FETT! :) skönt som fan , nice flow
onka for shiat.
Brodin : Jaa va fan :) se till att det ligger den mixen på varje gång Impuls rappar. Du kan mixa du Micke!
Visst, man kan droppa punches bara man tänker efter lite. Men du lär ju fan laddat upp ett helt förråd under X år Kaggen?! Hahaha.. Ne men, ständigt nytt material, det är skönt! Motti flöt skönt med en helt okej text, inga fel alls! Toppen likaså, tyckte dock reffen inte var nån höjdare
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tight låt. Kaggens flow & rader är riktigt nice. alla dina rader får en att garva i varje låt :D Motti: låter tillgjord som fan :/ Toppen: låter flum :) nice & tight. Peace
ChainzWun Självklart!
work some magic
mixen skilljer på utrustning för er som inte visste! jag är väl wack med annat än min shitt! tack gott folk!
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
Producent
2007-04-19 22:49
LANGA TEXTEN DÅ KAGGEN!!! ELLER TOPPEN!! ELLER MOTTI!!
Lil_H..
TEEEXT TEXXT ;)
" Jag har då aldrig haft en NOKIA" - citat av lucifer
Självklart är det så Toppen. Men inte spelar Impuls in på exakt samma ställe varje gång med samma inställningar på diversa prylar ni använder er utav? Det kanske har nåt att göra med hans tonläge på rösten?
för den som är oldschool och använder acid 4.0 kan få mixningen ^^
work some magic
är de bara för mig som ingen av alla länkar fungerar ? =S
SignatuR^
Det här var riktigt bra! Kaggen; Skönaste rösten, underbara rader också, ingenting man kan klaga på. Motti; Bra flow och så, men rösten har jag lite svårt för, vet inte varför, på låten som "shazaam, du, kaggen" och nån till gjorde, var du definitivt fetast. Toppen; Sångfågeln, sjunger jättebra. Bra låt! Bara att forsätta så här så når ni högt killar. / Micke.
FEEEEEETT!! Toppen! <3
One in a milli-on.
Producent
2007-04-19 22:56
TEXTEN SNUBBAR :'(
Lil_H..
teeext
skall chekka låten, om 15 minuter :P jävla speedyshare :P
o just de.. du är jävligt äcklig också.
BRA SKIIIT :D
haha shit dudes :D denna va riktigt skön...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack som fan alla! värmer som satan! Texterna kommer upp senare!
Producent
2007-04-19 23:01
Trofast P18: Du kan väl skriva ner den sen langa? =)
Lil_H..
vafan ny länk ? och använd nån annan sida, tex sendspace? funkar ju inte.
Yeeaaah , sånnt man saknat från Kaggens sida och måste nämna att CCK Skulle Vart i finalen på crewbattlen... Reffen Är TVääär Tiiight MOttis Vers är sköön som fan diggar deliveryn där som satan ;) Och Toppen , riktigt sköön o flummig rapp som verkligen kan hängas i granen och såklart ett plus i kanten för sången i reffen som sitter Perfekt !!! Upppp!!
Skillnaden Mellan Mig Och Dig Är Att Jag Är "JAG" ViceVersa
Den var riktigt jävla fet den här :) fast toppen´s mixning va lite utöver det vanliga :)
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
Producent
2007-04-19 23:02
Toppen skriv ner texten här snälla
Lil_H..
Tack alla! Toppens mixning är gudomlig!
Skit Skön låt grabbar!.. NIcE som fan asså ! ;D
Galet najs alla la det grymt;) UPP peace
Producent
2007-04-19 23:04
Kaggen P18: kaggen medans du skrev någo kan du väll lägga ner texten:)
Lil_H..
tvärfet, alla lägger det nice, upp!
fan, jävla skön reff asså ! Hittade inga fel.. Alla gjorde bra här. Peace !
Kom ihåg allt jag skriver.
den var fet med sköna rader och skön reff diggar den
Det var då helvete var tung denna var.. detta är vad jag kallas låt! reffen är en stor höjdpunkt i låten.. flowet är sten-najs.. texten fett najs pluss ganska rolig :D reffen tkr jag är sten-najs, riktigt skicklig gjord tkr jag.. kaggen´s punchline är ju fan inte att leka med :D (madrömmar) tack för mig.. ps: Big Up toppen :D lööw!
o just de.. du är jävligt äcklig också.
Allt är riktigt sooft, CCK & Smutsiga Södern är bäst på Whoa;) Langa nytt snart?(A)
120 comments på mindre än en timme.. Det kallar jag whoa-fame!
http://www.myspace.com/bigdomilicous
Tomten- mannen, vi droppade ju precis en låt? :P
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
The Larssons www.thelarssons.net www.myspace.com/estetonline
haha exakt Tomten xD
<3 jackelicious. eat yellow snow..it might be beer! =)
Men jag vill ha mer menade jag:P Haha
nåå alla länkar fuckar...får vänta så länge :S
najs låt som fan Kaggen: du lägger tajt rap som vanligt,rolig diss till domarna ;P reff: nog det skönaste reffen jag har hört faktiskt impuls: du har flow men hatar din röst som fan och kommer nog alltid göra det :( toppen: du lägger riktigt bra flow och rap Fortsätt så här
NYYY LÄNK! :D:D
Gangsta Rap Made Me Do It!
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral