Lillebror ft. Konsekvens (ChrilleF), Micke & Tshino - Sommaren är HET
Yo, Lillebror Jag Micke och Tshino har fixat ihop en riktig dunderhit :P... Så tanka lyssna o ge kretik... Vers1: Lillebror Vers2: Konsekvens (ChrilleF) Vers3: Micke Vers(?)4: Tshino Reff: Lillebror Beat: Dj_Spell freebeatLänk! Peace o ha en HET sommar
Konse''
de kan inte bli en dunder hit.
http://www.myspace.com/p2da1
fiiiiiiiiiiiifan! va sköön den lär pumpas i sommar:) pCe grabbar asså chrille du har blivit prrrrrrrroffsish!
Anden,?har inte lagt dizz till kaggen och co. nån hoe satte upp en låt med min röst i audio å sa att de var en dizz till dom,nej.
:P yeeeeaaah hade turen att få va mä grabbarna o lägga nåra bars :P det tackar jah för..och till alal som lyssna och kometera... Va inte så lama ...kommenterna gott folks :P aiiiit.... grababrna har dragit ihop en rikigt sköööning :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Mcnio: tack man :D pumpa den på alla fester i sommar =) Hard2find: klart du ska va me :D
Konse''
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vers 1: lillebror, tycker du är ok. men alltså, du är bättre på engelska tycker jag :) öva mer på det, för du har framtiden där :) träna mer där så blir det FETT! vers 2:skön röst, tycker du var bra. flyter på bra och texten var också bra. helt klart ok. vers 3:aah, skönt detta. helt klart bästa på låten. har fuckat ljudkort och inte vid mitt sinnesfulla bruk, men du gleeed genom låten bäst. vers 4: hm, du låter fan lite trött/slö. ta i lite mer och flyt på mera så blir det bra helt klart bra låt av er. indeed !
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
lite tråkig kommentar, men foerplay sa det!
vad gör en rappare egentligen? www.myspace.com/dumhet
Thnx fööör alla komentarer..... bra ..insativ och offra lite tid ..och lyssna o skriva det uppskattas :P viiist kanske man va den svaga länken i låten :P Men ta låten som helheeet ...och njuuuut :P aiiiit stay up .....mer koments
tack alla... fortsätta tanka o kommentera :D
Konse''
Upp:d
Mc´s Spottar Verbalt
Foerplay å dumhet: Tackar grabbar:P Foerplay: Aah hehe ska kämpa med engelskan fan:P Upp nu Whoa å sprid lite sommar kärlek till folket:D
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
Min text:
Reffen:
Njuter av sommarn å bara glider runt// Hänger med polarna å bara snackar strunt// -----Ligger där på stranden å bara njuter tar d lugnt// Ligger där å käkar glass å levere inte sunt// Hälsar på polarn 123// Komigen nu mannen bara slå dej ner//
Chilla med oss chilla med oss å njut av solen// Ser du bruden där med blommiga kjolen// Henne ska vill jag ha henne ska jag ha// Henne ska jag pippa i slutet på denna dag//
Ta fram nu bärsen ur våran kylväska// Vi alla skriker VI E DOM BÄSTA// Nu ska vi festa bara dansa loss här på stranden// Dansar å känner hur d bränns av sanden//
Säger bara en sak njut njut njut// Säger bara en sak gör d nu// Nu tackar jag för mej ha en skön sommar// Tackar för mej festa tills ni somnar// NJUT AV SOMMAREN ALLA!!!!!!!!!!!!!!:D
Flera kommentarer boys :P MVH Micke !
Mc´s Spottar Verbalt
Upp upp å iväg whoa:D
Upp:D
LuNkE: Haha aah mixar som råtta ju xD La bara den å försökte mixa;) Haha Mer vill vi ha Whoa:D
tack =) upp nu för fan =)
Konse''
UPP :D
Mc´s Spottar Verbalt
Skönaste jag hört på länge nu på whoa :D. Lillebror; Feting reffe. bra text lät fint ;), ChrilleF; Bra röst bra text precis som de ska vara :D. Micke; du la de riktigt skönt ;D. bra text du också :O. Tshino; hehe Du får mig att känna igen sommarn ;D.Big up , Peeeeyyz
Oggy ^.-
Tack så mkt Oggzor !
Mc´s Spottar Verbalt
fet låt! den här ska lätt spelas i sommar!
tack oggy =) Totten: tack, nice pumpa den jämt =)
Konse''
thnx all yah ... kom igeeeeeen nu :P
Upp nu WHoa:D Bara att sprida å njuta fan:D LuNkE: Adda msn babe;)
Riktigt soft lagt av alla=) blir pumpa denna ;D keepitup ! one :D
myspace.com/herrolsson026
riktigt skön en riktig sommar hit:D
Det låter riktigt najs detta fan...tycker alla låg ungefär på samma nivå, det bra...+ skönt beat... fortsätt kriga/jooe...
tycker lille bror ligger ganska mycket offbeat. chrille f har stört najs röst. han lägger det tight nån flow miss här och där.
den tredje e tight å sköna rimm men nån flow miss. refråängen e lite keff tycker jag:/
keep it up grabbs!
Tack alla som kommnterat:D å juice: Offbeat:S??Lyssna igen vettja:D Upp nu Whoa:D
aa lite då och då:P inte hela tiden. missförstå mej rätt maan:P
jooe: tack man =) juice: tack fan :D haha men jag älska fan reffen =)
Konse''
Haha okej.. AJa upp:D
Thx boys:D UPP:D:D:D
Mc´s Spottar Verbalt
Och flowmiss juice_ Jag flowmissa.. Du menar de itne va !
Mc´s Spottar Verbalt
fett , men jag hatar lillebrors mix .men du har utvecklats endel sist jag hörde dig ChrilleF , tror jag du hette va? . Men du lät bättre än lillebror. softare mix ..:) Micke , Du är riktigt härlig , jag diggar ditt shit :) låter som att beatet skruvas ner du kommer in , kanske jag som hör cp . . men du var bäst på låt jävlen iaf . Tshino , helt soft, men flowet skulle vara fetare :) bra låt killar :D
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
reffen kan jobbas på , inget som ja tvärgillade.. lillebrors vers, kan oxå har varit bättre, hörde inte riktigt vad han sa och träna på lite flow... Konsekvens är lite bättre , men borde träna delivery.. micke lägger det ganska fett flowet uppskattas, uttalet var lite halv skojjigt :P Thsino har sköön röst, kan bli grmm om han träna , låter rätt fett med de där ftr snacket ;) Uppp!"!
Skillnaden Mellan Mig Och Dig Är Att Jag Är "JAG" ViceVersa
Toni- Angelelo ...thnx :P ska tänkahs på.... och alla andr asom har lagt sin själ till o komenterat ...Uuuuppp uppskattas....fortsätt nu whoa... Bless
uttalet var lite halv skojjigt :P Hur fan menar du med de ? Jag är svensk och rappar svenska ?
Mc´s Spottar Verbalt
Tackar er alla fuckers som diggar:D
säger igen upp! för denna låt kommentera gärna min med.. Anden-fun session,,, pCe ma man chrille!
Anden,?har inte lagt dizz till kaggen och co. nån hoe satte upp en låt med min röst i audio å sa att de var en dizz till dom,nej.
lungt:) kommentara min nu:)
är bakis som en jude i albanien så idag orkar jag inte skriva ett mega-långt inlägg, förlåt chrille :( men jag pallar inte idag..men vi skall se vad som kommer då! Lillebror: Hehe, helt klart en halvskön röst..dock lite gnällig ibland enligt mig i reffen dvs, annars fan helt aight..skön text, helt okej flow...konstig mix dock men chea..det e gött Chrille (konsekvens) : Haha killen som äter 2 kebabrullar på 20 minuter, yo! okej då skall vi se...Du har ju fett skön röst, som dem flesta andra har påpekat så yo.det är cool, men addsen e lustiga när robin lägger dem :P hahah....men chea! coool Micke (?) : Helt klart en jävligt skön röst! och texten e chill, nice flow och kanske lite grötig mixning vet inte varför riktigt, men det var aight..i dig... Tshino (?) : Också en grymt skön röst, lite tråkig flow kanske men en helt okej text så det var cool.Aa fan, helt okej! men halv-tråkigt flow som sagt. Puss på er -
Tack så mycket kronan. Det värmer:D:D:D
Mc´s Spottar Verbalt
Låten diggas wtf! Give em' some moore! ;-]
Yeah:D