Spelar in idag ;)
Mr Awesome .. www.myspace.com/mrwillybwooi
ja det verkar välldigt dött alltså ._. ingen som vill spela in heller :P
Hoppas vi hihi!
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
nu har vi skickat in =)
Konse''
hur många kval är in skickade ? skulle vart kul och veta om det är någon vitts att delta, inte lika kul om man är den enda som skickar in..:)
Det är folks om har spelat in och det är folk osm t.o.m. har skickat in, så tro mig, du blir inte ensam ;) Två dagar kvar. 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Halsfluss ...
The Larssons www.thelarssons.net www.myspace.com/estetonline
Haha du bara dissar alla därför vågar ja inte flörta :) .. Man kan skicka in bidraget till 23:59 i morron va ?... För vi har inte hunnit spelat in än och ska dra och jobba nu så vi kickar i morron om de inte blir försent ? :) ..
Mr Awesome .. www.myspace.com/mrwillybwooi
WillyBwooi - Som sagt: senast 19:00. 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
närfår man reda på vilka som kom vidare ?
Konse''
nån dag efter deadline kanske ? läs reglerna där uppe
chasse dyker upp som döda fiskar
Jupp. Tidigast en timme efter deadline den 15:e, senast kl 19 den 17:e. 10-4, over...
Alltså, hur ska vi göra med beatsen från icetail, tar vi dem på msn eller? ;]
ClaesTrofobik.se
Blev inget denna gång då
:)
För min del dvs, ska dock bli kul o se alla vinnarsugna crews
:)
Bara så att ni vet hur seriös jag är inför det här med kvalbedömningen så ska ni veta att jag sitter och pinar mig igenom American Idol ;) 10-4, over...
hello ajs, kan jag oxå vara med och rappa lite såna med crew. har mitt crew somali butty Boyz. är d ok?/Speedy
snart dags.. moahaha
http://www.myspace.com/akinonline
Detta ska bli NICE!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nedräkningen har börjat !
weeei, vore kul ifall admin kunde välja ut dom som kommit med redan ikväll vid 20:00 - 21:00 :D !! ...
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
efter deadlinen förmodligen?
e de nåra låtar inne änn?
o just de.. du är jävligt äcklig också.
ring admin och fråga ?
Skivsamlare
2007-03-15 16:03
1. Det är inte admins som bestämmer vilka som kvalar. 2. Det är högst osannolikt att dom hinnar lyssna på det säkert massiva kvalbidrags-utbudet och bestämma vilka som kvalar/inte kvalar på så kort tid, för även om det är 3 dommare så ska dom alla säga sitt. Förövrigt tänkte jag och mina vänner skita i denna tävling, motståndet verkar inte lovande... men så var vi alla lediga idag så vi leverar en bangerturnering och vinner skiten.CCK!!
http://www.soundcloud.com/adamkross
"här var man riktigt självsäker"
hahaha hubler blir spännande att höra !
hubler - tvekar inte en sekund på att erat bli dåligt! ni lär göra fet! otur bara att de inte är du som gör det.
De kan ni fet hajja !CCK !
Jag hejjar på mig själv hahaha men jag säger ändå lycka till till alla sämst som bäst! peace!
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
1. Hubler har inte koll. Det står ganska klar och tydligt att domarna "bara" kommer ha hand om bedömningen i själva tävlingen (d.v.s. kvart, semi och final). Urvalet av vilka osm tar sig till kvarten sköter jag. (sen så är det ju ganska klantigt att bryta mot reglerna i en tråd som man vet att en admin är aktiv i). 2. Antalet bidrag som kommit in är över 8 (d.v.s. över antalet som kan vara med i kvartsfinalen), så det kommer tyvärr vara några som får stryka på foten. Jag ska försöka motivera så bra jag kan varför. 3. Jag ska försöka göra bedömningen innan kvällen är över, men tyvärr kan det nog dröja längre än så. 10-4, over...
Skivsamlare
2007-03-15 17:14
Förlåt för att jag skrev fula ord, jag tar min varning och skämms som en gris. Haha. Sry, ville bara vara till hjälp men nehepp. Lycka till alla.
http://www.soundcloud.com/adamkross
Bra hubert!
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
Hubler och toppen får munnen på snoppen! Serotinbrist vinner!
shyyyy
snyggt formulerat ten!
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
postar man länken i ett pm till mabande allså?
supR P18 yuppyupp bara man vågar vara med
Hoppas Någon i vårt posse har skickat in kvalet nu =/ Eftersom jag inte har det här så litar jag på Dabbe & Brutteh! Kalle Snopp & Grodan Bull marrrraaffaka´s!
Volym Entertainment <br>
Dansk_BB P76 aa det är rätt... läskigt
Skit också... En kille hoppade av oc hen skickade aldrig sitt idag... 2 min kvar
hoppas jag också
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Så nu är vårt kval inskickat! Hejja på Shut da fuck up!
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
slut