Alla ka inte älska :/ Men det är himmla många som faktiskt har gillat :D Och det är mer än underart (K) Tack
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag har alltid sagt de Frida o jag säger det igen Du är så jävla kreativ o du blir bara bättre bättre
Jag blev precis förälskad i din röst.
hej
*niger fint* Och rodnar litegrann ;) Kram på dig kimmen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag vet inte om det är den promiskuösa texten eller om du är den enda tjejen på forumet som folk säger att de diggar. Jag var tvungen att stänga av efter första refrängen. Träna på att artikulera, och det skulle vara bra för dig om du skrev lite mer texter så du blev bättre på det också. Beatet var varken bra eller dåligt.
Unionen är namnet, mannen! http://myspace.com/unionen
du e från malmö ? elr ; ) skåning vet jag ialefall , Hahaha bra ännu en gång
yeah jag gillade de här beatet var mysigt o texten stämmer till stor del.. gillade din röst o din dialekt.. :) keep it up!
enda vägen till seger är att överleva när andra dör
Frida frida frida... nu är det söndag och jag sitter på jobbet i onödan. Tack för att du gav mig mitt första leende idag! sjukt sjukt sjukt bra låt, damn! fortsätt och fortsätt lite mer. Väntar på nästa porrnovell! tja!
www.tbonebeats.com
Hej friiidis :) fett skön som vanligt.... kan inte säga mer :D hahaha <3
VA FERM!!!!! :@
Den var nicee i helhelt :D men haha..ok ja får säga ärligt så var det verkligen avtändade när ni säger det med
Viskar i ditt öra
Jag har inga trosor på lätt lite cpe när en skånsk sa det heeh:D aja men förövrigt fin sång peacee
haha skön text.. och låt ;D
Ibland gör man rätt, ibland gör man fel. Lev med det. http://www.myspace.com/johanawesome
ljudet va bra du va bra:)
Du kan va tempen o tre hål det har jag thihi
eget,props för det,men i mina öron låter det urkasst,men eget och göra nått eget på whoa e grymt,alla apar efter allt o alla här,men det var inte bra aså
Behöver beats !!
Najs bajs vad massor med massor av inlägg :D Jag är i sjunde himmlen här ju :D KRAMAR TILL VÄRLDEN (från Dileva)
Haha fan va nice låt!.. ja älskar den
http://soundcloud.com/rod_g
hahaha FY FAN vad nice låt asså :D det är din röst o dialekten som gör det extra nice :D fyfan ! fortsätt
abo shit bazz pazzaz riktiga dirtbagzzz?<br>Smutsiga Södern, vårt egna STHLM!
Haha chill, gillar dock inte rösten :O Men låten var fet
Mikael Söderlund was here!
d e slut :(
www.magnusrytterstam.se
Ok Mange... Din vilja är min lag.. Slut är slut kommer aldrig igen..
"Jag vill se ut som svenska flaggan när du är klar" :D
har hört den här flera gånger! den är riktigt bra
facebook.com/idiomatisk - fan page
jag satt och kollade igenom vad alla skrivit åså kom jag till slutet å ba "WHAAT?! jag har ju inte skrivit än :O:O " hm, undra hur jag kan ha missat det, förvirrad som jag e :) ja är så dålig på att formulera mig, men försöka kan man ju alltid ^^ iaf, denna låt är grymt skön och har som tidigare sagt gått på repeat i min wmp & mp3 flera timmmar & dar, underbar text och jag bara ÄLSKAR din röst :D din skånska e bäst!! haha (; KRAM
cheeeeeeeeea ;D
så har gett dej en recension där... ge gärna mej en med... Kram
GÖR OM, GÖR RÄTT. -------------------------------------------------- ---------------- jag är dyslektisk och droppar hårdare rader än dej... SKÄMS!!!!
riktigt sköön. tycker annars inte om skånska men börjar ändra mig lite nu;P hehe bra gjort :)
BAKSLAG BAKSLAG BAKSLAG
så jäääävla bra, texten skön som fan. och rösten passar in perfekt. och skånska, i love it haha upp upp upp!
Vila i frid Filip.
Grymm!
jag diggar det hör! :D
din pappa blir säkert också stolt över dej om du spelar upp den här.... eller jag tror texten bara är önsketänkande faktiskt. men fan...13 åringarna här har du säkert en chans på,,,inte en elefant men iaf en dumbo
Betongbarnet> Min Pappa? hm... Och jag över honom... *inte* Men min mamma tyckte den var as kul.. Tycker att du är sjuk så du vet det. Alla andra.. Tack mina vänner..
jag tycker du e duktig på att sjunga och texten var ju fyndig :) men en sak jag tycker sämre om e hur du varierar, det blir inget riktigt sammanhang i låten lite mycket hit och dit för många olika stilar på din sång helt enkelt.. Visar i o för sig upp din talang att du kan variera dig, men blir för huller om buller enligt mig. one love/snake
Lev hårt dö ung !
Frida =) så jävla skön röst =9 har alltid diggat dig =)
haha big up. Jag kan dunka dig haha. Bra jobbat, den e najz. Diggar texten hårt haha Peace
Peace
Ring mig okej;) Grym låt tycker detta var stört skönt!
UNG
Härlig låt, jag satt i helgen o gjorde en låt på detta kaggen beatet också, vore ball att göra något ihop på detta beatet! Älskar din röst. Visst jag tog tempen å du hade tre hål/ Men ändå stoppade jag den i fel fel hål/ Jag gjorde som du sa å dunka dig gul å blå/ visst vi hade kul å så, men på morgonen var det diss å hej då/ Jag älskar dig älskar dig älskardig förevigt/ Du kan väl ringa nån da, om du får ledigt/
Last sight me as a lion. now take care see u in Zion!
dunka? jaja, de lät bra ;) men PUMPA hade varit bättre. Piiz
När jag vill ha din åsikt, så ber jag om den.
btw, resten av dina låtar jävligt bra också. dom med smurfröst låter roliga, bra texter annars och fin röst
Vila i frid Filip.
Frida har aldrig gjort någon låt med smurf röst. det e nog soundclick som fuckar dom....... Så alla fattar e de smurfröst så är de någe fel. oki.... det brukar oftast bli om man streemar låtarna. ladda ner dom så blir dom riktiga....... ///Banditen
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>
sjukt slät produktion snyggt att nått kan göras på det... Lite väl mycket whale till en början, det blir alltid tjatigt på en gång. Men den tar sig tar sig lätt på slutet. Om du bara skulle ha lite fler verser med "oh shit ...." där sitter det hårt. Resten känns lätt som en återkommande refr. Säkerligen en "hit" men fanimej tjatigt.
S.C. - Ferdinand -
[email protected] -
haha shit va grymt.
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Jag har redan kommenterat, men måste göra det igen! Jag har hört några av dina låtar tidigare, och jag har väntat på att du skulle komma med någon ny låt : ) men du är jävligt bra! so keep it coming! :) Pz!
haha fetaste texten som jag nånsin sett , som är gjord av en tjej förfan :D fiifan sooft låt -
bra låt som fan men gillar tyvärr inte skånska :/
ôWho0sA
RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR <-- ;)
/Mvh Q
du e såå bäst frida! gåshud första gången jag hörde den här, gåshud nu också den 111:e gången! helt underbart! :D
www.magnusrytterstam.se
hej lilla hjärtat :) Jag älskar denna låten... Beaten & texten är så underbar din delivery är fan magisk.. jag liksom min bror RYSER Detta är lätt den bästa låten du har gjort, skulle lätt kunna liras på radio.. skulle inte bli förvånad om den rulla på P3 !! Jag finner inte mer ord för denna låt.. jag blir varm i hjärtat av den.. undebart sjukt jävla bra och orginell låt :) Du äger Frida... puss/kram & kärlek
Skåne <3 Riktigt nice :), fin röst, fin text ^^ och fint flow :) 9/10 Blåmärken ;)
Alltså alla :D Det är så fiiiint att ni skrivit så mycket och jag blir alldeles rörd av alla fina kommentarer.. Fredric, Mange... Ni äger.. Men det vet ni ju (K)
Haha, mjo.. men det är ju sant ? :)