I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ibancitmuuzh - Det Är Över (Ibancito Productions)

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-04-10 18:23

Ibancitmuuzh - Det Är Över (Ibancito Productions)

yo Ibancitmuzh here, de e första gången ja gör en sån här låt, o ja vette fan asså.. lyssna o droppa kommentar om hur de låter!

text: första versen e nån månad gammal, andra versen e typ 1 år gammal, o tredje versen e halv freestyle =P.. haha

beat: första beatet hitta ja nånstans i SC, andra beatet gjorde jag, för ett bra tag sen..

inspelad i min studio o mixad av mig..

LÄNK ---> Ibancito - Det Är Över Mutha Fucka <-----

pz

Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito

2007-04-10 18:24
vers 1

ja kan inte fatta, va vare som gick fel, efter allting som vi hade finns det inget som e helt
för att allting gick sönder, i bitar och i delar, ja hoppas att du hör mej, o raderna ja menar
vill inte vara ensam, inte längre, hatar denna känsla ja den får mig att må sämre
söker värme, men ja känner kyla, vill till december, i 2 tusen fyra
ja vill alldri mera känna smärtan i mitt hjärtat för ja orkar inte mera ja vill inte vara lämnad
ja vill alldri mera se dig framför mina ögon för du gråter o ja gråter o tsm ska vi kämpa
våra vägar, går separata, mitt hjärta älskar dig, det e något som ja hatar
för att våran tid, e förbi, men ja vill, få känna dina läppar en gång till, o ja minns att
tiden va vännen, o du va min tjej, men så ere inte längre för att tiden ändra sig
ja kommer nog alltid att känna såhär, du vandrade fel o du lämna mig här
finns det någon , som ser de ja ser, att klockan bara tickar o livet e som en lek
att jag, ville leva, me dig, vid min sida, något som ja önskar, todavia
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito

2007-04-10 18:50
Du har fett tuung röst alltså visste inte att du kunde sjunga sådär Iban! Tungt brorsan av dig brorsan

Upp nu!
www.myspace.com/republik16 jaynez mannen

2007-04-10 19:11

sväääär!,, taack så mkt jao =D..

yea i will keep on roolliin and roolliin fo shoe

2007-04-10 20:30
fett nice delivery mayn !

bless yah ..<3
.:Maeijstro Music 2007:.<br>www.myspace.com/maeijstro<br>www.myspace.com/maeijstro

2007-04-10 21:15
yeah brushmush.. ska checka in ordentligt
sitter på keffaste ljudet asså så kan inte höra ordentligt.

första versen
yeah bror du tar i med toner.. lite otydlig. nån flowmiss oxo faktiskt. annars nice.. gilla ref delen.

andra versen
var inte lika bra.. deliveryn var inte lika skön där.
samma med 3e.

känslig låt. nice brush.

Holla at me.. o resten håll ögonen öppna kmr snart lite mer tyngt shit från oss ;)
La Ke Hänger.! Www.myspace.com/henxx <-- check it out

2007-04-10 22:06

Riktigt soft låt ! keepitup ! 

myspace.com/herrolsson026

2007-04-11 01:56

yeea, najjs att ni diggar folkmuuzh! =)
o word på uniq bruush, de kommer feeeta trääckz inom kort!
so keep yaa eyes red and open !

PEEAAACEEE

2007-04-12 13:25

2007-04-14 02:40
rätt nice digga reffen fan =)
Konse''

2007-04-15 12:53
thaanx yooo!

2007-04-16 18:46
nu bror kommer de tungt shit! riktigt tööngt! keep it floowing brush pz
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!

2007-04-16 23:48
yeeaa mannen soft att du checkish iin! pz!! =)