Idiotförklarad - Bad Boys Freestyle
Japp. Jag droppar ännu en. Det är nämligen såpass sällan jag är hemma hos mina päron och kan använda studion att när jag nu fick chansen igen så provade jag freestyla lite till - måste ju värma upp inför King of the Mic! Ni som hört den andra; jämför gärna och säg om ni tycker den här är bättre, sämre eller lika bra/dålig. Målet med den här var att få bort mina ordticks; "ärligt talat" och "villedubattla". Det gick inte jättebra, kanske... de återkommer en hel del nu också. :P Älska eller hata, /care.Ladda ner
www.soundcloud.com/whateverist www.paradigmskifte.se
Ärligt talat, ville du battla? I övrigt var den tightare än du brukar. Fortsätter du så här så kommer du bli typ Illmaculate om ett par år. Fett värt.
Ärligt talat, du har nog lyssnat för mycket på BTs freestyles.
Tkr denna påminner väldigt mkt om den förra, men det är inte nå negativt, då jag tycker dina freestyles håller bra rakt igenom... Fortsätt träna såhär så blir det tiggedy tiiight!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ärligt talat, du har nog lyssnat för mycket på BTs freestyles. Haha. Jo, jag vet att han också haft det som bridge (andra har kommenterat samma sak), men jag har typ sett två-tre battles med honom och det är allt, så jag tror inte det beror på det. Likväl är det ett olustigt sammanträffande. Vore roligare om du kommenterade skiten, though.
ÄRLIGT TALAT, feht. Ser fram emot King Of The MIC
Du lägger det najs.. ärligt talat alltså :)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 gånger sade du ärligt talat, det är ändå sött. i helhet så lät det rätt bra..
Lookin at you through the glass..
Plocka me dej alla dina vänner så kan du fronta mej på battle vart som helst när som helst...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
EverydayHooker P21 Vi kan säkert battla nån dag, vid ett lämpligt tillfälle - det har jag redan sagt. Coolare om du säger vad du tycker om freestylen, här i tråden. Upp nu!
Haha vad är det everydayhooker stör sig på? Han tjatar ständigt i alla Idiot's trådar.
Lookin at you through the glass..
Denna vad mycket tyngre än den förra enligt mig, denna var faktiskt underhållande som fan hehe :) Många rader fick mig att smila lite så dära, du vet! Utveckla det så blir det bra, du är ju långt i från värdelös just nu! Du funkar helt enkelt! Keep' it up!
soundcloud.com/brormusk/sets
jag tycker det är sjukt fett . men det låter sjukt lik BT , fast skönare röst:)
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
hihi fortfarande mkt ärligt talat hihi.. men den här va fetare än den andra, denna var as skön!
ärlit talat ärlit talat ärlit talat lite upprepning lite störande
Jag vet det. Jag ska verkligen jobba på ordticksen, för de är riktigt störande. Det är nog mitt enda riktigt stora problem med fristilen nu. Sen ska jag lära mig köra på tema också. Tack alla som diggar, osv. Peace!
sämre versionen av Shazaam
Sover aldrig/sleep is the cousin of death!
ärligt talat, ville du battla?
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre
IDIIIOOT! <3 detta va rått, Ärligt talat så är det fett ;DLVS SLUUUUUUTA SMÖRA!
Good Times Studio*
Predika ;D Det ska komma ifrån rätt keft ;D
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
sämre versionen av Shazaam Jag tycker inte min stil på fristil liknar Shazaams överhuvudtaget, bortsett från den här ärligt talat-grejen som jag fastnat på och som han uppenbarligen också hade. Att jag är sämre kan jag dock gå med på.
märker du inte att du säger "ärligt talat" typ varranan rad? o "villeru battla"..
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito
märker du inte att du säger "ärligt talat" typ varranan rad? o "villeru battla".. Nej, det har jag inte alls märkt? Menar du verkligen det? För det är ingen annan som har påpekat det och jag har inte skrivit det i första inlägget i tråden heller. Fan vad skumt. :S
idiot: aaa men de e najjs dåå.. forsätt säga ärligttalat, idiot
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito
Även de bästa freestylarna har ordtics, även om de är mindre förekommande. The Saurus som förövrigt är en av de bästa battlarna i världen har "All I know is that" som upprepas over and over. Det gick bättre för dig den här gången. PARADIGMA!
Tappade lite där på slutet. I övrigt. Fedt. Jag tror att anledningen till att EverydayHocker är sur för att han har ont i vilken organ nu bristen av självdistans sitter i. Päjs
det här är nice tycker jag! upp, bra!
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol