såja...nu funkar den...bättre !
riktigt likt Fronda, ta det som en komplimang ! :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hahahahahhahah Hiphopkid.. hur fan ska man kunna ta det som en komplimang?!?!?!
RMK & Kompaniett / K.I.M.M www.myspace.com/rikardmedk
Moderator
2007-04-18 22:20
Ärligt, jämför inte Sober med Fronda för i helvete, vad fan lyssnar ni med?! Tun skit Johan, big ups!
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
''Hahahahahhahah Hiphopkid.. hur fan ska man kunna ta det som en komplimang?!?!?!'' Man måste vara psykad... eller blatte. Kanske serb. (Inget ont mot serber nu, skojade bara, ni får gärna dissa mig om ni vill, irakier här...)
fan diggar dig groooovt mannen!
www.sds.studio.nu
Lika tight som vanligt ;).. gillar rösten, flowet texten allt ;)..
du är ju riktigt jävla bra, flow/text/rim allt. Men det låter så trååkigt bara..
work some magic
Sjukt fett, keep it up.
If I loose my left nut, will my right nut still be my right nut?
Hmm.... Nej det är inte roligt att lyssna på.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
sjukt bra man !
SunShine Reggae!.
detta diggas ;D
Skillnaden Mellan Mig Och Dig Är Att Jag Är "JAG" ViceVersa
fan vad det låter som froooonda!
* De löser sig sa gubben och sket i badkaret *
*host* ironi
* De löser sig sa gubben och sket i badkaret *
nja, tycker de låter likadant som allt annat ismen släpper. det låter bra men det är lätt att tröttna. ni var härligare för 1-2 år sedan.
www.myspace.com/dressyourself
äcklig och ful!
Sopsäck Serenad
när man hört alla låtar ni spelat in på sistone så har jag börja tänka.. fy fan vilka slackers ni verkar vara haha :P
remember my name<br>you'll be screaming it later!
neeh. de här va inte bra. Vart är de där som e så jävla bra?
Vad fin :)
http://yofosho.mine.nu
vadå inte bra? det här är ju min bästa och mest genomarbetade låt, hörs inte det? har ju lagt ner flera veckors jobb på den!
Sopsäck Serenad
flowet satt fint men haha hört bättre från dig :) men jag kan ju gissa på att du inte la ner 100 timmar på texten heller... Men det är najs, fortsätt droppa låtar! pz
http://www.myspace.com/2ma2ma
hehe, soft. men inget å spela.
hahaha lr hur sober....men den är skön fan å de låter knappast som fronda som vissa här i tråden säger........peace
ska checka den.
Schri - Går mest under det namnet.
Det här är bra! Hur bra som flow som helst, och skön röst. Bra beat, med extra gung i. Tack för denna!
den lät helt okej!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
plattan släpps i sommar. holler!
Sopsäck Serenad
skapligt lajs låt en av dom bästa
tightelitight för att vara en vanlig lägenhetsflipplåt liksom
oh no he didn´t!
VADÅ I SOMMAR!ni måste ju få ut den innan sommaren så hela party sverige dunkar ismen. Tryck in någon liten markoolio/basshunter inspirerad låt så har ni säkert lyckats lura alla under 15 att ni har gjort en jättebra låt som blir en riktig sommarhit.Har ni något schema på spelningar utlagt någonstans? Hur har ni det i hemregionen? typ södra norrland, sundsvall kanske ? ^^
Yea den här var fet.. Diggas
Södra 16 Studio
Fruktansvärt skön :D
jag droppar bomber som hitler
Sorry, det var "Sober & RMK - Det Regnar I Stockholm" som var fruktanvärt skön :D Ska jag vara ärlig var ansikte i moln inte något för mig =/
jag droppar bomber som hitler
Älskar låten ;)
Plastpimpsens Slaskdrink~^
Så sjukt jävla soft, allt är perfekt.. Sober lägger det alltid så jääävla tajjt! Finns det något att säga som ingen annan har sagt..? Fortsätt såhär man!
-Kolla han! ..det är Joqe
fett bra manne fortsätt så du e kung!!!
lägg inte upp det crunk_dude. det kommer på våran hemsida i helgen. holler tack till alla som diggar också, det kommer fetare grejer snart.
Sopsäck Serenad
grymt skön! vill höra lite mer av dig å mickelito! men texten va grymt skön.. ajja pz
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
ps. "det är manligt å va farsa så fuck kondomer" klockren
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
haha, fett skön.. fortsätter digga
ansikte i röva!
Hangaround
2007-04-20 03:10
Att tycka att Audio Bullys är plastiga är vansinne. Jävla hycklare.
phett! Ak4_: Gör de bättre själv? haha
Fett Najs Riktig jävla svensson Neger haha :P
najs jaow :P
Med en påse över huvet så kan allt funka...