Läser du ingenting? Jag frågade trevligt om han ville komma upp och battla mot mig? Whats the problem? Eftersom han verkade ha något emot mig/oss? Och sen när han kom upp på scenen efteråt så dissade jag honom inte ett skit? Jag lät han vara med och kicka cypher utan att nämna hans namn! Sen när han o tmk började battla så frågade jag om jag fick vara med och tmk sa du får ta över för mig om det går bra? Vad snackar du om igentligen? Har det nått med min spelning och shit att göra? Jag stod liksom inte och dissade honom när han var i publiken eller ens när han stod på scenen? Inte fören han gick med på att battla, och du föresten.. Ronnback sa ingenting om honom, sen körde vi en i taget jag och tim, så kan det verkligen räknas som 3 mot 1? Du han jiddra hur mycket du vill men ditt argument håller inte. Jag betedde mig hur moget/trevligt som helst och respekterade honom och alla andra där inne? Tex killen som chokade och hela publiken skrek "choke" och buade? Jag sa: Det där är dålig stil, han var iallafall man nog och kom upp på scenen. Och buandet och skriken förvandlades till jubel. Tror du jag gjorde tex det för min egen skull? Jag är ingen dryg diva om du tror så... Ditt argument håller inte kompis.
soundcloud.com/brormusk/sets
NE klat du inte håller dom då du förvränger dom i ditt egna tvistade fantasi eller hur?
Fisk soes
det räknas inte heller då en av er (vet ej vem går och snackar med dom dära jävla töntarna där på sidan så dom börja bua? är det moget visst jätteproffsigt eller hur?
Fisk soes
så hur det även ligger så e du inte mognare ditt crew er likadana som mig vill ni nå mer kan ni skriva privat till mig nu toentar=)
Fisk soes
Ps. du fick inte delta det kan jag fan förstå för freestyle var dåde du och era polare dåliga på:P säg sen att ni äger oss precis som vi hörde på upsweden var nästan skämmigt:=)
Fisk soes
För ni passar inte i den klassen
Fisk soes
EN KILLE SOM LÅTEEEEEER*BUUUUH SPÖKHERJ!!*
Fisk soes
Aldrig sagt att jag är kass, eller grym på freestyle, bara fakta! Men om du är så jävla grym så kom när du vill, aight? Vi spelar 11/4 på kulturenshus igen, kom då! Inget förskrivet eller nånting! Bara kom dit så gör vi upp, aight? Du mot mig, freestyle! Du som verkar så jätte tuff och grym!
Sen att jag gick och snackade med mina polare var för dom bad mig "knulla han" på scenen, och jag sa: nej, om han inte vill så vill ha inte.
Och föresten, VAD har jag förvrängt? Jag har inte förvrängt ett skit! Jag betedde mig inte ett skit dåligt där borta, jag hade en jävligt trevlig attityd mot alla och det vet du också. Men jag pallar shi vara trevlig när sådana som dig ska komma och jiddra helt utan onödan. Du hörde mig på upsweden, ok! Tydligen måste det finnas nån freestyle dära inspelad med mig? Inte vad jag kan minnas, men ok! Då vet du vilken klass jag håller, kom och möt mig på kulturenshus 11/4, du mot mig, inget Essen mot dig eller nått.. Det är en utmaning, now or never. Annars kan vi ta det audio om du är så grym på det också?
herj måste ha ett mentalt fel någonstans, iaf attitydsmässigt
:)
Schri vs. Herj blir intressant, I'll be there for granted .. Kommer dööööööö
haha fy fan vad det har spårat ut, herj måste ju vara mentalt rubbad för fan lägg ner attityden för fan
jag vet att ni alla vill se mig falla, db men sorry fuckers jag knäcker er alla db
facebook.com/idiomatisk - fan page
Märker att han blev jävligt tyst i tråden, tar det som ett nej. (nu kommer han skriva nåt jätte tufft bara för att visa hur modig han är)
Fan vilket gidder, freddec knäckte... Schri - lägg ner för fan... Ant_Farm - Lägg dej för fan...
www.samyprod.com
Va? jamen tyst jag har varit inloggad en snabbis igår:P sen har jag varit borta! sitter inte konstant framför datorn och dregglar:P
Fisk soes
har ant__farms ghostwriter fått tummen ur arslet snart och skrivit hans text..
Fick inget svar på min fråga, dyk upp om du vill visa att du är grym på att freestyla och att du kan pissa på mig, du har ju trotts allt hört mig på upsweden och live, så du vet vad jag håller för klass.. för mig blir det en överasking, väldigt kul. 11/4, kulturenshus.
hördde dig aldrig live men visst jag har hört dig på upsweden:P men ser jag någon anledning att fara på en spelning i luleå att battla dig ? naj inte alls eftersom jag vet hur det kommer låta:P
Fisk soes
tuff kille, tuff som fan. Anledning: Visa vad du står & går för, eftersom du var för feg för att göra det den 17e, och för att visa att du kan knäcka mig eftersom du vet hur bra jag freestylar osv, osv! Och för du nyss var skit stor i käften och spelade gud.
jag var stor i käften men vars fan får du att jag spelar gud och spelar tuff det är väll fan inte jag som frsöker spela tuff heller inte ag heller som e stora killen? förhelvete det jag klaga på var din attityd mot grabben där och att jag inte tyckte att det var moget eller hur? eftersom nej jag tyckte inte ni var bra på freestyle?
Fisk soes
och har jag någonting i huvudtaget att vara rädd över? ser inget alls att vara rädd för
Fisk soes
tydligen eftersom du inte vill battla efter din mun gått i hundra varv tidigare.. om du inte ska battla Schri så sluta argumentera och förolämpa han då du inte kan stå för det
:)
word up på teevee, och för det andra: jag har sagt tusen gånger att jag gjorde ingenting dåligt där borta om inte den andra parten gick med på det. jag var trevlig mot alla, sluta jiddra nu. Och jag säger fortfarande samma sak brosh, om du vill battla så kan vi göra det på kulturenshus eller audio, up to you! Jag ser bara nöje i det.
By the way, jag var inte heller otrevlig! Var bara tvungen att tillägga Hehe. Sa bara att han skulle dra upp sina byxor och ta av sig "I Love You" T-shirten om han ska hata mig.. Hela battlen var clean, enough said! Ser endast ni pitebor som klagar, antagligen för att ni vill vara tuffa även om ni inte vågade ställa upp.Ontopic: Dissen var textmässigt helt okey, flytet var ganska skönt. Blir nog en bra battle detta, och behöver inte bli mer än så. Sluta spela gangstrar nu : )
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
Word TMK, btw hur gick fotbollen idag ;) bara så alla vet så har vi crimmes studio fuckat vi har försökt spela in 2 gånger men den har varit helt jävla körd i huvet... så fort den blir hel igen så kommer jag att spela in och om ni inte tror min så äre bara be cerimmen skicka nå ljudfiler från när vi försökte spela in... Peyyys
jag vet att ni alla vill se mig falla, db men sorry fuckers jag knäcker er alla db
Snacka inte skit om my lover ant_farm! Den var lite krånglig, inte helt jävla körd i huvet! Men det är true, min studio jiddrade, men det kommer, det kommer.
LuNkE_ P18 haha jag finner inga ord ;P
Klart vi piteåbor kan spela tuffa då vi är tuffast i norrbotten!
Fisk soes
piteåbor might be the ruffest guy in norrland, men varifrån är du ifrån isåfall? Btw, ant_farm har spelat in men min studio knasar sig så vi får göra om allt! och jag ska bort i helgen så det kommer väl efter det. Och om någon inte tror mig kan jag skicka en ljudsnutt till freddec , ingen annan ska bry sig.
oooooh:( han sårar mig! måste fråga en grejj om du skulle gå på gröna lund skulle du få åka allting då? tänkte dom har ju gräns på hur kort man får vara=)
Fisk soes
knip käft herj, schri är gangsta
? _ ¦ _ ¦ ? tjobre jag är abo! ABO!
så jävla jävla löjlig tråd
herj P18 - Förmodligen skulle min kuk få åka allting medans jag stod och tittade på.... Ärligt, jag är kanske pytte liten och jätte kort jämfört med dig, du kanske är världens största biff med pelare till armar vad vet jag, men inte jag som är stor i truten hära utan att kunna backa upp det.
Schri - Går mest under det namnet.
Ant_farm balla ur eller hur? Annars hade vi sett ett svar.. men ibland kanske det är lika bra att ge upp innan det ens börjar. Skamligt för Luleå dock...
han Fuck you, det kommer ett svar har bara inte haft möjlighet att recca någon stans, texten har varit klar hur länge som hällst... Svar kommer snart
Schysst rappare som inte kan spela in någerst.. nice nice..
jag väntar och väntar, orkar snart inte lägga ner nån tid på dig..
Rainmaker vadå skamligt för luleå? Du har väll inget med den hära gngsta hiphop beefen att göra ens? du är skamlig
Punkt!
Rainmaker.. Blanda inte in luleå kompis.. Vi har inget att göra med detta men jag är på.
Men haha, detta är de mest patetiska jag sett här på forumet i "beef"-sammanhang Killen påstår texten varit klar hur länge som helst medans han i själva verket bara drar ut på de för att få en sån jääääääääävla bra text + att han visst har ställen att spela in på. Eftersom har har suttit och sagt till mig på MSN (och fått det att verka tufft) hur mycket han umgås med TMK och Crimmen och deras jävla gäng. Så what's the deal? Haha, det är ju bara spela in hos TMK då eftersom Crimmens studio är "trasig" - Hmm, jättesant det ocksååå va? Jag tycker personligen att Ant Farm's svar ska ignoreras pga det har tagit allt för lång tid för honom att komma till skott och spela in/släppa sitt bidrag i denna ypperligt mogna kraftmätar-tävling.. Fuck Hip-Hop
Schri P2 Intresserad av en lule vs pite showdown?
_Ak4 vad i helvete snackar du om ??? innan ud öppnar käften borde du ta reda på fakta, jaaa jag umgås med dem, och TMK har inge studio hemma hos sig det är bara crimmen som har studio av alla dem som jag umgås med.
Jag är intresserad av mycket, men börja inte snacka om nån piteå vs. luleå grej bara för att 2 st från olika städer battlar om du nu inte vill starta nån sådan grej, i'm on liksom, allid kul att battla. Men det är verkligen långt ifrån skamligt för rappare och folk i luleå bara för att nån tar tid på sig att spela in. Killen har inga inspelningsmöjligheter och han säger ju att det kommer svar. Har ni inget bättre för er än att sitta och vänta på ett svar från en kille som ni tycker e jätte kass? Ser ni fram imot att höra dålig musik eller? I ain't get it, om han nu säger att det kommer så kommer det väl, och om det inte kommer så har han ju skämt ut sig själv, nuff said. Sen så är min studio fuckad, den har jiddrat till och från ett bra tag nu och det vet du också michael, t.ex när du och jag spelade in för ett tag sen så bråkade den och knasade sig då också, det sa jag till dig redan då, och då var det väl inte som nån bortförklaring? Nu har det klappat ihop så gott som helt. Därför största delen av netplayen är inspelad hos ronnback.
wieee piteå mot luleå! wieee!!! öl ftw
Fisk soes
haha asså spelar det nån roll om han skulle ta en månad på sig? Låtarna blir ju bättre om man har mer tid på sig då äre ju roligare att lyssna. Vet inte vad beef betyder numera men det har ju varit som vilka låtar som hellst det är ju inte battle vi pratar om. suck yao momas!
Punkt!