Oslagbar Kombination & Janina - Kärleksbrev
Auuoo.. dags igen att droppa något. Var först tänkt som en oseriös låt men när Janina la reffen och vi hörde det så ångrade vi oss och skrev om dom oseriösa raderna till något mer seriösa.Intro : JaninaVers 1 : FoerplayReffr : JaninaVers 2 : servo Reffr : JaninaBeat : Outlandish - Aicha instrumentalMixning : Foerplaystudio : Studio jävlavalax Stort tack till Janina som tog sig tid att lägga reffen åt oss. tack tjejen. Oslagbar Kombination & Janina - Kärleksbrev All kritik uppskattas.. Men se till att det är kritik också
remember my name you'll be screaming it later!
Bangah =)
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
soft grabbar, sry servo men tycker foerplay var snäppet vassare denna gången! hehe
yes ahaya
Foerplay: sluta smutsa ner i tråden. nej men ärligt! riktigt skön låt, lätt det sötaste jag hört av er! denna sparas ordentligt! kritik: förspel: har speciell röst & jag DIGGAR den. som vanligt ditt egna laidback delivery du tagit fram. bruden(janina): GRYM! jag är riktigt imponerad. serivopervo: samma här! diggar rösten & dialekten. din röst passa fint till temat, faktist. mixen var bra på alla delar med. upp för denna & jag tycker ni är söta. ps: jag hörde låten först av alla!
vad gör en rappare egentligen? www.myspace.com/dumhet
tack stoffe för kritiken. uppskattas :)
remember my name<br>you'll be screaming it later!
Har lyssnat på låten...nu tycker den e nice.. beatet aicha lika bra alltid... Och alla tre lägger de bra på denna... DEN VA BRA Hörni ..... :P Stay up
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
gävlatöntar. näfifan, detta var kul o lyssna på.. foerplay utvecklas konstant, servo likaså.. janina är söt, jag vill ha henne.. ååh. hejdå
? _ ¦ _ ¦ ? tjobre jag är abo! ABO!
jag vill ha alla 3 "SAMMTIDIGT" så jävla skön!KEEP IT UP!
im the one, your girlfriend dreamin' about
Gävletöntar? Ville_du_nåt, mm det ville jag Ville_du_nåt ?
myspace.com/herrolsson026
hehe, tror inte det var gävle han syfta på neggah =) Tycker du om låten ? Tack alla andra, känns kul som fan :)
Ska lyssna nu mayne:) pz !
Åh, blev riktigt förvånad : ) Detta var fan nice gjort av er;)
tack alla sötnosar :)
Låter som lite datamick på bruden som sjuger elr hör jag fel? :D Verserna va feta grabbar !=) keepit up Ville_du_nåt missförstod. sorry mayne pz !
Intro Janina du är. ja du är så fin jag vill att du ska bli min ska vi träffas och bara se vad som kommer hända och jag lovar det blir bra vers 1 Foerplay: tjena hej där, jag ska berätta om en tjej om en tjej som jag träffade, en kall vinterkväll hon lyste upp min dag, och jag mådde bra ja kärlek skulle frodas, det var vad vi ville båda hu ? "för allt jag vill, är ha hon i mina ägodelar hon är så fin, som underbara ädelstenar" perfekt är ditt förnamn, och sedan kommer underbar sedan kommer kärlek och det ska vara du och jag Ja det är kärlek, kärlek vill uppleva igen för blommorna växer och jag blir så dundersnäll jag ska både älska dig, och vara evigt trogen det kan finns andra, men du är min enda här på jorden förlåt förlåt, jag vet jag känner inte dig men vet vad jag känner och vill vara mer än vän okej okej, det här är inte likt mig men måste skriva av mig, om den mest underbara tjejReffx2 Janina du är. ja du är så fin du fick en karta men vilken väg ska du ta dit? du har 100 vägar men bara en leder rakt hit kom till mig kom och lägg dig i min famn så ska jag visa dig att min kärlek till dig är sann det är ord från mitt hjärta som är skrivet med bläck som träffar pappret och visar det på rätt sätt!Reffx2 Janina du är. ja du är så fin
Texten är mysig.. Ovan att höra er båda såhär.. låter bara oseriöst i mina öron. :( Vafan sjunger ni om tjejer för? Men iaf så är det bra... båda gjorde det bra, men janina gjorde det bäst, för hon är tjej. OT: dont play yaself neggah.
? _ ¦ _ ¦ ? tjobre jag är abo! ABO!
Dejvz måste tyvärr säga att vi inte delar något gemensamt med dig nå mera :'( förlåt. Men tack iaf :) Jo janina är sweet!
uppppp
Tycker denna var helbra! Blev Mp3-n dirr ^^ aja, back to school=)
www.slackerz.se
Hell yeah ni la d fin fiint alla 3 tkr jag:P Peace//Lillebror
Haxnot fo lajfa vi lägger de tightas´t
Haxnot P17 Tackar, kul att du gillar :DEssell P19 Tack ;) merRRRRa
Lyricist
2007-03-29 09:55
Well, inte världens mest välskrivna text och på det följer flowmissar då och då. Men ändå känns det som att den är nästan den bästa jag hört av er duo. Och om det är den Janina jag tror att det är så är hon het och det är cool good job guys and girl som porrfilmsregissörer skulle säga
Fin låt säger jag bara! tjejen på reffen är fett skön! Hon har skön röst som fan!! Alla la det fint! reff: 10/10 Vers1: 8/10 Vers2: 9/10 Text: 8/10 beat: 10/10 Mixning:7/10 Detta diggades! keep your head high!
Peace im out!
tack NemC det värmer som tusan :) tack bannanish
Vad duktiga ni är ni blir bara bättre och bättre, men tyckte inte riktigt om texten och måste ni bara sjunga om samma saker hela tiden? lite missnöjd på den fronten..men ni lägger det så att det blir jätte bra och måste till lägga att shit vad duktig du har blivit Emil.. Keep Up
nog för att det är typ första den här låten vi gör på ett bra tag sen.. :P iaf tillsammans :D
Tack alla =) Kul o höra att ni diggar det ! mera.
Skön låt som fan får jag säga :)
Eriksson1337 ftw!
säger som många andra på tråden, den här var riktigt skön, utan tvekan! och, Janina hade nice voice :)
ångra aldrig nått du gjort, ångra bara allt du inte gjort
Stort tack till Janina igen som ställde upp. :) och tack till alla som diggar meeeera kritik nuu pussssssss
Lätt bästa ni 2 gjort ;) <3
xD
http://www.speedyshare.com/621997724.html om den andra fuckar sig
WOOOHOO damn vilken låt grabbar å janina får vi inte glömma :) tjock nice låt propps! peace //mr K!
atention hoes!
riktigt skön. och janina la det nice oxå. :) fortsätt så här :)
www.myspace.com/lizenmusic
Tackar tackar =) Låter fint. mera =D
Öpp :D ngn mer? :)
den här var bra :D mys låt :D peace
ja ggillar denna faktist, MEN de e lite ocleant när hon sjunger i början, det diggade jag inte, inte lika clean. Rapperna är helt okej, men ni kan bättre säkerligen! annars en bra och skön låt, Janina la det gött också :)
// GurkaN Producer!.. SoundEye Productions. www.TheG.info.se Over and out, peace!
Det duger, hon var inte fullt nöjd med sin del men va fan tycker det låter gudomligt ändå :) tack alla, roligt att ni tankar och lyssnar :) puss på er små nallebjörnar grr grr grr
vad söta ni är=) ni lägger det bra.. gillar servos vers och röst och janina sjunger kungligt alltså. prapra pojkar
MoDo - the Heart of hockey!
frida du är söt tack
najs skit förfan !
i spell girl with a B
Gillar verkligen inte beatet! Janina: Ogges brud, känner sen innan, du vet vad jag tkr, älskar dina refränger! :) Foerplay: Skönt flow, texten var skön, men det är nått med din röst. Servo: Din dialekt? Nej tack. Flowet.. träna kompis, men texten var helt okej. Pz boys.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hehe, beatet är ju ett Outlandish instrumental =) Men tack så mycket för att du tog dig tid bazzmedz :) peace.
alla kan inte tycka samma sak :) Puss
öpp
yeah right