Tycker låten var helt sjukt bra, men som nån tidigare sagt så var uttalet lite knackigt på vissa ställen. Men träna lite på det, resten var godlike. Keep it up =)
- OKAAAAJ
aaaw shit, Chai du har en rikti hög standard när de gäller låtar, ja tror inte jag e den ända som får galna rysningar av den här låten.. texten e som många andra sagt, väldigt bra uppbyggd, fin o djup som havet. o beatet passar temat perfekt o e fin, asså helt tamam (perfekt) tycker att din röst blir lite konstig på reffrengen dock, låter som om du sjunger genom näsan lr nåt, om du förstår va ja menar, men de e bara en liten detalj som ja tänkte på . uttalet kan också förbättras, de e bara öva o träna på den för att engelska texter e du tung på! Flowet finns det inget fel på! lite petig jag e men de e ba kritik. älskar den här låten o ja älskar min mami.! Ps. har du gjort beatet? peace // mvh Ibancito
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito
Hörde nu att beatet var självproddat... du är begåvad grabben. Sån rap-förmåga + beatproducerande.. nice nice.. :) :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
lägger upp de som lil phil gjordeText Liksom, texten är bra, ska inte säga "den behvöer mer rim" "den behvöer mer punchlines" "mer känslor" för.. det där är dina känslor. kan inte begära merBeat de va nice beat , men tycker de saknas något faktiskt, men helt okej !, niceFlow känns lite off första vers, men tredje versen är hur skön som fanUttal få ställen är de bra, få meningar, blir förvånad på de som sa "klockrent uttal" det är bättre än de flesta jag hör från svenskar som kickar engelska, men långt ifrån klockrentDelivery klockren, diggar hur du delade upp de, andra versen om dina svårigheter, tredje versen om dina känslor för din mamma your always love her etc. och första versen förklarar du de mesta, tycker det var bra upplägg faktiskt och du fick fram det bra med nice inlevelsemixing känns att adlipsen kunde gjorts bättre på vissa ställen men annars är de inte mycket o klaga på , fast introt låter lite, jag vet faktiskt inte, för mycket effekter kanske, annars niceLåten i helhet den är öronvänlig, kan lätt tänka mig lyssna på den i min mp3 om jag orkade lägga över den eller om jag ens orkade ladda ner den,men uttalet förstör det lite, men de kommer med tiden, bra gjort!
Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.
riktigt skön:) fin känsla å reffen va riktigt bra:) keep it up chai:)
Bra text, bra beat, bra reff och galet skönt flow men som många skrivit tidigare är det uttalet som brister lite. Låten var skön i helhet.
Keep it up Chai!
hets, stress, fest!
riktigt skön.! oupp!
http://www.youtube.com/meeyeer/
Tackar allihopa! Jag ska öva på uttalet tills det sitter, övning ger färdighet! Fler? :)
Yeah, you know..
ska inte säga "den behvöer mer rim" "den behvöer mer punchlines - hahaha.. Fin låt maine. Reffen blev nice. Beatet var fint och mixningen satt. Hoppas mammsen blev glad. (: glöm inte lite fler punchlines bara.. haha
Nakna träd kastar fåglar åt helvete
Mycket fin text, flowet va najs som vanligt ... tkr du har blivit bättre på engelskan och det är ju najs :) Beatsen är sjukt najs som vanligt ! böööörjar bli najsare och najsare nu ;) NAJSSSSSSSSSSSSS Tjocktbra ;D Keep on doing your thing mayn !
www.myspace.com/dahermusik
den var fin:) jävligt braa ;) bäst en så länge..:P
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
Ja va ska man säga, Mycket fin låt blir glad som fan när ja hör den ;D Flytet sitter som fan texten är lika bra som vanligt Keep it up meeyn peace! UUUUUUUUUUPPPPPPPPPPPP!!!!!!!!!!!
det första jag reagerar på är mixningen. den är söndrig och sprickig och helt underbar! skönt. haha är det medvetet? låten är fin. önskar nästan jag hade fitta & barn när jag hör den. nämen. din engelska faller ibland men jag menar, man bor ju i norden. det får väl höras lite ibland? beatet är klanderfritt. lite passligt hiphoppig. sådär. yee. förstår inte hur du orkar sätta så mycket tid och kärlek på det du gör. jävligt starkt. hade man själv orkat.. hade det varit bra. det jag inte gillar med dina låtar är refrängerna och jag nästintill hatar denna med. ok inte hatar men, ogillar. men men. fin låt. hoppas din morsa gillade den, både du och hon förtjänar det. så jävla fint med sånt här egentligen. det är tanken som är fin och är själva grejen fin blir det ännu finare. grejen är att klockan snart är 4 här borta så jag kanske borde gå och lägga mig. harebra, semiblatte. du är hefftihh. typ som jesus.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fin låt boii, bra delivery och röst dock gillar jag inte stämsången på reff samt att samarbetet mellan dig å producenten kunde funkat bättre på vissa ställen. nuffsaid! bigup peys
ja denna var verkligen najs , älskar flytet, skönt beat. sen reffrängen lät ju fett soft tkr jag..Fin text vill ja tillägga oxå .. pejjz
http://www.myspace.com/aiinac
riktigt bra brabra!asfett beat + text & flyt, ända som kan förbättras är uttalet
work some magic
Chai det här är så grymt så jag måste ärkanna att det kom en liten skvätt. Fattar värkligen att morsan e allt för dig.. Och låten är värkligen aa den e sjukt nice. Denna diggas och lyssnas på mannen. Dina texter e guld värda. Peace /limman
Tack så jiggedy jättemycket allihopa! Det värmer verkligen! Fler? :)
Yeah, you know..
Upp, inga fler? :)
Yeah, you know..
Får jag ge ett råd, chai? - Jag tycker att du ska sluta lägga upp dina överduktiga låtar på whoa och sikta på en skiva så du tjänar lite på saken med. Jag menar. Dom flesta på whoa vet vem du är nu så marknadsföringen av en skiva skulle inte vara speciellt svårt. Inte heller att sälja, när låtarna låter såhär! Låten: skön inlevelse, duktigt rappat, soft text, gullig reff. I liked.
reffen är kung!
http://www.youtube.com/meeyeer/
riktigt fin låt :) texten var kanoooon! diggades mycket rösten passade perfekt till beatet som också var kanooooon! :) pz
Vers 1, Låter JÄVLIGT svengelskt och du uttalar något ord fel då och då men flowet är bra. Refräng, Dåligt uttal, fett skön sång slinga dock! Vers 2, Samma som ettan.
jag är P20 så det jag säger ska du ta åt dig..det alla p15's till p17's säger ska du bara skita i :P det lät riktigt bra, men uttalet är dock inte klockrent än..och det låter som att du pratar ur näsan lite då och då också..det är något du borde tänka på!
grek
shit, detta måste vara en av din bästa nu! riktigt skönt flyt å röstläge. riktigt fin text med. är inte så bra på engelska men det låter felfritt för mig iallafall. Beatet var riktigt skönt de med. ja känner igen samplen? vart kommer den ifrån? PEace/ Q
http://www.myspace.com/quizze
ju mer jag lyssnar på den, ju mer uttalsfel hör jag :/ men, vafan, den är riktigt bra ändå :D
alltid lika bra man;)
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.
Tack så jättemycket allihopa! Jag ska träna på engelskan tills den sitter! :)
Yeah, you know..
skitbra chai. =D, skön låt och reffen vart bra :D PZ
Vackert gjort chai, det är riktigt bra lagt <3
Good Times Studio*
Aiiiiiggghhhtt, chai här igen o droppar ännu en feeeeeet låt!!!!
Riktigt schysst gjort! diggar den!!
fortsätt droppa feta låtar!
Okej!<br>
Tack allihopa! Glädjer mig att ni verkar gilla den här! Fler? :)
Yeah, you know..
Så klockren. Texten är mkt känslosam och man märker att det finns en tanke bakom varje ord. Reffen är bäst på låten, underbar ! Diggar din engelska mer. Kör på nu, det här är riktigt bra.
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
riktigt bra låt chai :) Fin text, skönt flow, fett beat. gillar det som fan! Keep it up!
Tack så mkt! Fler? :D
Yeah, you know..
Håller med Lil_PhiL till 100%!!!!!
Eriksson1337 ftw!
Bland det bästa jag hört här på whoa, faktiskt. Låten sätter sig direkt i huvudet, du har verkligen lyckats.FORTSÄTT SÅ HÄR.
Va fan gör denna låt på andra sidan? UPP FÖRFAN sov inte på detta whoa!
Chai, du lägger det asfett, en av det bästa låtarna jag hört med dig. riktigt jävla bra text och flow! det låter så jävla fett när du kör på engelska ;D peace man!!!!!
Tack så jättemycket allihopa! Riktigt kul att se att ni gillar den!
Yeah, you know..
oooh ännu en grymmt bra låt av dig chai ;) grym text, skit skönt flow, grym delivery, å rätt skönt beat. bra chai !
pirri pirri ;D
Taaaigt allt va bra med låten asså ..
Mr Awesome .. www.myspace.com/mrwillybwooi
Du vet vad jag tyckewr om dig Chai :D Detta var överfett, tror det är den absolut bästa jag hört från dig. Du blir bara fetare och fetare efter varje låt. Skönt att höra! :D I dig it!
www.slackerz.se
jävligt tight mannen . skön röst o fin text :) big up
Tack så mycket people! Fler? :)
Yeah, you know..
Softa grejer det här.. Du har kommit långt med attityden :)
Thanks, fett kul att ni gillar! :)
Yeah, you know..
Måste säga igen! den är så jävla bra faktiskt. sjukt bra
Du borde nog ta ut haden ur rumpan! / Dr..
brabra