Graffare
2007-04-20 12:47
"Sober the ogre - en riktig jävla svensson neger" Så bra ;) Bra men för kort :(
Ang lägga upp intervjun så beror det lite på p3 och vad man får göra. Har inte koll på det men har det inspelat i fin kvalité hemma, så om p3lab säger att det är ok så kommer det som sober sa säkerligen upp på sidan inom kort.
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
Vilka är alla dessa P15-P17 som MÅSTE gå in och propsa namn dom känner igen så fort dom släpper nån ny liten skit-session? Det lurar faktiskt alla oss som kanske hoppas på att hitta nåt lyssningsvärt i audioforumet för en gångs skull. "Oh, 120 kommentarer. Måste vara bra". Men nej, så får man höra det här? "Det är INTE en regel på whoa att man måste skriva nåt i alla trådar man läser."
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
p3 har ju "inget kan bli skönt nog" för avlyssning
här
* De löser sig sa gubben och sket i badkaret *
HAHHA klockren, "Pullar mig i röven samtidigt som jag rakar mig"
Ingen tar mig.
soundcloud.com/brormusk/sets
hahaha abööööö vilket flow asså. "underground som en palsternacka" HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA skönaste puncharna jag hört på läääääääääänge !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
dom 6 barsen i andra versen va riktigt tunga garva lite där .
Wethoz Production<br>Beat producent o rääääpper ..
orkar itne skriva så mkt, men den va jävlit bra iaf:) ser fram emot skivan:D
"du är satsen som din morsa skulle fått i ansiktet" /Leffe
Graffare
2007-04-20 21:56
S-oteric P20 Bara för att du inte gillade det, så kanske andra gör det?
Du är så sjuuukt tung johan ;D <3Inget kan bli skönt nog!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
sober är fett skön fan:D har ngn betaet med sober det dära kari karu feat abi ngt sånt heter låten:S om ngn har det beatet hör av är är ni snälla:)
chippe prod. om jag inte minns fel. tror inte han bjuder det free. samplat från Ken ring - Allt går runt dock, den kanske finns som instrumental nånstans, kan du sluta nöta fet kursiverad och understruken på en gång eller? jävla 07:a
ejj vart får du luft ifrån jväla horunge bitch ass mutchafucka
haha ;D oj vad jag blev ägd. :)
lägg ner manen ta inte dte över nätet kom å lek cool framförmej istället;)
kom och lek
Sopsäck Serenad
Patetisk skit
Slide off kid and let a grown man finess it.
skön låt skönt flow texten känns lite menningslös men du får in en ett gäng sköna punchlines. får väl ta och passa på och gratta till skivkontraktet.
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
word på " det är manligt att va farsa så fuck kondomer " Fet låt ! Som alltid Sober.
riktigt tung shiet!
-hämndlysten som jag är kommer jag och spöar din slappa pappa, slätar över din mamma, hell yeah im a motherfucka-
Lät helt ok. Problemet är att man har hört det här förut.Precis det här har gjorts många gånger förut och det har gjorts mycket bättre.
hej
nej, skärp dig. det här är ju helt nyskapande och eget!
Sopsäck Serenad
Snälla kan du inte lägga upp låtarna på en bättre hemsida, där inte dom försvinner efter nån dag bara.. :( Jag diggar ju dig fett ! Peace Out !
ny länk tack? :)
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
HAHA
"svensk hiphop - ett gäng fattiga coolingar" word life! LAXMACKORNA STÅR VID DIN DÖRR!
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
"fan sober. ismen ni kan rappa kan ni inte skriva om nått fett istället för domma jävla fitt texterna... inget o lägga ner tid på vafan..." Vänta till skivan kommer bara så får du se att vi kan säga annat än horafittakuk. Jag håller med om att sånt här inte är något att lägga tid på, men det här var en session jag slängde ihop i brist på vett. Holler!
Sopsäck Serenad
det kommer "smartare" låtar också, bara lugn man. hej
Sopsäck Serenad
Word! Det finns ju alltid något fint litet budskap i låtarna iaf.
http://yofosho.mine.nu
Vänta bara till ni hör "Alla älskar en.........."
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
tung som fan! grym
fruktansvärt svängigt! skulle nog passa live denna!
faan va nice :D hoppas ni kör denna i borås :D päjjs
Sprid Din Sjukdom !!
Riktigt skön text, diggar dina låtar xD
Im not here and this is not really happening
kan någon fixa ny länk ? :)
Otis va snackar du om? haha är inte fronda värd att nämna i ett hiphop forum?... du är lite halvt hjärndöd tror jag visst bestämt.. Fronda är fan grundaren för svensk våldsironi och svensk diss musik överhuvud taget. visst hans musik han gör nu kanske inte är lika "hiphop" som de tetrapakk å d6aa gjorde men han e bra mycke mer hiphop en vad du nånsin kommer att bli. så shut the fuck up seriöst.. Sober bra låt för övrigt.. skönt flow å rolig text :P rätt skönt beat också
Heffi Från Vilda Västern... Yes thats me. Dont even compare my flow with you. You will only fall down in tears...
Riktigt tungt! tajt och fint
word Kottenstein
Klockan är tio över tio.
Tony, du förstår inte vad han försöker mena. Fronda är hiphop, vare sig nån här på whoa vill det eller inte. Punkt (?)
Klockan är tio över tio.