Jag som la adds på konsekvens vers ;p
r0b1n: Cooling^^;) Upp nu Whoa:D
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
tack alla =) UPPPPPPPPP
Konse''
upp:D
Yeah
Mc´s Spottar Verbalt
SOFT LÅT !!! en sommar hit ;)
Haha nej det vill jag inte påstå.. Eller kanske HEHEHE. Han nämnde inte att jag gjorde det och då gjorde jag det själv :] (UPP! )
lillen fan denna ska in på min mp3a o spelas fett på beachen:D:D:D
Kiss me I'm irish
Här har ni titanernas Gud kaxigaste mannen eller hur!!
Hybris:D Yeah main:D Checka nya låten här i forumet å :D
tack igen alla =)
Konse''
Nej tyvärr, för mycket "Burkmixning". Och att låta förkyld på en sommarlåt kanske inte är en "hit" direkt. Peys.
min sko och min keps är återfunnen...wiho
Upp:D
Mc´s Spottar Verbalt
knappast någon "sommarhit" ..gillar ej =/ flowet var inte så bra..
Ibland gör man rätt, ibland gör man fel. Lev med det. http://www.myspace.com/johanawesome
Var allas flow dåligt eller är du dålig på att yttra dig?
de bästa i låten var typ jag vet inte, inte var de mixningen iaf , fyfan!! reffen var skönast av allt! men tyvärr låter de som om lillen reccat den inne på sin toalett ! pz
http://www.myspace.com/micman123
MicMan: Haha jag kicka i din skrubb mannen;) Needa jag körde med datamick;) Hhaa tack endå mannen..
Upp:P
lite mer är den värd
Konse''
Säger som ChrilleF
Ge mer beef låtar efter det här chrille:)
Anden,?har inte lagt dizz till kaggen och co. nån hoe satte upp en låt med min röst i audio å sa att de var en dizz till dom,nej.
Crunk: tack som fan kul att du digga =) o rimmen börjar väll komma lite nu iaf =)
Konse''
Thaaaaaaaanx för allt.... Ah träning ger färdighet .... uppskattas som fhän allt som ni tycker...utan de skulle man inte komma framåt här...!! :P kul att dom flästah gillahr ... Upp
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Bra låt ! fast chess o eldsjäl o grabbarna utklassar er på samma beat ;) men soft endå !
Ingen tar mig.
Chrille.du har sett mina rim,,jah kan lära dej:)
Anden,?har inte lagt dizz till kaggen och co. nån hoe satte upp en låt med min röst i audio å sa att de var en dizz till dom,nej.
Upp and away mohaha jag sjunger så fint i denna ju xD
vers1 flowet va nice men vettefan får lust o stänga av låten när du kör reffrängen den va bara jobbig. men de min åsikt andra kanske gillar den. vers2" ja tror du kan skriva bättre text. gillade den inte. den va för vanlig. Tror du kan bättre på ett bättre beat. beatet va ingen höjdare. sen va de lite offbeat. men inte så mkt. v1vo v2 gav mig ingen sommarkänsla. vers3 du passar beatet. inga större fel direkt. låten e din helt enkelt. vers4 du tråkade ut mig lite. lägg mer inlevelse när de endå e sommar.¨ ni kan bättre tror ja. låten för 2 av 5 möjliga. eftersom ja tror att ni kan om ni vill. one love. l.fresh p.s check out me on myspace.com/locurafresh
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
LFresh: Hehe aiight tackar man tackar:D
lugnt man lycka till ;)
L-Fresh: tack kul att du inte ba skrev "bra" eller "sög" synd att du inte digga min del ba :P men tack för en bra kommentar =)
Konse''
hehe men de verkar inte va flersom vill tanka nu
Konse''