Rainmaker - Tillbaks igen.mp3
Yeah skrev texten när jag satt och döda lite tid på praktiken, fick lust att spela in den här idag som snabbast så här är den. En temalåt om att mitt år 2006 inte var så bra. Beat : ShadowvilleRapp/Text/Mixx : RainmakerLänk : Högerklicka , spara mål som
facebook.com/idiomatisk - fan page
Vers 1 (Rainmaker 16) --------------------------------------------------------------- Jag är tillbaks igen och sätter stället i gung när kvällen ännu är ung gör jag det svårt att ta det lugnt Låt mig tala till punkt en stund för jag ligger tungt Håll käft, who's next? det är dags att titta upp Det är jag som lägger rimmen och jag vet vad ni har sökt när ja pumpar upp volymen och ja spelar det ni hör För ni skriker det i kör för jag lägger det nu och jag var alltid mycket bättre fan det känner väll du? Inget dansgolv kommer stanna när ja lägger fram åt alla min takt och min musik för att hedra min publik ja stilen är unik när jag lägger fram det svart på vitt proddar mina beats, skriver rim och fan jag kan nog mitt Allt den shit om livet och den stilen som jag lägger fram Blir en del av mig så jag stiger över enkla män Pumpa upp det här räcker det som svar min vän Efter tolv månader är jag tillbaks igen Refräng (Rainmaker 8) x2 ---------------------------------------------------------------Efter tolv månader är jag tillbaks igen Och står stadigt för att världen inte svalt mig än Jag har vandrat genom året och vill glömma vad som hänt ja noll sex är slut men jag är kvar än Vers 2 (Rainmaker 16) --------------------------------------------------------------- Jag är tillbaks igen och tycker till som en aktivist intar min sits och håller fortet som en pacifist är aldrig sist och lägger fram det som jag alltid gör kan mitt, fan sitt, så det här blir allt ni hör Satt mitt frö i stilen som jag går med hela tiden När den blir en del av livet varje tanke spelar in den smärtan lättar i vinden och jag kan sätta mitt finger Rakt upp i vädret för att lätta mitt sinne För stunden den är inne det är min tur nu lägger rimman för jämnan så ditt liv tar slut så kliv av nu finns inte plats för bägge två dags för battle yo, visst känns det så? så att det är dags å gå! Det är min bomb som du sitter på så bara ställ dig upp jag går i samlad trupp när jag tar livet av en ärketönt så det är inte lönt det blir mitt svar igen Efter tolv månader är jag tillbaks igen
Tycker det är najs, du har iaf deliveryt som krävs :D fyfan du är galen! Jag diggar det, känner attityden! Peyce mayne!
www.slackerz.se
Moderator
2007-03-06 00:04
Tycker de låter nice. Mkt bättre än vanligt enligt mig :) Peace
myspace.com/jiahprod
Essell P19 Tackar som fan :D Jo det var det betoningen var på i denna ;)
mester86 P20 Oh yeah tack så hemskt mycket : D
J-A P16 Aight :D fett kul att du tycker det! Peace ;)
Fett nice Rainmaker ;D
Legal#. Truestar^
Riktigt skön Rain:) you know it maayn! me like your delivery and all shit.. :) peace
// GurkaN Producer!.. SoundEye Productions. www.TheG.info.se Over and out, peace!
Den va bra.:) bra texst och mixset va nice.. upp för det här..
NY whoa Byb1
Den var bra ;D snyggt skrivet, bra flow :)
Feel the attitude maan! Grymt bra text måste jag säga, du kunde haft typ lite "starkare" refräng, även om den här inte var dålig. Du har grymt bra röst, du kan skriva propps'n'stuf grejor, fortsätt så här, du är fan en stjärna. 9/10, bättre kan det knappast bli ;)
typ, eller?
tkr du lät för skrikig nu på vissa ställen .. flowet var rätt kool faktiskt, rätt okej text! pz
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Du låter arg rain : ) detta var vell rätt så bra 7/10
But i suppose anything goes when it comes to my flows Nothin' is off limits... except for michael's nose
Nice nice fan trode du bara gjorde beats men se hur fel man kan ha, grymt gjort
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Baffy P15 Tack mahn ;)mackan_gurkan P19 Yeah :D Tack som fan :)ÖzTer P19 Tackar :DWalle89 P17 Yeah :D tack så mkt ;)mrn Åhå, värsta fina omdömmet :D tackar :DStavfel P15 Tack =)rapmaster_kekke P2 haha ja peaka accapellan ibland ;P tackar tackar ;)LillaJocke P20 ah är redigt förbannad ;) Tack för omdömmet :Dmisja P19 Yeah :D neh det går i vågor vad jag fokuserar på ;D Tack för omdömmet ;D
allt va sooft förutom att det va väldigt mycket ung, tung, och sånt...men annars va det sooofttt!!! plus du sprängde skolans dator haha skriker som fan!! stackars hörlurar haha aja detta va shiidden bra peace out!
Burn bitch cuse you suck!!!
Helt okej låt, men du borde hålla dig till beats enligt mig.. Peajz!
Vilda väst!
bra låt förtjänar en plats i min Ipod peace
double_BB P18 Ah okej :D försökt hålla ett annat rimschema så då blev det mycket på samma ord. Tack för att du lyssna och gilla :D
16Rader P17 Tack för kommentaren, men jag lär nog syssla med bägge.
Ekki P15 Åh :D grymt kul att höra ;)
Den var bra ! men inte mycket mera
hurmph..
Hehe men att de är 'bra' det är ju bra? :D
bra flow o delivery, texten va fin dock rimmen va väl inte dom vassaste :) aja fred.
Låter mycket bra! Ipoden nästa;)Peace, Sharre.
Tkr du hade delivery och de lät bra, jag tycker den här vart bra. Jag vet inte, är de mixningen eller nånting konstigt? Jag tycker de låter lite små konstigt, men kan vara nånting med högtalarna. Men annars lät de bra, big upp! Peyz
Bara tanken av mitt ordval och du åker in för kränkande.
Hobbe P16 Aight nice :D Ah, det kan vara de-essern som spökar lite. Vet inte riktigt heller ;) tack för kommentaren ;>
Lite väl tunn röst för sån stil..
www.CitizensOnline.tk
helt ait
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
här vare attityd ^^ men din röst.. teppt i näsan 24/7 eller vad?:P
Sjukt bra låt, tycker jag iallfall :) gillar inte beat så mycket men tung röst och bra text, mixining var bra*
Eriksson1337 ftw!
Fan vilket tungt flow och tung röst du har :) diggas hårt
Who´s your daddy?
haha klart det är ;)
hurmph..
damn attityden va grymm i denna, tycker låten va bra nice med aggresivt =)...peace o UPP
Konse''
diggar denna låt fett mkt i helhet (: grym text och din röst är sjukt grym! peace.
cheeeeeeeeea ;D
den var bra rainmaker snyggt jobb , bra text skönt flow diggar skiten keep it up pz
chasse dyker upp som döda fiskar
Yeaaaaaah boy helt bra ändå
Chasse Åhå :D Tack som fan ;)
_Ak4 Åh ;) Grymt att du tycker det! Tack :)
Beatet är nice! Du som gjort?. Du låter riktigt arg, flyter ganska bra genom hela låten, texten var bäst med låten. Keep it up!
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Vet inte vad jag ska säga som inte redan sagt, men riktigt bra!
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
Den va lätt den tyngsta jag hört av dig. ;) Peace out mayn!
http://Myspace.com/Slukarn
Mvh P17 Tackar :D neh det är Shadowville på soundclick som gjort det.
luthgr3n Tackar tackar :D
Slukarn P18 Kul att du tycker det :D tackar =)
Åhå tackar :D kul att folk tycker att det börjar ta sig :D
inte så hackigt som annars. lät ganska bra :)
yeah diggar denna. allt satt väl perfekt. bara rimmen som inte är dom bästa. Bästa du gjort :)
Killejn Haha neh hacket är long time gone :P Tack!
Mr-Treat P2 Hehe okej. har minst flerstav på allt men ahja ;) Tackar som fan ;)
Sweet sweet mayn! Redigt hårt, fett fett imo!
nice man
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!