I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Mcbusta,Heltbeng,Antagonisten,Asma - Keep my name out your mouth

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-02-08 18:43
bearc

Kalla mig vad du vill, du är fortfarande en snackare. Sopa? Jo det var dig, jag spöade med 5-0 i en audiobattle för 3 år sen, men du kanske har förträngt det... sopa
work some magic

2007-02-08 18:53
Brodin1

Wow props för det, det är ju ingen som utvecklats i hiphopsverige... jag bugar o bockar, knäböjer för dig.
3år är ju som igår....
tufft.
Volym Entertainment <br>

2007-02-08 18:54
tack tack!
work some magic

2007-02-08 20:47
Brodin1 P18

1. Jag är verkligen jättenyfiken på varför jag är en snackare? Skulle du kunna utveckla det lite?

2. Menar du allvar med att du just tog upp vår battle från SMT, min tredje "inspelade" låt någonsin med datamick? Verkligen roligt för dig att du vann där, grattis från botten av mitt hjärta. Men vad har du gjort sen dess? Jack shit! Jag menar Vilsna individer är kanske inget att skryta med sådär eller? Du var en sopa på SMT (det var jag också), problemet är att du inte har kommit längre sen dess. Trist för dig, lätt att förstå varför du är bitter. Men kör på, du och Motti got shit going on, det tvivlar jag inte på. Brrrrrrrrru, stay G'd up och sånt.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.

2007-02-08 20:50
1. läs ditt inlägg.

2. Haha, jag skiter i vad du tycker om mig nuförtiden eller förut för den delen heller, jag är knappt aktiv inom musik längre. But I still whooped ur ass. Japp jag tänker köra på, så ivägmäre nu & damma av datamicken! sopa..
work some magic

2007-02-08 20:58
Brodin1 P18

Jag läser mitt inlägg fram och tillbaka och upp och ner, men förstår fortfarande inte.

Och det var ju skönt att höra att du inte är så aktiv längre, det är nog många tacksamma för.

Och till sist, ja du whoppade mitt ass, och jag gratulerade dig i ovanstående inlägg, ta det till hjärtat.

Sopa? Haha mm, sjukt dålig är jag numera, spelar bara in med riktiga sopor också. Ladda ner mitt mixtape sen så får du vatten på din kvar, för satan vad kass det är.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.

2007-02-08 21:04
så bra!

Ja ooh, vilken rolig kommentar, den var verkligen inte förutsägbar!
smartkid! I like that

Jag vill inte lyssna på din musik & du vill inte lyssna på min, fine. Så varför ber du mig äns tanka hem din för?

Hejdå björn
work some magic

2007-02-08 21:11
Hejdå vad-du-nu-heter

2007-02-08 21:16
 BearC P19

Got damn! pajas ..

2007-02-08 21:27
orka bråka i tråden björn, ta det till gästbok. hah! ;P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-02-09 00:41

nämen kolla så kom batman staden in o snacka om fetto kissen också ahaha  fuck spitknull fuck hans mixtapes fuck dig o ditt crew också fuck bearC  ni kan smöra för spitbull men gå o gör det hos han o inte i våran tråd...... ps fuck THERAPIST också o dom som öppnar mun om annat...

living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.

2007-02-09 02:16
Brodin1 P18: Jag tvivlar på att du skulle ta han i audiobattle idag kompis.. Fuck 3 år sen.. det är väl nutid som räknas.. bjud upp till dans om du nu "whoopade" hans ass förr.. gör det igen..
Och motti... vafan är du? stick härifrån och lägg ner ditt jidder din jävla pajas.. fucking lökunge..

Sluta nu tjafsa och håll tråden till sitt topic..

Peeeys n Luuuv

2007-02-09 06:28
Fortfarande över fet låt! ja har inte hängt med dock varför ni dissar Spitbull, men men har väl sina annledningar skulle ja tro!
men ja tycker ni droppar fett som fan, och jväla tung hiphop, tycker whoa behöver sånt här faktiskt, tråkgit när man ser 12 åringar på mick dissa " kända namn" för hype.. eller ja ja nog om det!!!

som ja sa innan, NAJS NAJS NAJS!

Någon med antagonistens röst som gör att ja ryser, den är övergrymm.
aah så kan de låta! ..myspace.com/haffilagom

2007-02-09 08:00
Antagonisten

"bjud upp till dans om du nu "whoopade" hans ass förr.. gör det igen.."

Jag tänker inte börja beefa & lägga ner tid på att skriva rader och spela in + mixa & massa mer bara för ett litet tjaffs in en tråd på whoa.. jag vet att du gör det, men inte jag haha, cmon

work some magic

2007-02-09 08:20
men hållbara keften asma du har ingen talan!!!
)TRO(The Rap Out)BTK(

Asså, jag blev positivt överraskad faktiskt. Gjorde mig redo för att dissa men McBusta levererar det HETT, riktigt impad, aldrig hört förut. Heltbeng är väll det svagaste kortet, har inte riktigt lika mycket flow som er andra, men det håller, bara nöta och lära sig det bättre. Jag menar, han håller ju hög Audio forum klass ändå så att säga. Anta, min nya skånska protogé. kom från ingenstans för mig men shit mannen, du har gjort det tungt varje gång. Kan ibland köra med FÖR MYCKET "hora" "kuK" osv men det är mest i dissar dock, här det tungt.
Asma på engelska, aldrig hört det heller, men det funkar. Skönt flow och en grym attityd.

Top Notch fellas! Denna sparas på burken och kommer gå en del här hemma.

Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

käften=kefften

)TRO(The Rap Out)BTK(

2007-02-09 11:55
Brodin1 P18: wooow.. nu fick du till det vaa? din skitiga lilla tappade lökunge.. sitt inte och jiddra här.. Om du nu inte vågar ta upp battlen idag så sitt inte och bitcha om hur du klassade han för 3 år sen.. omg.. patetiska jävel..

Psycholess P26: tack määän :D kul att du dunkar fan.. Och det där "hora" grejen är ju bara en låt :P det är min diss mot kaggen :D och den heter ju så fyndigt "Hora", såå? :P

Fortsätt langa :D

peeeys

2007-02-09 12:07
tack folk. :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-02-09 13:32
mcbusta P21

Okej, så jag slickar Spitbulls röv för att jag tycker han gör ett bra jobb? Hade du tyckt att jag slickade din röv om jag kallade dig för en duktig rappare då också eller? Shit asså...

Motti P0

Kom ju från rätt också haha, du är grym! Gillar din röst som fan! Eller nått...

2007-02-09 14:29
Sant sant Anta :) My bad

Fortsätt kicka som du gör iaf, det är poängen! :D
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2007-02-09 15:14
Antagonisse

Bättre att vara tyst om man inte har något vettigt att säga, märks att du tog åt dig! Kalla mig elaka saker kan du göra i min gästbok.

work some magic

2007-02-09 16:50
Brodin1, Du fräcka pojke bakom skärmen, snälla håll bara käften, säg inte till den som har startat tråden att inte "kalla dig elaka saker" i sin tråd, för 50% av tråden är fylld av ditt skitsnack om någon battle för 3 år sen, Grizzlys 3e låt, mannen du måste vara grymmt stolt och att du skrytter om det är ett bivis på din utveckling inte gått framåt du är kvar 3 år bak i tiden, kanske därför du lagt av oxå, för du står kvar på ruta 1?

McBusta, man slickar inte någons röv om man tycker personen gör ett bra jobb precis som Grizzly sa, du tycker nog någon inom rappen gör ett bra jobb eller? Ser du dig själv slicka den personens röv?

Trro, kan ju bara hålla käften vem är du att yttra dig om att andra e dåliga? Dina åsikter är det nog ingen som bryr sig om efter dissen du la upp till Asma, tror du han tar åt sig efter du bokstavligttalat skämt ut dig?
Volym Entertainment <br>

2007-02-09 17:32

wtf spitknull gör inge jobb han proddar inte han spelar inte in han frågar bara folk o sen skaffar reklam för i helvete en annan sak skulle varit om han spelade in o jobbade me tapet sj att han gav tapet nått av sitt eget men nej han tror han e jesus ppå mixtapes för fan
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.

2007-02-09 17:37
McBusta, man behöver inte prodda eller rappa för att bli accepterad inom hiphopen, han fixar rappare till ett mixtape så alla får ngt fett att lyssna på, visst han rappar inte, men han hookade feta rappare på en skiva o varför inte sätta sitt namn på den då det är han som hållt i det?, han fixar spelningar och reklam åt folk, han fixar kontakter åt folk inom rappen... så säg mig, vad gör han som e så jävla kasst?
Volym Entertainment <br>

2007-02-09 18:07
Denna gillades! Riktigt fet, du borde fortsätta på engelska asma ;)
Och anta, du lägger det riktigt nice..
Mcbusta & heltbeng har jag aldrig hört, men gillades.. denna kmr poppar en lång tid framöver ;)

keep it up!

UPP!

2007-02-09 18:14
haha proton lägg ner gå till han o säg det jag skiter i han ka suga min kuk endå...........

2007-02-09 18:23
McBusta, Jo jag försöker inte förändra din åsikt, du står för det du tycker, men att säga att han inte gör ngt är bull.
Volym Entertainment <br>

2007-02-09 18:38
men för fan killar det här är asma ingen jävla darin!!
)TRO(The Rap Out)BTK(

2007-02-09 18:55
han gör inte shit............

2007-02-09 20:18
Mogna argument mcbusta p21 *host host*

2007-02-09 20:41
trro P18: Håll dig från tråden nu för fan.. ingen här bryr sig om skitet du skriver.. Tråden är till för låten.. Inte ditt bullsnack om asma och/eller Darin.. Stick nu och kom inte tillbaka igen..

Och allt tjafs om spitbull hit och dit, ta det i gästboken om ni ska fortsätta bråka om han..

Kul att folk gillar..

Peeeeeys

2007-02-09 21:29
Proton

öh, vem är... du?

fug it, im outta here

ja skriv nu kommentarer som ( guu va skönt att du draaar)
ni är så förutsägbara, herrå!
work some magic

2007-02-09 21:34
Antagonisten P23

ska duron kamma tjuring mellan jackerna lr? din keffa jävel, pasch mynschan fattaru?
)TRO(The Rap Out)BTK(

2007-02-10 12:54
skön låt

2007-02-10 19:40
Upp mafakkas,,, =)

2007-02-12 01:31
Soft som fan, peace;)

2007-02-12 01:46

lalala "Ya'll tryin' fuck around I'll empty my clip of my gun"
så asma, du har pistol och skulle använda den om nån fucka?
 trodde rap handla om att hålla de äkta... vara orginell och inte snacka skit duvet?

2007-02-12 08:37
oooooooooooooo O.o
)TRO(The Rap Out)BTK(

2007-02-16 20:36
hahaha fan upptäckte detta nu dominic antagonsiten har inte rövslickat ett jävla skit vi snackade ut om allt gammalt grogg vi haft .o upptäckte att båda hade samma intressen o smakl för saker o började hooka så va tyst....

2007-02-23 02:41
Upp maffakkas.. denna är värd mer :D

2007-03-03 22:04
bra

2007-03-04 14:18
Fett bra låt men digga inte han andra snubben heltbeng

2007-03-04 14:36
Skit nice låt...

Heltbeng, la en hel den sköna rader, riktigt nice (särskild parasit fitta raden klina skönt i mina öron) haha...

Atangonisten, tror de va de skönaste raderna ja hört han lägga... skit bra helt enkelt.

Asma, riktigt bra på att lägga de på engelska, de gillades.
Du borde börja lägga mera på engelska

Mcbusta, la de oklanderligt sjukt bra.

Mera sånthära!

2007-03-04 14:39
så jävla bra låt :)

2007-03-04 15:07

Har denna fått liv igen? :D Upp mafaggas...

2007-03-04 15:11
Nice ;)

2007-03-04 15:48
shit trodde den va död;D thanks boys upp på denna då¨verkar va många som missat;D

2007-03-04 17:25
först å främst : asså kan alla småglin som kmr in o käfta i tråden bara hålla keft. :S , håll tråden ren, jag tror grabbarna vill höra kretik o inte massa bull,

Vers:1 mcbusta: skönt flow bra text de diggas från din sida. skön reff oxå , nice. peace

Vers:2 Heltbeng: inte lika bra från din sida, men du har väll inte kickat så, texten var inget spec. lite taskit flow men aja droppa lite sessions så blir det bättre, peace

Vers:3 mcbusta: skönt flow, fyndiga rim, de diggas, bra gjort, upp!

Vers:4 Antagonisten: så jävla skön röst, bland de bästa jag hört av dej du lägger de tajjt ! gj . peace

Vers:5 Asma: kör på engelskan de e mkt skönare än din svenska röst helt ärligt ^^ , diggar inte dej på svenskan men detta var nice! keep it up!

resume: mkt skön låt, bra jobb, hoppas att ni kickar mer sånt här, UPP! o ett sista peace ^^

2007-03-04 18:35
Bästa ja hört på whoa på veckor... så uppar den=)