Spelades på rix idag:)
But i suppose anything goes when it comes to my flows Nothin' is off limits... except for michael's nose
shit asså, spelas den på radio och grejjer nu? faaaan vad bra! jag tycker du förtjänar det! :) och jag är inte alls förvånad över att du spelas på radion för du är jääävligt bra! fortsätt med det du gör! peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
flummit tema , men detta va för skånskt för mig har alltid haft svårt för skånsk hip hop anars va d soft.!!
har svårt för skånska dialekteb över huvetaget.:!!
Hör dig jämt på morgonen, u go girl=) feet låt! kärlek till adam som gav dig ljus också. Puss
A L C
gillas :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fett skön skårrande Guzz;)
helt jävla klockrent ;).. inte ofta jag sitter å gungar till whoa prylar men detta va nice! Mvh
Du kommer tvåa som bokstaven B...
Grym låt! =D men va, jag hajjar inte .. du lägger ut den här på whoa och nu spelas den i radio? phett phett..
haha skön ! =)
This is my style, this is my rap, this is my rhymes, my life
spelas den på radio? ball låt iaf... haha, d ballaste var att den var en farsans polare som visade mig den för han digga den som fan...
http://www.myspace.com/akinonline
Den spelas på mixmegapol och nrj va jag vet...
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>
texten såg lite simpel ut,meen skööön som satan med din röst:) får nästan bånge:) hah neeh men den var sooftish!
Anden,?har inte lagt dizz till kaggen och co. nån hoe satte upp en låt med min röst i audio å sa att de var en dizz till dom,nej.
haha du e min morsas idol, den spelas 24/7 på radion me adam o Gry
www.nivolitas.tk.<br>www.myspace.com/nivolitasmusic<br>
Hahaha...niice voice girlfriend....tuuung sång hahha...big up
Låter soft ;) keep it raw girl
goldensound.se
tycker denna e riktigt jävla dålig faktiskt
http://www.herrbitter.blogg.se/
låter riktgigt soft fakstiskt :) seban o dom andra har ju ingen smak :O :D
Jag är för jävla bra!
HUUr skön som helst ! sooft som fan!
Yeeh ma!
Oj vad många som skrivit..:D Shiiiiiiit :D Overkligt... Massor med kramar :D Puss//Frida
Haha, såg dej på tv imorse..:D...låten va skön!
fett o va me på tv ;D du gör framsteg :P skönt att se nån lyckas iaf =)
Nej diggas ej! sorry JONNA THE RAPPER OCH A.M.C is the shiet! peyz
yeaaah , du har en riktigt Fresh Röst ;) Upp!!
Skillnaden Mellan Mig Och Dig Är Att Jag Är "JAG" ViceVersa
haha jag tröttnar aldrig på den=S
fan haha hörde den på rix fm en morgon vid kvart över sex.. så jävla kul! grattis
såg henne på tv igår morse :) Moppebil. haha =)
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Väldigt upplyftande att en whoait slapp ifrån audioforumet.. Mycke kärlek Skön låt förövrigt
ahh fan vad nice... så älskar när den kommer på på radion när man jobbar. haha
"We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold."
Soft låt :D <3 skånskan såklart!
Careface.
haha, ryktas att du var på tv i morse. synd jag inte såg !:( låg och sov då !
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
Den här va riktigt bra :D haha. länge sen den gjordes då men det är skit samma :D det ska upp ;)
http://www.myspace.com/poppogstyle Yah man! That's Gangsta Shiiet Main
den var väll bra bortsett från att jag inte hörde vad du sa.
eliiten e cp i huvet
Att dricka en alkoholfri öl är som att slicka fittan på sin syster. Den smakar som vanlig , men det känns jävligt fel.
Lyricist
2007-04-21 14:40
Haha såå sköön. Både utförandet och temat var soft! Props till kaggen för beatet med fett sköna vibbar! Fortsätt såhär!
go låt, men förstår inte hur en sådan här låt kan bli så sinnessjukt hypad.......uppmärksamad på the voice...mm yoman,mange schmidth...lilleman...sjukt ere..
/ Känslan tar mig dit EP2009
Jag såg Frida på 5:ans morgonprogram! ballty
www.erikbergstrom.se
Riktigt fet låt! najs flow najs beat najs röst och ja älskar din skånska:D Peyyz!
Gräv bort sverige och gör skåne självständigt:D
läffe P70 kaggen borde faktiskt också få lite attention för beatet tycker jag iallafall... eller? tänkte exakt samma. han har ju redan hype men.. lite upp på d faktiskt.
jag förstår inte ;/ tycker absolut inte att den här e bra :S finns många bättre svenska låtar som skulle förtjäna mer uppmärksamhet än den här ;S diggas INTE ajja piz
http://www.herrbitter.blogg.se/
Riktigt najs gjord. !. texten e lite udda. :D men men ba skönt när den e udda. såg dig när du sjöng den här på tv för ngra dar sen. riktigt skön röst . kan tänka att du blir årets sommar hi´t! :D haha kåt å gla kexchocklad! :D
säger som seban.. hör inte vars det här är bra faktiskt :S okej soft tema men sen då? inget jag skulle kunna lyssna på iaf. skön röst har du
remember my name<br>you'll be screaming it later!
riktigt bra, riktigt kul att någon får slippa detta forum.. massa kärlek
oh no he didn´t!
Riktigt soft låt, klockren text peyz
Ching ching ching huba baluba
texten är inge vidare, men annars va den helt ok .P