vers 1 ja kan inte fatta, va vare som gick fel, efter allting som vi hade finns det inget som e helt för att allting gick sönder, i bitar och i delar, ja hoppas att du hör mej, o raderna ja menar vill inte vara ensam, inte längre, hatar denna känsla ja den får mig att må sämre söker värme, men ja känner kyla, vill till december, i 2 tusen fyra ja vill alldri mera känna smärtan i mitt hjärtat för ja orkar inte mera ja vill inte vara lämnad ja vill alldri mera se dig framför mina ögon för du gråter o ja gråter o tsm ska vi kämpa våra vägar, går separata, mitt hjärta älskar dig, det e något som ja hatar för att våran tid, e förbi, men ja vill, få känna dina läppar en gång till, o ja minns att tiden va vännen, o du va min tjej, men så ere inte längre för att tiden ändra sig ja kommer nog alltid att känna såhär, du vandrade fel o du lämna mig här finns det någon , som ser de ja ser, att klockan bara tickar o livet e som en lek att jag, ville leva, me dig, vid min sida, något som ja önskar, todavia
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito