när kmr låtarna ?!?! håller på att skita ner mig av väntan (A)
är blizzak med. riktigt nice.
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
shit, blizz är med, då kan man ju gå hem
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Im a guttersniperrrrrocka!!
EVIGHETSPUSSLET IN PROGRESS...
Fonky tror nästan jag sätter mina pengar på er ;) , Om ni nu är med hela vägen fram.. :>
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
idag är den stora dagen.. tihi
http://www.myspace.com/akinonline
dumboleifi P17 Ja kan sätta emot en tusenlapp på att dom inte kommer vinna!?
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Blizz, haha, G-G-G-UUUTTAHHSNIPAZ YOU BEGEEZEEYS!
varför sätta pengar påå fonky? dom kommer ändå diskas..
today is the day ! hoppas de blir en shysst tävling , ser fram emot det ..
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
Ska Storhets vara med? Har inte koll på det här, anyway..isf tar han ju hem skiten, med sitt crew då
teN P16 ja jag är med och det kommer bli slaktfest :)
g-g-gutter!
nu när jag vet att olof är med, så tror jag mer på blizz och co att dom tar hem det hela.. men de kan gå hur som helst.
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
LÄNGTAAAAR !! UPP MED LÅTARNA :D
www.myspace.com/danielbylund
Hoppas darin vinner, elzkar honom.
olidlig väntan :(
jag är inte hip men jag hoppar ändå!
Noice P20 , fan va bra. Vilka kör du med? Nu vill vi höra attityd alltså, och det förväntar jag mig faktiskt från din sida.
De tävlande är (i kronologisk ordning där #1 var först att lämna in och #22 var sist)
Justincase Dömda ToT Baksmälla Crew LL crew Bitchslap Crew Vilda Västern & Vänner Knarkkungarna Family Crew TokÖs Guttersnipers Serotinbrist All-Star Kalle Snopp & Grodan Bull CCK Heman Hustlers Bröderna Från väst DFF S-T-F-U Crew Sublime Styles Dirty Dollars StyrUnn Jag hoppas verkligen att jag inte missat något cew, men om det är så är det bara att skicka ett meddelande om vilken användare det var som skickade in låten så kollar jag igenom min inlåda igen.
Första urvalet gjordes mest på flowbasis, med lite mindre fokus på texterna. Nu lyssnar jag in mig lite mer på vad som sägs och hur :)
Har fått ner det till två listor nu. En med 16 crews och en med 6 crews. Första listan är med de som jag tyckte var snäppet bättre än de på den andra listan, men jag ska lyssna igenom den ett par gånger också för att se om jag har helt fel. Först blir det dock att göra en ytterligare rensning av de 16...
Mvh - Japp, jag lyssnar på texterna och eftersom jag anser att en battletext går ut på att köra snygga och träffsäkra punchlines och inte bara dra beef-rader i stil med "hora, du ska dö" så har jag strukit ett par av bidragen.
Ablyx - Klart det impar lite med ett 12-stavigt rim, men en orsak att gå vidare blirdet dock inte förrän det är ett snyggt rim med en bra diss i ;)
10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Troligtvis vill han veta om han missat någon först, men de kommer väl upp om någon timme skulle jag gissa på.
Det här var alltså en "Första intagning" ? Med tanke på det du sa :Första urvalet gjordes mest på flowbasis, med lite mindre fokus på texterna. Nu lyssnar jag in mig lite mer på vad som sägs och hur :) ALL-STARS
Om vi vill, blir du aldrig tajtare
Låtarna läggs upp när jag är helt klar med kvalurvalet och tyvärr så blir det nog ikväll p.g.a. att det är så många låtar som ska lyssnas igenom (och helst mer än bara två-tre gånger). Måste fixa med min FTP också... 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Ja, jag vill fan se resultaten. Spännande som in i helvete! Men det kan gott vänta några timmar
Annars skulle du även kunna göra så att du lägger alla bidragen i en .rar fil eller liknande och bara lägger upp på speedyshare så länge för jag antar att de är många som vill höra!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Säger som Hock lägg alla låtarna i en .rar fil och in med det på speedshare
Skivsamlare
2007-03-17 14:57
CCK; Toppen, Estet, Luke, Hubler & Kaggen.
http://www.soundcloud.com/adamkross
Guttersnipers = Storhets, MG, Mfs, JohnQ, Blizz the Divine, Spottsäkerväst, Scope, Latin.
Hubler P18 Har hört erat kval, och inte för att vara otrevlig eller nåt men det var riktigt kasst, förstår inte riktigt hur ni tänkte när ni gjorde det för jag är fan tveksam om ni kvalar in, och snubben som kör på engelska, ja menar wtf?
haha, det här låter så jävla fett. Synd att man inte har någon chans att kvala in bara Jag har aldrig sett Luke innan, vem är han? Är han fet?
Jag hejar på mfs, han är söt!
StyrUnn! fan jag sitter bakis och hoppades på att få lite örongodis! men får väll lyssna imorron då ;) ..
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
Men kul att CCK har någon på engelska, som fan. Åsikterna om han är bra eller inte verkar dock delade, såg en låt med honom och de som inte sa att han var skön sa att han inte var kul att lyssna på. Men det blir fett intressant, Guttersnipers låter ju överfett!
Får nog bli en .rar på speedyshare, men det hade varit roligare att kunna ha dem på en egen sida för ett bra tag framöver (får nog ordna det senare) :) Det som är lite fascinerande är att en del av crewen har en rappare som är huvuden högre än de andra och andra crews verkar ha med nån bara för att komma upp i rätt antal : / 10-4, over...
nejnej ccks kval va ingenting som låg kvar på datorn länge.. all-stars kommer vinna, och se all-stars mot tex, guttersnipers.. ojojoj vilken match
lycka till alla:D :) DÖMDA :D
haha, vi tog med teNs lillebror som aldrig reckat något nånsin :)
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Latin är med hahaha då är det kört för resten fosho ;)
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Jag hoppas verkligen resultatet kommer upp innan 19:00 ikväll !ALL-STAR
Kan vi inte få låtarna ni och resultatet ikväll? *Valpögon*
Kan vi inte få låtarna nu och resultate ikväll? *Brunögon*
Kan vi inte få låtarna nu och resultate ikväll? *Långfingrar o knogjärn*
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Ska bli kul o höra gutters :D:D ALL-STARS!
http://www.myspace.com/aiinac
good luck guuuyzzz..ALL-STAR foshoe.
. Bitchslap!
http://Myspace.com/Slukarn
jag måste dock säga att jag inte rappat på över ett år och är fett sliten å gammal...men jag håller på oss ^^
"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."<br> ---Albert Einstein <br>
Sämsta ursäkten man kan dra..
//Dj_Leon\\
Behöver få in crewmedlemslista från dessa: Dömda, ToT, Knarkkungarna, Family Crew, TokÖs, Serotinbrist och DFF 10-4, over...