Serotinbrist, Artistnamn följt av användarnamn här på whoa inom parantes, "()"Mvh (Mvh), Indica (Mongolajd), teN (teN) Det är även ordningen som följer i kvalbidraget.
Moderator
2007-03-17 16:50
Dansk_BB "varför sätta pengar påå fonky? dom kommer ändå diskas.." Varför skulle vi diskas?
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
Perfektion P19 Ni är bara två i kvalet?
Riktigt skojj :) Lycka till allihop :) DÖMMMDAAA !
soundcloud.com/jerrones
Dömda : cB , Jerrones , Tony , Kodd , K-A , där har du oss :) Peyz
soundcloud.com/jerrones
Perfektion P19 ni är bara två.. man måste ju vara mellan 3-8 och detta är väl inte 2 on 2 battle
Dom är väl 3? Fonky,B-raz och RMK
höhö, nee dom är bara två på kvalet, man måste vara mellan 3-8? hör ni nån rmk på kvalet så måste ni ha mkt hallisar asså:P
De roliga är att du hört kvalet, blir dom inte diskade redan då?:) kanske svamlar... skyllere på för lite öl i systemet!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
bitchslap!
Jag är faran som lurar i natten!
Moderator
2007-03-17 18:10
Hmm.. vi är 3 personer i kvalet. RMK, Fonky Fresh och B-Raz.
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
DaBBe De roliga är att du hört kvalet, blir dom inte diskade redan då?:) haha isåfall ska du också bli diskad:)
Moderator
2007-03-17 18:13
Om det råkar vara så att snubbar har hört varandras kval så tror jag inte direkt att man diskas pga en sån sak dock. Mabande, check u'r mailbox.
[email protected]
Antingen så har jag hörselhallucinationer eller så låter det i alla fall som att de är tre i kvallåten. 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Diska dom om dom inte ens kan säga själv hur många o villka dom är:P
//Dj_Leon\\
Moderator
2007-03-17 18:23
Alltså är ni fuckin efterblivna eller? Jag säger ju klart och tydligen "Fonky Fresh och B-Raz" i våran del och RMK öppnar ju för fan allting med att presentera sig själv?
[email protected]
Håller på och packar .rar:en nu :) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Soft :D
http://Myspace.com/Slukarn
Mabande P30 , är den packad än eller har du en jävla skräpdator? hahahah Nej, vi väntar patiently här, you do your job, we appreciate it
Okej. Eftersom ingen av de där fildelningstjänsterna tar filer över 100 meg så fick jag dela upp den i två som håller på att laddas upp. Men i väntan på de länkarna så kan jag avslöja att de åtta som går vidare är: Justincase, Family, Guttersnipers, All Star, CCK, Heman Hustlers, Bröderna Från Väster och STFU. Mer info och motivering kommer strax i en egen tråd :) 10-4, over...
yesssssssssss!
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
döden!
"Jävla köhitler!!"
Moderator
2007-03-17 19:02
Grattis
myspace.com/jiahprod
härligt !
Om jag inte kan bli nykterist så ska jag bli den som blir nykter sist...
Fan va nice, gick ju inte vidare, men det var väntat. Men det ska bli fett kul att höra motiveringar och låtar. Hm, har domarna lämnat motiveringar redan alltså? Eller har du, Mabande, motiverat lite? Såg ju ut så innan i tråden.
STFU! Daaamn va gott! Grattis till er andra också Peys
Gråter! , Vi får väll fortsätta vidare då :) Ska bli kul och se hur det går för alla! Mvh / Ico
Jag hoppas att ingen blir för sur, eller tycker att jag är för orättvis : / teN - Kvalet var det bara jag som bedömde, domarna tar över det jobbet i kvarten, semin och finalen. 10-4, over...
Fan vad härligt =)ALL STAR
http://www.zupload.com/ där kan du ladda upp filer på 500mb http://www.transferbigfiles.com/Default.aspx 1gig
Shut da fuck up! fan va naaaaaaaaaaaaaaajs!
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
Mabande P30 , bra! Sedan vill man ju gärna inte få rimmen bedömda av någon från Block44, no offence, ni gör fet musik men rimmar kasst.
nu händer det grejer! jag hejar på heman hustlers iaf, wihoooo
hade vart skit kul Mabande om du kunde motervera dom som gick vidare!! Är det fler som håller med!?
personligt
ja han ska väl motivera dom eller?
Gizzis - Motiveringarna kommer i den nya tråden (som kommer när uppladdningarna av låtarna är klar) :) 10-4, over...
Bara tanken av mitt ordval och du åker in för kränkande.
Mer info och motivering kommer strax i en egen tråd :) skrev Mabande nyss Gizzis .
gizzis..han skrev ju att han skulle de strax?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Upp med bidragen nu !
Element 208 Up in this !
damn 2 före mig ;( sega data ;(
chilla
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
kan du inte läsa lite i tråden Laash ? TÅLAMOD!
Family Crew Grattis pojkar ;) " Nu börjar allvaret stå på er "
gräätzzz Family Crew, keep up!
Jag hållerpå FAmily, lycka till pojkar heheeeee:)