www.permoman.com / www.myspace.com/permoman
Är du seriös.......Om du är det så tycker jag detta är riktig skamligt och jag tycker fan man kan förvänta sej lite mognare betende av en som är 20 år gammal , Nej fyfan jag tycker att detta var riktigt dåligt FAN VAD KEFFT !!!!
Förlåt :'(
MaaU: Är du dum i huvudet? Permoman är gud.
? _ ¦ _ ¦ ? tjobre jag är abo! ABO!
HAHAAHAHAHAHAHAHAHAHA , Aaaaaaah Om han var gud skulle det inte vara mycket till värld ;)
Överfett, kan inte bärja mig till mixtapet kommer!
Det bästa med ungdomarnas fria sexuallitet är att dom går och lägger sig tidigt på kvällarna.
tack ville_du_nått och crxR :) MaaU: Vi invalider är alltid seriösa.
Om ni har svårt för att tolka invalidiska: Ja leverar riktig bombshit för dig o dina öron o ja ser riktigt het ut för dig o dina ögon Ja vet inte vart jag ska, men ja kommer komma dit precis som snook sa älskling jag är hemma nu hemma som en hemmafru eller brunstig som en invalid En rullstol full av hydralik för kvinna, ja är gudalik Man bryr sig tji, men jag gör min musik försöker charma dig me min lyrik o samplat skit o ja skapar beats för att föda en sorts oro Skriver texter som kan tolkas som uppenbara mordhot Allt för att du ska bli eggad till att svälja min sperma du borde Visa upp mig för alla dina nära o kära du ska va stolt över mig, för jag skrev krymplingarnas lära Du ska sköta om mig som en riktig kvinna Suga lite kuk o hålla dig rakad mellan bena för mr invalid va? reff: ja, jag vill ha sex med dig i min rullstol här i mitt knä Ja såg på anime som liten o silver fang var favoriten Du vet man ville va vild o bita andra i stycken ja hatade människor för den där blicken dom gav mig O det dom sa om mig, att jag var äcklig och ful att ja borde hållas i bur, precis som ett djur men jag vet allt hur man ska fånga kvinnor som dig genom min invalida röst som gör er sjukligt kåta Nu blir du hyggligt kåt va? och min kuk är stor, Japp! fitta, titta eller tilta på din röv låt mig sjunga i kör, läsa bibeln o böga din röv Invalider lever ett lugnt o stilla liv i lyx ja vill dela, bryta din ryggrad, tänk, det vore schysst! jag kan visa dig en värld av lytta, lycka och lättja säg ja till sex... så ja slipper be en assitent tving dig huh? Är det medhjälp till våldtäkt? reff
yeah permoman respekt!
folk som faller baklänges enbart tar emot med nacken.
Silverfang raderna var det enda jag kunde relatera till. Helintrycket var typ; stackars kille - Sorgligt - Tråkigt. Du kan inte ha haft det lätt men hiphop? njae, asså..
tack tack
Sry visste inte hur det var DU ÄGER :D
thx maan:)
hopp
respekt!
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
tack
överfeta grejer! upp
HANINGE
kul att höra :)
Checka gärna dom andra låtarna där me, om ni inte hört dom
Jaja tack för dom possitiva kommentarerna, ovanligt för mig här på whoa :) sista upp
Skivsamlare
2007-04-01 21:32
Brutalt coolt.
http://www.soundcloud.com/adamkross
Tack hubler, du är en av få som verkar gilla mig här :) Värmer i hjärtat :) Nu ska jag återgå till mitt invalida musikskapande, checkar ibland får att se ifall nån kommenterat Cripple ye!
uppar denna
? _ ¦ _ ¦ ? tjobre jag är abo! ABO!
fet jävla låt.. men snart droppar vi bomben permoman!
Ya Diiig!? www.myspace.com/maxxxcady
yes Anti Snart!
Somsagt lyssna gärna på dom andra me! Snart kommer tapet
Skivsamlare
2007-04-04 20:14
Visa lite kärlek för snubben, helt twisted låt. Förresten, lägg lite tightare adds så blir det snäppet tyngre.
http://www.soundcloud.com/adamkross
Tack hubler :)
permo fortsätt med din rap :) fett nice, det rullar på ;)
folk som faller baklänges enbart tar emot med nacken.
Nja. Jag tror du skulle kört på ett annat beat, du låter off på detta.. kanske inte så jävla konstigt, men, du hade säkert kunnat hitta ett beat med bättre silver-fang sampling, eller, rentav gjort det själv. Du har säkert någon talang, men jag har svårt att se det här. sorry
Jag producerade beatet själ... men tack ändå :) Mixtapet är uppe nu under Sv. hiphop online!
själv*
permogod! "Man bryr sig tji,".. Shii då eller?
Fuck
vem kan stoppa permo när han bara rullar fram?:D tvär fett! peace
Jag vet att du tror att du förstår vad du tyckte att jag sa men jag är inte säker på att du fattade att vad du hörde inte var vad jag menade.
hehe, checka gärna hela mixtapet! tråd finns i Sv hiphop online
Fett :) Soft att du har hittat någonting att brinna för när du befinner dig i den situation du gör. :) Keep it up :D
If I loose my left nut, will my right nut still be my right nut?
Somsagt min "situation" är något som jag är glad över, seså kommentera hela albumet nu :) -> Sv hiphop online
tråkigt med såna här oseriösa.. Stick bara härifrån..
oseriösa?
Jag kan inte för mitt liv tycka det låter bra, tyvärr..
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Finns 11 andra tracks på mixtapet :)
Fett som vanligt permoman, men jag fattar inte vad du gör på whoa. Ditt skit är för bra för whoa.
tack suuum, du har så rätt så, men försöker bara väcka ignoranta whoa-bögar från deras skeva tillvaro :) www.permoman.com <- mixtapet uppe!