Det va bra, men jag tycker det är för mkt fukk snuten och sånt, beskriv i stället mer vad ni tycker dom gör för fel, annars tummen upp, ge dom vad dom tål. p.s ken kunde varit bättre.. peyyz
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ TUUUUUUUUUNGT ÄR DET !!!!!
Tack ! :) Erikk : Inte ? Nej det är klart det inte blir bättre för det här, men om man tycker sig blivit orättvist behandlad av någon och det ena sättet du kan "ge tillbaka" eller uttrycka dina åsikter så det kommer ut så de uppmärksammas lite, då är det klart man gör det. Jag leker inte rebell, utan jag uttrycker bara mina känslor åsikter och tankar i en låt.O ch jag tjänar inget på det ?, det här har gjort så jag e med i varenda tidning i sverige, även i norge, och på tv, och fått uppträda på tv4 inför hur många tittare som helst, det är klart ja tjänar på de. Musikförbundet står bakom mig när det gäller åtalet, även arragörerna och folket som var på plats.
Det är ju deras förlust, för det är många som tycker det är löjligt gjort av dom att väcka åtal för detta iochmed att värre låtar/händelser har gjort/skett.
www.emilush.com -261- www.myspace.com/lushii
Lajka hella yeaha:D Denna va bra tyng asså:P Men som sagt Ken kunna nog gört de bättre men lite najs va de hehe:P Keep E´m comin bwois<33
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
tight som fan... just loved you on nyhetsmorgon!!... FAKKA LA SYSTEMICO
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tycker låten är fet måste jag säga ^^ :D underbara verser och fet refräng, Bästa budet med sången! :) peys!
Signatur?
Tack så mycke :)
jag tycker så här att Emil gör det rätt som vågar ställa sig emot systemet istället för att ta skit av snuten. varför ska man hålla det inne att snuten behandlar oss ungdomar fel för att vi går felklädda?. jag blev stannad av snuten i lördags för jag gick med baggy pants och en hoodie..dom kolla mig för vapen och droger? varför?. jo för att jag går klädd fel enligt dom..klart som fan man drar huvan över huvet när det blåser? palla frysa om öronen?..neeh då e jag tydligen världens gangster med vapen o droger?. fuck them säger jag bara dom skämmde ut mig framför folket som gick förbi jag fick ställa mig upp mot väggen som jag vore en fuckins tavla? e det rätt av dom att göra det när dom ser nån med baggypants och hoodie? i helvete heller. nu har jag sagt mitt jag tycker att Emil gör det rätta och han vet nog att dom flesta här inne backar upp honom i denna sak peeyz Nörsken
if ur not a part of the solution ur a part of the problem
tunga grejjer som vanligt lush! du blir bara bättre och bättre! tunga låtar som vanligt asså! Keep it up main!
www.myspace.com/fresh4elements
hatar sånna hära låtar.. men denna digga jag=) oooh "börja jaga pedofiler!" shiis bra rad! och "jag äter inte gris" CHEA! bra låt
Hela Stockholm... HATAR POLISER!!!!!! Ken är överfet, som vanligt.
ritkigt nice
Tyckte mer om "Ingen chans mot oss". Den här är också bra, men jag tycker inte den är lika bra.
Bara tanken av mitt ordval och du åker in för kränkande.
Förästen, har jag förstått rätt eller? Ni la först "Ingen chans mot oss", sen blev ni åtalade osv. Sen la ni den här som ett svar?
Bara tanken av mitt ordval och du åker in för kränkande.
Fett! gillade: ................................och tuggar en polis/ spottar ut dig lika snabbt igen, jag äter inte gris/ haha.. Ken var skön! Var han med på orginalet? Om ja; Var han med på spelningen där åtalet kom?
www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen
Hobbe : du har förstått det alldelles rätt ! Ophone : Alltså det började med att vi blev åtalade för låten : Ingen chans mot oss, och där gästade nadamas. Sen denna låten blev klar igår och jag la upp den direkt. Resten : Tack :)
thänks thänks ;)
lush jag förstod att han inte var med på originalet :) Ken hoppade väl på efter all uppståndelse kan jag tänka mig.. Låten var ju känd innan man hade lyssnat på den så.. ;)
www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen
<3333
Jag är för jävla bra!
;) Thänks
det här måste vara det fetaste nån droppat på länge shiit så tung låt aah fortsätt spotta på dom peyz
chasse dyker upp som döda fiskar
gängsters från landskrona.. hahahahah
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito
thänks thänks. OneManCrew : ring mig !
kan inte tänka mig att ken skulle ställa upp på något sånt här gratis...
Lush mannen gör en video på ingen chans mot oss... fatta TUNGT!! och till Nörsken sant som faan! Jag väntar mig en feting video nu;) Gör de du gör!!
Pundare med Prestationer.
Byggarebob : Han medverkar ju på kens nya platta, så varför inte ?
/la mordidita aka en la cosita
amiralen P24 för att jobb är jobb helt enkelt...
jobb e jobb helt klart, men tror du han har betalt för att va med på hans skiva ? haha .
han borde göra iallafall...
Byggarebob : din mamma borde svalt dig.
amiralen P24 vem är du ens och vad vill du mig ?
grym som fan lush .. hehe men ahr ud aldrig gjort nån låt sj ?
Whoa.nu jag e hiphop gud !
Fakk Landskrona.. Fast låten var ganska soft ändå, haha.
Tack så mycke Jontey : Naa, faktiskt inte.. tycker de e roligare att kicka me andra. hatar när musik blir enformigt dirty_flowetry : Hahaa, tack
FETT!!!!
One in a milli-on.
låten, dte är kärlek landskrona är fett jävla tung. vad äre för beat:P?
A.P.A Clicken i ditt ansikte!
de beatet ?.. det är som jag har fått av en som kallar sig jamba, det är hans liveband som har gjort det. ! Tack !
Riktigt tung !
jeba jeba !
orka 2 snut dissar, kom på nått nytt pls
låten är fett skööön älskar att höra den :D
Tungt !!! ..men vad vore vi utan polis ?
mad tight av lush, ken också soft.
Lookin at you through the glass..
tiight som fan!! älskar jag äter inte gris raden, skrattade lite för mig själv när jag hörde den biten. Lyssnade även igenom några av låtarna på hemsidan och jag hittade en hel del sköna låtar. diggade blejza upp en challe brushan som fan också!! Keep it up! Peace
Allt jag säger är en lögn.. även detta här
Yeaah fett!!! haha bara för att ni gjorde den så blev ni anmälda:O
http://www.myspace.com/KriTaaaN
sjukt jävla tung.. beatet, gör mycket . rappen, ännu mer. peace broor.
VA FERM!!!!! :@