här inne var det sjukt mkt whine!.. vem faan lägger ut en låt och vill ha en jävla debut i tråden? skriv en kommentar. och hållkäften sen! sry off topic. pz
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
första killen va äckligt skön !<3, bra låt !
This is my style, this is my rap, this is my rhymes, my life
så jävla fucking barnsligt asma att du sak hålla på att disa hela tiden när du inte klarar av det :P stackars dig asma!! låtarna va keff som min !! om inte sämre asså!!
)TRO(The Rap Out)BTK(
Mcbusta, damn! Tight röst. MAD TIGHT!
www.CitizensOnline.tk
TUNG låt när man ser till delivery, sen kunde väl texten varit bättre sammanhållen på sina håll . BRA GJORT ändå . Lär ju spelas varm
Mc busta : lägger dt tungt som fan fett skön på eng ;D Reffen var Najjz Heltbeng : Gilla dej inte alls verken stilen elr texten , tyvärr... Anta : Tror dt e nått av dt bästa från dej najz ! Asma : lägger dt tungt som vanligt men tkr du borde skippa svenskan ;D när du droppar på eng e du betydligt fetare Peyz !
S-s-S-sHineybWooooI
thanks alla shit kul som fan o höra;D fattar inte att inte många gillar heltbeng jag tycker det är överfett fuck raderna han säger vad han känner...........
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.
taight grääääbsss, en dunka dunka låt yao lao . WHAAAA WHAAAAAAAA !
WHAAAAAAAAA !
jag är fet ;D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
asma ahahahahaha
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.
hahaha.. Asma.. din lök.. jag har precis stekt upp dig =) kul att folk langar.. fortsätt ffs :D Peeeeys
diggas =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
aj aj aj! grabbar! anta och asma: lägger de grymt som vanligt! ni blir bara bättre och bättreHelt Beng: Tuuungaa greeejjer maaain! mer trackas skulle vara bra faktistMcbusta: your the main fucking man asså! tuunnngg!
www.myspace.com/fresh4elements
detta va soft, MUUUUUUHHH, BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHH
Make love not war
Busta var e du ifrån ??
S-s-S-sHineybWooooI
EYY ASSÅ. hela whoa har spårat ut, ni gör bara beef låtar eller va de heter.. varför gör ni inte bara gängbråk om ni hatar varandra så mkt (till dom som dissar varandra) .. så slipper ni fucka sv hip hop mer än vad den är! för ni fuckar upp allting BRE!
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito
Layziecito P18: Detta är fortf ingen diss man.. det är bara en hårdare session där någon har valt att namedroppa ett par st.. hade det varit en diss hade den varit utformad som en diss.. As simple as that.. Tack alla... Peeeys
Den här låten e ÖVERFET!
Livets vägar kan föra dig vart som helst...
JAG ÄR FRÅN SVERIGE HAHA FÖR DOM SOM UNDRAR O INTE USA:) Jag name droppar enbart dubbelv men resten e riktat mot spitknull thanks dom som diggish this shit;D
brrrrrrrrratttatatataaaa mera heltbeng whaaaaaaaaaaaaaaaaaaat eeeeeeyyyyyyyyyyyyyyyyyy;D
hahahaa.. spårade ur helt på slutet där man :D så ska det vara.. UPP mafakkas,,
FEEEET FEEEEEEEEEEEET FEEEEEET! FYFAN BUSTA SOM DU DROPPAR! ALLA droppar fett feete feet.. diggar ! upp whoa får ej missas.
aah så kan de låta! ..myspace.com/haffilagom
hmm... mm gl asma älskar dig som jag alltid har sagt (L) och din pojkvän Antagonisten P23
)TRO(The Rap Out)BTK(
jag är fjorton men har skrivit 20 på min sån ålder. jag röker gräs, in a litteral sence!
Tung låt :) diggar allt ...fast hörs att andra snubben är lite ringrosti´..
trro P18: Du borde bli bannad... seriöst..Elfaco: yäääh.. tack man :D Fler? :D
ok förlåt Antagonisten P23, förlåt mig, menainte att var för hård :( mot dig. puss på dig
)TRO(The Rap Out)BTK(
mc busta din äckliga horunge! varför dissa någon som inte kan svara tillbaks? din jävla wannabee vakta tungan
JONIS REST IN POWER
fakal stäng din mun o gå o sätt på din pojkvän spitknull varför öppnar du munnen för vem e du??? ta dina piss låtar o stick hahahaahahahahahahahah allla snubbar o alla hoes kom igen dunka denna sång hahaha lä'gg ner för i helvete
min pojkvän spitknull? jag öppnar käften för att det är fegt att dissa någon som inte kan dissa tillbaka..det är precis som att du skulle gå och spöa upp någon som inte kan slå tillbaka ! väx upp förfan. du är 21 bast och beter dig som en jävla horunge ja du får tycka att det är pisslåtar ..rätt roligt att du ändå tog din tid o lyssna på dom! din äckliga wannabe gangster
JONIS REST IN POWER
Fakal P50 : håll bråket i gästboken.. Tråden är till för låten.. Gillar du inte Mcbusta så skriv att du inte gillar han och lägg gärna ett argument för det.. Fortsätt dunka =)
fakal hahaha vad leker du vart fick du luft ifrån haha snacka om att du backar spitknull för att ud vill få ut ditt namn aldrig hört dig förut du låter som en tjej för fan:S ahaha din pojkvän borde tänkt på vad han sa innan han öppna munnen ta det som kommer haha wannabe gangster ??? ahahha lägg ner ställ dig på knä o ta emot.... om ahn nu inte kan svara backa upp tjockisen då hahaha lr du komemre bli överkörd jag kan prata för din röst mot min e som lil john mot b real ahhahahaha ud e bra rolig ....
fan va jag skulle kunna föreställa mig en mcbusta feat the game SÅ JÄVLA TUNG.
work some magic
haha vafaaaaaaaaaaan ,, sluta nu sluta nu . haha GILLAR DEN BARA MER OCH MERA ASSÅ:: WHA WHAAAAAA: ! ... ÄNTLIGEN LITE TUUUNG HIP HOP ASSÅ.. .. INSAIN SHÌEEEEEET !!!!!!!!!!!!1
WHAAAAAAAAA !
fet låt. respekt.
Unionen är namnet, mannen! http://myspace.com/unionen
spliff_en P19: hehe.. tack määään :D soft att du gillar :DWermin_Roaches P25: thänx mään.. upp mafakkas.. Peeeys
Bra låt men antagonisten slute lek grym kom te lkpg ska lära dej va respekt e
Helt ok låt, Heltbeng va wack o hör inte hemma på låten.Mc Busta lägger det nice men att dissa Spitbull , nja, du kommer inte långt med det, dom som känner till han vet vad han sysslar med o det är allt annat än fake, han lägger ner mkt tid på det han gör o det ska han ha feta props för, Spitbull betyder mer för musiken än du någonsin kommer göra.Antagonisten borde lägga texten i tråden för skånska fattar väl ingen något av, haha tyvär, vissa ord kan jag inte tyda.Asma , rätt nice på engelska men missar på många ställen i låten, diggar dig mer på "svenska", även om det är svårare att förstå "svenskan" än engelskan.
Volym Entertainment <br>
rikelito: Leka grym? jag lägger 16 på en låt.. och du kommer in och hotar.. Vem är det som leker grym? Sluta vara pajas på whoa.. Tack alla.. och extra props till er som droppar konstruktivt.. soft som fan.. Peeeys
Här är min vers.. Tror det ska vara den rätta.. vet att jag ändrade nåt på nån ställe.. men här är den iaf..
Håll mitt namn ur din mun, så kan vi hålla det chill// Så kan vi hålla det still, vi gör det ofta med stil// Men det kan gå över gränsen, och spåra ur helt// Och då kommer ni se er sista låga blåsas ur spel//
Ja, det kan råka bli fel, när vi fyra bråkar med er// Och ni går inte långt precis som avsågade ben// Känn på näven fitta, när den tränger in i käken// När jag bänder upp min näve, och jag vänder upp o ner på världen//
Mitt namn ekar världen över, Sverige över// Och vi ser bara rött, och vi ser att färgen blöder// Så håll mitt namn ur din mun, så håller vi det lågt// Slipper ni få det som andra fått det, kommer ni ihåg//
Vad som hänt, när andra har namedroppat clicken// Vedergällning, hämndaktioner, så du somnar in sen// Inga namn nämns nära negativa vibbar// Och inga gränser bryts, och vi slänger inga dissar//
whattawhaaaaaaaaaaat tyst vadå spitbull ska tacka han shit stick jag kan också lägga ner fucking tid på o fråga folk om dom vill spela in en låt som jag sen kan lägga på en skiva o kalla mixtape liksom shit larvigt...... thanks alla som diggish hell yeeeah kriss;)
UPP, denna förtjänar mer!
meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer
mcbusta P21 Du gör faktiskt bort dig när du hackar på Spitbulls arbete, tror att han gör mer för den svenska hiphopscenen än du nånsin kommer göra. Tror inte du förstår hur mycket arbete som ligger bakom ett sånt mixtapesläpp. Och om du sen läser responsen han får på sina släpp så måste även du se att de är väldigt uppskattade. Vad är det som är fel med det? Svenska scenen behöver mixtapes nu, mer än någonsin. Tänk runt 2000-2001 när den här typen av mixtapes släpptes ideligen t.ex. Jakten på underorden, Ordkrig osv. Jämför sen det med dagens mixtapescen, den är ju i stort sätt obefintlig. Det är just eldsjälar som Spitbull som brinner för hiphopen och som är villiga att lägga ner tid och själ i den som behövs för att få sveriges mixtapescen på fötter igen. / Grizzly, Må-Soft Records
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
De va soft, gillar inte en del saker, men annars skit skönt, tkr asma alltid borde köra engelska..
McBusta , Du hör väl på dig själv, shit, du snackar bull om saker du inte vet ett skit om, "lägga lite låtar på skiva o kalla mixtape" precis, det är just det som ÄR ett mixtapes, det är en samling artister på skiva, shit, vafan sitter du o snackar om. Du gör bort dig. Hiphopen behöver såna som Spitbull , folk som kan få ut musiken, han får inte bara ut den, kolla siffrorna på folk som tankat mixtapet, och därför så skall han ha all den props o hype han får för det... Så stick, det är nog mer folk bakom Spitbull än bakom ditt skitsnack.Word på Grizzly.
Volym Entertainment <br>
bearc du är en snackare
work some magic
Brodin1 P18 Okej, och vem är du? Jävla sopa...
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.