Sofijah du är bara för bra asså^ fortsätt så här.. Peace.
Mkt bra fortsätt så, hade ju själv redan börjat med en text till samma beat som i "ängel" (: Bara ++++++
Work like a slave, live like a king!
Kul att det finns folk som gillar dej. Dock är denna " rapstil " ingenting för mej. absolut inte.
Plastpimpsens Slaskdrink~^
lyssnade på Se ljuset... bättre än sist jag hörde dig.. men ändå långt från bra.. simpla texter, dåliga beats! bara massa fjollgrejjer... och din rapp är långt ifrån medelnivå.... men träna på.. man vet ju aldrig
http://www.myspace.com/akinonline
vad du en gör, så sjung inte. du har ganska konstig röst, låter som en 13 årig kille typ. tycker att du rappar om samma saker hela tiden, du kanske borde rappa om nåt kul iställe för de deppiga skitet hela tiden ? aja, fortsätt så blir du säkert bättre. ditt flow är väl rätt okej också. pejjz!
75 kommentarer... sköna eller? 3st dystra, meningslösa låtar som det redan finns tusentals av på detta forum.. Hitta på något eget.
Jag tycker inte om någon. Shit.. Fattar inte, :S
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nuf with this diary shit! sorry, men det håller fan inte.
http://www.youtube.com/user/TheMeccaMusic
Jag ska erkänna att jag absolut inte tycker om din hiphop än så länge. Du mumlar i micken låter det som ;s Om du skulle kunna testa att nästan ropa in i micken skulle det låta förbannat mycket bättre. Lite flowmissar här och där. Men Se Ljuset va klart bästa du gjort hittills , där lät du ju nästan duktig !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lite flow missar men annars va det sjönt :) Peace
Kalas ..¿
Njaa helt okej ju . Beatet på I love you baby va sofft som fan! =)
Mr Awesome .. www.myspace.com/mrwillybwooi
Fan va kul att höra en tjej som rappar... är inte ofta de dyker upp! Tycker det är mycket bättre än en del som släpper sina låtar här! Fast ändå mycket kvar att lära... öva öva öva på ditt flow och försök dig på lite mer avancerade texter där du rimmar på fler stavelser i slutet på varje rad. På så sätt blir du mer uppskattad på denna community. Sången är väl helt Okej också, det hörs att du är kapabel till att kunna sjunga, det är bara att öva på där med och släpp ut mer känsla!! I helhet hade du 3 helt okej låtar tycker jag, men som sagt öva på så blir det ännu bättre!rapparsverige behöver fler tjejer så ge fan inte upp!
Från en till en annan, Navelludd vad?!
du är duktig som fan sofijah.. stöjder det du gör till 100.. peyz <3
diggar allt jag hört av dig so far, gillar din stil även om du inte gör allt by the book...kanske är det som lockar också, who knows, gillar det iaf, KEEP DELIVERING!
=| Hade inte hört Ängel eller I love you baby när jag skrev förra commenten... Ängel var FETT bra, imponerande, har inte blivit så träffad och berörd av nån låt av dig förut, riktigt bra! I love you baby visar att du kan rappa på engelska men inte så mkt mer kanske=) aja peace!
Playade beats, men det lät bra. Se Ljuset: Hörde keff mixning, bra text och resten var bra. I Love You Baby: Helt ok, hört bättre engelska men lät bra för att inte vara engelsk =) Ängel: Ett allt för playat beat, t.o.m. jag har kickat på det, Inte den bästa av dom med keep it up! Peace
kolla här bruden låten se ljuset det va sådär textern aa det var sådär men du kan utveckas mer med ord och rim och flowet aa jag har hört nårra tjejer som rappar men du kan bli grym vet jag keep up men engelskan aa du är lite bra på sjunga men fortsätt o träna du kommer att komma långt om du vill satsa ta kritiken försök o lyssna igenom beatsen och skaffa bättre dom var inte världens bästa beats du vet skaffa lite mer kontaker som kan prodda beats men fortsätt skriv texter och vill du göra bättre texter läs romaner o sånt shit det är skit bra för ditt ordförråd fortsätt så du kan bli fett grym aiit keep it real om du vill vi kan lära känna varandra så jag hjälper dig på vägen aiit bara skriv på Gb så svarar jag nån gång peace out!
riktigt bra är du Sofia :) dina låtar blir bara bättre & bättre!
din dröm, min verklighet.
Ny länk till sofijah - ängel :D :D aja vännen, du är riktigt duktig, Men som dom flesta säger, engelskan måste du träna på :P även om det är den jag gillar mest av alla dina låtar :D kanske just för den är på engelska =) Se ljuset är förbannat bra den me =) Jag vet inte vad ja ska säga att du ska träna på i den, ja tkr den är klockren , ängel har ja inte hört än för ingen langar ny länk :P
Man lär sig av sina misstag ,,,
Bra låtar båda två ;D inte hört den tredje. ÄNGEL . ny länk tack ? :D
!Helsingborg!Skåne!Danmark!Sver~!
jag jag orkar dock ej lyssna på bölande folk som rappar men men när kommer skrytet fram du har väll aldrig kickat skryt(vet ej så bra)
ny länk till ängel :D
C_Dantitot_C P17 Förskräckligt att läsa. Vad lär ni er i skolan egentligen? Oo
Ny länk till ängel, kom igen vafan :P
Helt ok, gillade din röst :)..
Gratis är den bästa kryddan ^^ / MiniboRg
Du hade skön röst, ganska bra flow, men lyriken och budskapet. Du kanske ska jobba på rim, metaforer, ordskämt, liknelser, rimschema, osv, så blir det nog riktigt fett. Just nu känns det lite som att du bara rappar ut topics på låtar, och tankar som inte är genomtänkta, du får gå lite djupare in i ämnet, för just nu, är det lite ytligt.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Jag hör ingen utveckling. tyvärr. Mixningen är keff på alla tre spåren, ditt flow är kefft, dina texter är playedout, alla har samma innebörd, du har betoningsfel på vissa ord när du rappar. Har tyvärr inget positivt att säga. Men fortsätt öva. Peace
Jaha ?
Ny länk till alla:D snälla..! jag vill ju höra=)
Word på jeyan några inlägg upp..
Du borde nog ta ut haden ur rumpan! / Dr..
visst du gör bra låtar och så men försök variera och inte bara göra typ kärlekslåtar eller ah låtar om ditt liv typ . (: