I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Frida - Dunka Mig Gul & Blå

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-02-21 16:48
Tack :D Jag vet att inte alla gillar skånskan... Hoppas dock att den ska uppskattas och accepteras som just det skånskan är och står för. Ärlighet och rena ärrrr *skrattar* Nä men allvar. Skånskan stannar *nickar* Några avstickare blir det alltid. Men jag trivs med den :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-02-21 17:17
riktigt tung!
HEY! File sharing is a crime and I'm not going to be anally raped just so you can listen to Usher!

2007-02-21 17:33
Blev inte förvånad att du var från skåne.. Skön känsla på låten, grymt ljud, underbar röst, texten är Okej, "flow" lite jobbigt segt ibland men oftast gött. aja skön känsla, hoppas du får till det på fredag då!
2 PJÄSER

2007-02-21 17:52
riktigt skönt som vanligt frida:) fet skön text också, älskar!;D
vilken platt och hög vägg c(=

2007-02-21 18:01
Jag tyckte faktiskt inte det lät särkilt bra om det här. Texten var enligt mig inget särskilt och rösten och dialekten lät lite tillgjord låter typ som att du inte e skåning på riktigt. hehe ;)Ledsen att jag kommer å klagar men det är min åsikt. peace
pinsamt

2007-02-21 18:04
vart e hiphopen i denna låten då?
punkternas punkt...

2007-02-21 18:05
Hehejapp  ... precis... och jag sa vad jag tyckte om sånna som du!
--==ProType_Entertainment==--

2007-02-21 18:25
INTE SKÅNING?? Naj det vart inte snällt :/ Att folk inte gillar kan jag acceptera.. Men inte att jag låter som en fejkad skåning :(
Anyways.. Tackar för att ni fortsätter kommentera.. Verkligen överväldigande :D
STORA KRAMAR...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-02-21 19:12
ledsen.. men fick det intrycket.kör på
pinsamt

2007-02-21 20:08
Lungt :D Tackar för att du lyssnade i alla fall :D Snöit som fan ju... hahaha

2007-02-21 20:21

Du la det riktigt bra.. diggar detta beat från kaggen:)
perfekt mixing, overdub och text..

2007-02-21 20:40
såg att någon snackade om dubbelmoral där uppe jag säger bara WORD!!!!!!!!!!!
tycker att det är jävligt najs med en brud som kan göra en sån här låt ;)

Pusss på dig ;)
jag vet att ni alla vill se mig falla, db
men sorry fuckers jag knäcker er alla db

2007-02-21 21:29

Lika bra att vara ärliga ju...

2007-02-21 21:35
Fyfan va soft den var frida ! Haha den va riktigt jävla skön faktiskt :P

Vill höra mer av dej, diggar din dialekt och ditt sätt att sjunga på!

Så keep it up!! Pejs!
http://Myspace.com/Slukarn

2007-02-21 21:37
Bra röst... Men känns bara grötig och din skånska hjälper inte...

2007-02-21 22:17
skön låt, brukar inte gilla skånska. Men denna gungande riktigt skönt..

2007-02-21 22:59
skön låt som fan, älsakr den. du sjunger så bra så det inte sant, dra te idol nästa år .. tro mig denna låten va fet.. aja ha d

2007-02-21 23:06
måste säga att du e sjukt duktig... när jag fick höra låten trodde jag inte det va möjligt så grypp rappare och sångare i ett... du har det mesta....

va ju tvungen att gå in på din myspace och checka allt annat då... riktigt underbar musik....
älskar vend om...

men tillbaks till denna låten... får börja med rader som e tankvärda...

Varför känns det som att jag har blivit påsatt av en elefant
ja du bilderna man kan associerar till denna raden e sjuka XD

Jag vill se ut som svenska flaggan när du är klar

Mörbultad underbart

Japp japp dunka mig gul o blå

hummm också en sån finurlig rad som ger en sköna men knas bilder....

Jag har inga trosor på

Just det som du vill höra
denna raden e den enda jag inte riktigt gillar och det e bara för att det känns som du drar alla män över en kant... men jag förstår din mening med raden.... försök bara utrycka dej på ett sätt som gagnar alla....

men som sagt låten e så sjukt bra att den hamnar direkt på min mp3 och den får 9 cribs av 10 möjliga...

Peace

GÖR OM, GÖR RÄTT.
-------------------------------------------------- ----------------
jag är dyslektisk och droppar hårdare rader än dej... SKÄMS!!!!

2007-02-21 23:12
vill bara tillägga som jag missade i min hyllning av dej... trode jag skrivit det men här komemr det... jag fullkomligt älskar din röst... får gåshud och ryser när jag hör den... du har en röst som en ängel skulle haft om doom kunnat sjunga som dej ;)

Peace
GÖR OM, GÖR RÄTT.
-------------------------------------------------- ----------------
jag är dyslektisk och droppar hårdare rader än dej... SKÄMS!!!!

2007-02-21 23:25
Mer sånt här, jag gillar det!

2007-02-22 07:51
H-CRIB> Shit vilken underbart välformulerad och underbar recention :D Helt underbart att vakna denna snökaotiska Torsdags morgon. Känner mig nästan lamslagen av alla kommentarer :D

*niger fint* Och Funderar på hur nästa låt ska tas emot ;)

Stor kram från en väldigt insnöad Frida :D

2007-02-22 08:07
Sweet att du skildrar sådana crazy moments som poppar upp i ens hjärna nångång då och då. Haha. Och på tal om dubbelmoral, whaat? Vi tjejer kanske lämnar kvar våra fantasier i det rosa flickrummet, vad är felet med det?

Fortsätt att göra musik Frida!

;)
"- minstrels sings songs 'n' mimic me"

2007-02-22 10:18
ush, skön röst men låten gillades inte :/ sorry
"I put up my middle finger, he puts up a finger,
I say fuck Christina he says fuck Christina but meaner."

2007-02-22 13:55
Ville tacka igen så klart :D Underbart :D

2007-02-22 14:19
Sheet... denna va nog nåt av de skönaste jag har hört på läääänge!!! dialekten e så jävla klockren til len sån här text.. har du gjort några andra låtar!? Upp Upp
Representing K-Town

2007-02-22 14:31
kanske var bra låt sådär men anser att detta inte är en bra hiphop låt, detta är inte hiphop med andra ord, diggades egentligen inte alls
Jag Valde Stil & Klass Framför Weed & Hasch

2007-02-22 17:18
fet låt gillades
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...

2007-02-22 17:42
Damn bruden, synd att du hade jobbig dialekt >.< Smaksak, smaksak.

2007-02-22 19:26
Phat> Visst finns det fler låtar :D www.soundclick.com/friida

Tack alla :D

2007-02-22 19:56
:P hehe
Kalliistudios©
2:avåningen

2007-02-22 21:52

Frajdaj! You did it once again! Keep it up girlie!

Louie Berg ger sitt bidrag till mångkulturen https://soundcloud.com/louie-berg

2007-02-22 22:12
Nu har ja lyssnat på ditt andra material...!! :D låter fett bra!!!:D även om de e inte direkt hip hop...... Upp Upp
Representing K-Town

2007-02-22 22:13

ojsan hörde inte din rapp... men den va ju me niice!!

Representing K-Town

2007-02-22 22:30
Nästintill förstummad.. Men bara nästan ;) Underbart. Tänk att så många har lyssnat OCH kommenterat, känns lite konstigt... Men oj så underbart :D Nu ska jag poppa popcorn, hoppa i säng (inte hoppa i sägen med poppcorn utan hoppa i säng med en påse popcorn HAHAHA det var ju fan vad svårt det blev då...) och en bra bok... Kanske en dubblenogat glass oxå.. hm.. Låter gott.. *mums* Pepis... Natt cigg... Läsa lite till.. Låta ögonen gå i kors av trötthet och bara domna bort i ett underbart socker och salt rus... Inte utan undran vaknar man nog i morgon, med poppcorn i hela sägen, choklad spill på lakanen och klasspapper på nattduksbordet... Men va fan, ikväll äre FEST!!! HAHAHA
Sov gott alla whoaiter...
Glöm inte...
En fågel i handen... Kan bitas

2007-02-23 03:44
Fidiii F25

du e ett geni:)

2007-02-23 08:22
AngeliC> Mycket har jag blivit beskylld för hehe Men aldrig att jag skulle vara ett geni hahaha...
Kram på dig gumman och tack för att du lyssnade..
Vi får hooka upp nått snart ju :D

2007-02-23 08:41

flippat! :D

Dude tell me something....

2007-02-23 10:12

damn jag missade 100 :( , MEN jag tänker ta nr 200!!!! ;)

grym skön denna e frida, härlig låt med tung gung =) haha, du är såååå nasty... jag har funderat och funderat ( ja och sen funderade jag lite till såklart) och kommit fram till att jag är 93% säker på att din lilla berättelse är sann *flinar*...

det här är så fantastiskt bra att håret på armarna reser sig fortfarande varje gång jag hör den. vill bara vrida på högre högre och högre volym på mina högtalare... mysigt beat som passar bra ihop med din underbara röst. keep it up!!

and I miss you too gurlie ;)

2007-02-23 10:41
Mixningen va nice. kanske inte kan kalla detta hiphop, men nåt vare iaf och de va nice! sööft med egen stil!
så... sköön låt med andra ord!
keep up

www.PuttiZ.com
www.puttiz.net

Södra sidan 142

2007-02-23 16:54
HAHA MIRA!!! AJ LÖV JO :D Gissa kan man ju *nickar*

2007-02-23 17:59
grymt nice.. texten är fet, dock gillar jag din röst, men tyvärr inte dialekten speciellt.. men annars bra :) keep it up

2007-02-23 18:02
hahaa skönt frida ;  )  finns inte många som dej här på whoa , det skänns lite grymare en rap  .    , / fresten skåning elr ? :P ha det

2007-02-24 09:01
Tackar igen :D Och JA VISST ÄR JAG SKÅNING *nickar* hihi

2007-02-24 10:00
Frida de här e en rolig liten låt....

Du tar ju ett ämne du tycker om*ler*
Och allt du tar i gör du så man alltid får en upplevelse när man lyssnar på din luric..

Texten e små rolig och lite eftertänksamhet i den oxå..
kanske bara jag som får fram någe tänkt värt i den förutom svettande sex. men jag e ju som jag e oxå analysera allt hahah...

men ett riktigt fint jobb frida lilla......

Puss och kram

//Banditen
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>

2007-02-24 10:15
nice gjort

2007-02-24 10:51
My mr bantit! Tack :D Du är en pärla.. Stooooor Kram...

Och visst finns det undermening i det mesta man gör ;D

2007-02-24 11:15
fyfan så skön låt och rolig text. Denna kommer att spelas

keep up the good work tjejen

2007-02-24 11:56
Den var cool faktiskt :)

2007-02-24 11:58
gillas inte

2007-02-24 12:56
riktigt najs, whoa behöver lite tjejer här osså,
attityd!

Peace