Chai Brorsan, nu har du gjort det igen! fan vad du Knäcker alltså.. dina låtar mannen, dem har känsla och betydelse! det känns verkligen när man lyssnar på dina låtar. Alltså jag mår verkligen bra nu, den här kvällen har vart helt ok. permis och allt! Vart med polarna, softat! nu kom man hem, inte kunna vart på whoa nånting på typ två veckor, innan jag ryckte in satt jag varje dag fan! sen kommeru med en sån här TUNG låt alltså.. mannen du är verkligen kung på det du gör, det säger jag Rakt från hjärtat till dig alltså! säger det igen och igen och igen, som jag sagt förut! du kommer gå långt med din musik och din talang! och Reffen på den här låten, shit den var verkligen skön och genom tänkt! man skönk verkligen iväg med tankarna på den här reffen alltså.. CHAI återigen, nu har du förgyllt en till plats i min mp3, som jag kan ha på dem här jävla fucking tåg resorna, dem är fett sega! men nu har jag en sjyst låt att tänka lite, och lyssna på! nej men nu vart det ett fett låångt inlägg Brorsan! fortsätt med allt du gör, BIG UP TO YOU!! agaain., / Bazzzzze.
Immortal Technique! Thats music Whoa KidZ!