilush.com -261- www.myspace.com/lushii
grymt gjort! diggar emilush's flow mer och mer, alla diggar ju ken, men tyckte dock att han inte gav allt i denna låten. 7blades har jag aldrig hört innan, men de lilla de gjorde här var bra.....så med andra ord två tummar upp!
FORMSIGNATUR på din moder...moder fukker www.myspace.com/lycouz www.secureme.se/retardedpoets
Producent
2007-01-29 13:53
låter bra, gilla de andra låtarna också.
http://www.soundcloud.com/gyllander
http://www.speedyshare.com/492980278.html
Promotor
2007-01-29 13:57
Riktigt skön låt!! Och denna kommer diggas läääänge!
jävuslkt skön låt! gillade den! alla lägger det fint men kens text var bäst! jävulskt rolig
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
Yes, det var rätt nice, jag diggar beatet, bra insatser på rappen i det stora.
I’m smoking all the time not to get high just to ease my mind
http://www.emilush.com/Mp3/Emilush_Ft_Ken_Ring_Och_7Blades_-_Upp_med_fingret.mp3
Han var god för fem miljoner, men han valde flaskan – och livet som uteliggare. Det var där han hade sina vänner.<br>
Den var fet :)
Eriksson1337 ftw!
tungt:D emilush fett fett.. börjat lyssna på dig som faan på sista tiden:p
Pundare med Prestationer.
Pundare med Prestationer.
Tack som fan allihopa ! :)
lush vem har gjort beatet? //Pz
Den är soft mannen.. you know the deal.. Hårt och brutalt.. Fortsätt langa dom.. Peeeys n Luuuv
Jag fick de av en polare som hade de liggandes som han inte använt haha, dum i huvet som inte kickar på ett sånnt skönt beat..
Thänks ;). Kommer snart ny skiva och ny design på hemsidan med !
Yes i! bun fiyah pon dem policemen!
Twelve Tribes of Israel
Aaah tungt shiet som fan!
www.myspace.com/republik16 jaynez mannen
nice nice nice ..
Landskrona Skånes stolthet
helt ok. lite trött på hata polis rap å sånt. dock fet rap i låten men i helhet ok!
Sover aldrig/sleep is the cousin of death!
Shett, killar, TAAAAAAAAAAAAAAAAAJT, reffen va fetaste hitills. Versena satt där dem skulle.. Detta är rappen på lite högre nivå änn whoa grabbar :D Peace
o just de.. du är jävligt äcklig också.
sååå TUUNG!! ska pumpa sööönder den i farsans biil .. feeet låt diggas som fan!! peeeys
Tack som fan, härligt att ni gillar den !
fetaste låten emil lagt.. alla andra la de fett med .. men emilush la de bäst peace lushen
Solit och kallt va de ute idag
hehe KEn är kung
www.barabazz.com
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
ken riiiiiiiiiing!!!!!!!!!!
utan att bli påhoppad av 200 från whoa nu för att jag yttrar mig,så undrar jag hur mycket ni lagt ut på ken i era låtar ? jag har HÖRT,säger inte att det är så men har hört av rätt många att ni degar för varje inhopp utav ken,stämmer det ? peace
Behöver beats !!
överfet .. hojta på din pojke!
Bigrob743 :
nä de e lugnt, klart du får fråga.
jag är på junkyardrec.se, där ja även ska släppa skiva snart.
och ägaren till junkyard känner ken väldigt bra, och det är där jag fått kontakt med honom
luuuuush thigt som fan maayne..du vet att vi backar upp dig med snuthat;) HELA NORGE HATAR POLISEN;) peeyyz lushimayne
if ur not a part of the solution ur a part of the problem
haha - hela norge. härligt ;)
Oweee : nej de gör jag inte :)
har alltid tyckt ni lägger det nice grabbar ett plus till att ni har med ken vafan hur mk kontakt har ni me ken igentligen fan varje låt jag hört me er är ken med o gästar.... kärlek grabbar.....
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.
Lyricist
2007-01-29 19:28
Jag kan instämma att HELA NORGE HATAR POLISEN. Skön låt...Diggar reffen, speciellt när ni säger HELA LANDSKRONA HATAR POLISEN hahahaha. Lite osoft att polisen inte gillade den lika mycket dock!
Tung låt...
Det var inte jag, det var han som sprang!
Måste bara säga att ni är så jävla töntiga. Alla era låtar handlar om att polisen är skit? Vill ni ha ett samhälle där man får göra vad man vill? väx upp för fan
Förut var du bra nu suger du, varför förvandlingen Vadå fult att ljuga jag, säger bara sanningen
Propps till Luschen och co. har släppt mkt fett på senaste, eran skånerapp diggas:D
A.P.A Clicken i ditt ansikte!
tack som fan !Erikk : Så är det inte alls, har du varit inne på hemsidan så ser du att där e låtar om allt från kärlek till politik. och menar inte att vi inte ska ha några poliser, ett sammhälle hade inte fungerat utan poliser, men låten är till dåliga poliser. förstår du ?
Gör en video till denna :)
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
lush: Jo, men jag fattar inte grejen? Klart det finns dåliga poliser, men de blir inte bättre av att de får onödigt skitgöra som ni ger dem. Nu måste de skicka rapporter och skit, tar på deras arbetstid osv. Låten var soft bra flow beat osv, lägg eran talang på bra saker.. det är min åsikt, visst ni behöver inte gilla polisen men att leka rebeller och gapa på polisen tjänar inte ni heller på. / Erikk
Förut var du bra nu suger du, varför förvandlingen Vadå fult att ljuga jag, säger bara sanningen