Klingan & Mattis - Det blir som det blir
tja som fan. vi har gjort en låt. vers 1 - klingan reff - båda vers 2- mattis Beat & mixning: Johsey @ whoa!LÄNKJÄVEL så. nu har våra tonårshormoner fått säga sitt för denna gången:) kommentera nu! pusshej!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Konsertbesökare
2007-04-23 22:31
Den var fan nice. Du har blivit duktig dude :D
Den var nice som fan. Klingan var nice som fan, likaså Mattis. Dock låter det lite burkigt på Mattis vers? Never mind. den va fet! Keep it!
Blev positivt överraskad! Tycker att det va skön känsla i låten... Bra jobb! :) Kärlek /rizzle
www.myspace.com/rizzle4fz
Producent
2007-04-23 22:51
låter nice, klingan du låter nice, har skön röst. rapper nr2. bra där också. dock inte så förtjust över mixningen, men bra låt iallafall.
http://www.soundcloud.com/gyllander
tack som fan gubbaR :) fast vi har märkt en sak... låter skit dovt i windows media player! så öppna den med winamp när ni lyssnar! haha sjuka grejer! puss
eller det kanske bara är jag ? vette fan :D haha skumt... ajja
Moderator
2007-04-23 23:03
Den va riktigt härlig denhär :) Men som gyllander sa mixningen går nog att slipa på. Men över lag riktigt soft låt. pz :)
myspace.com/jiahprod
hell yää, thx:)
nice,tack :)
thx för alla kommentarer ! btw, de är jag som är "mattis" :)
mjau.
haha justefan, sorry, glömde skriva de: )
Soooooft låt
Eriksson1337 ftw!
LÅten är soft asså Sköönt flow från båda sköna texter detta gjorde ni bra grabbar
tack som fan gubbar ! <3
va i helvette.. tråden försvinner! :(
Den va bra (: Upp! pz
<3 S.ärlemar -
Oj då blev förvånad trodde ni sög kuk men detta gick ju att lyssna på bra grabba fortsätt med det ni gör ! peace and love
SunShine Reggae!.
Klingan: Skön rap diggade din stil, flow & delivery satt najs:) Men mixningen svacka mycket! Hörde inte alltid vad du sa. Mattias: Även detta var skönt enligt mig:) Men det brister som sagt på mixningen. Fixa mixen gubbar så blir det najs! Peace and much love!
Gillar inte mixningen, låter för burkigt. flytet är helt okej. på klingan Reffen gillar jag inte tyvär. Mattis, flyt är också helt okej men är snäppet sämre än klingan. Respeket & Kärlek
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
Det var soft fast beatet ligger lite för högt tycker jag.. dominerar för mycket.. reffen kändes lite rörig men flow var helt okej.. skön på det stora hela :) :*
"I varje virrig flicka bor en håmåsäxuäll muminpåjke" - Måns
VADÅ ÄR DETTA KLINGAN SOM la första? hade inte du typ jääääävligt ljus röst förut?
OJ glatt överaskad över det här! låter riktigt jävla bra, LITE för låg acca kanske bara...men egentligen ingenting som är värt att klaga på!Beatet: Ärligt! skit soft, hitta det perfekta för detta tema, låten vart inte lika deppigt som den kunde ha blivit med ett annat beat. 5/5 Vers1: Riktigt soft snubbe! varför har jag inte hört dig förr? 4/5 Reff: "Det blir som det blir"...frasen fastnade direkt, å det är ju då refrängen är som bäst. 5/5 Vers2: OSCH! lika PHÄTT som snubbe1, 4/5 Bra jobbat grabbar, riktigt soft faktiskt! fortsätt i den här stilen så ;) peeeys / astma
Älskar att älska hatet! www.znapmusic.com/r3a
skit najs gubbbar ! ;D UPP!
Fmusic P17 haha joo när jag var liten :D haha men nej jag är inte den klingan ni tror att jag är ;) alltså inte han som hade biff med akin oy förrut :)
Tack som fan alla som kommenterar :)
grym låt mna.. keep it öp
Http://www.myspace.com/dinafizzle - Http://youtube.com/VarbergsFinest
Jaha =P okej men du hade skön röst.. typ du eller den andra lät som mickelito :P
hahaså de finns 2 klingor =) trodde du va han me ljus röst hehe. men låten va skön som fan båda lade nice fan men tycker beatet va lite för högt ? annars riktigt skön =) Peace
Konse''
den här låten diggade ja , synd att accan var för låg bara . ananrs kanon forsätt i samma stil och klass , Upp me denna !
Dunkar musik, som ja dunkar bollar i korgar.
Good.. uppupp
|| Www.Dalish.Se | Www.Myspace.Com/Dalish655 || Studio 013
soft up!
myspace.com/herrolsson026
tack somfan för alla kommentarer:D haha så vi har gjort det igen? haha förra blev åxå för låg rap på .. fuck <3
skön låt:D
- D-A-L-L-A-S - ©
niice = ) Yes håller me om va folk säger om mixningen. Har inte lagt ner min själ i den om man säger så:p blir bättre nästa gång //Johsey
Klingan & Johan -Inga Som Helst Konstigheter
Tung, skööön beat. Klingan: Skönt flow härlig text. Mattis: SKönt där med. Big Up
A.P.A Clicken i ditt ansikte!
den va riktigt soft:) UP
Ching ching ching huba baluba
Lyssnade igen nu, du har skönt flow Klingan Mattis likaså
^^
riktigt sköön:):) reffen ligger llite cp lite låg acc men flyter gör ni tra overdubbs på reffen o gör den rakt av el dela på raderna...peace Kalle//
Kalliistudios© 2:avåningen
Diggade beatet som fan. och rappen var underbar, gillade mixningen och men fan, ALLT VAR BRA!:) har fan inget att klaga på faktist så. jävligt bra jobbat !:)
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
sjysst, förvånande bra verser! en riktigt bra början faktiskt.. ses!
www.mofetajerre.se
shyyst flow!! härlig text å tungt beat,,bra!
Jah GuIDE and proteckt whit his Bless*..JAH!
RastafarI holy emanuel King Selassie I, Selah!
c_crabb
Klingan: Du lägger det NICE som fan! nice flow som fan. alldrig hört dig förut men du lägger det nice. Du har en så jävla skön röst asså. Din röst passar in i denna låtenMattis: Du lägger det nice du med. Skönt flow som fan och skön röst också. Röstläget passar bra in i denna låten också. Rapp: 9/10 Mixning: 7/10 Beat: 10/10 Flow: 9/10 Betyg: 9/10 //NemC
Peace im out!
fan, kul att det diggas så mkt :D hade inte riktigt räknat med det :D love <3
Hejsan svejsan! kul att ni diggar :) // mattis!
mjau.
ööhm.. ja menar... YOO WHAT UP GANSTAHSS! SKIT kul att ni gillar vår skit! // gangstah mattis!
mjau.