Detta var fan tajt skit:D Skönt beat, och båda hade ett härligt nice flow Fortsätt på samma sätt Peace
http://biggedy-b.blogspot.com
det diggas, flytet är skönt osv. Enda jag kan klaga på är att det var lite låg accapella.
grymt sköönt beat diggar det som fan Klingan stört skön stil diggar rösten flowet stilen allting grymt fet den andra snubben funkade inget att klaga på feet låt grabbar keep it up !!
chasse dyker upp som döda fiskar
nice jobbat grabs, men klingan var lite tightare. men hey andra snubben deppa inte för det du var också bra:) fortsätt med det ni gör! peys
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
thhhx gubbs:)!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det låter bra grabbar!
www.sds.studio.nu
Första killen ligger off lite ibland! men ni e fan duktiga ändå, keep this shit up:)
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
taack så mycket, är positivt överraskad !
mjau.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vet inte vem de är men de är, de är andra killen kom jag på, ni byter ju typ efter varannan rad lr något haha, coolt med lite anorlunda schema också! jaja de va inte så himla farligt de låter okej men om man ska vara noga så ligger du off lr den andra vem de nu än är:)
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
har lite svårt och bestämma dig ? ^^
mjau.
haha jaja, skitsamma :) vi gillar dig ändå :) puss
skumt, tråden försvinner spårlöst ibland... och så vill vi fan inte ha det :D :D
slaskröv
de va bra låt men beatet va dååååligt men annars va deet allting braaa perfeckt gabbar syns
www.OwLaaaN.t83.net aiiigght!!!!
abooooooooooo lät väl bra
ajjt ajjt ! pöjjs! :)
grymt grabbar! härlig känsla på beatet och rappen! ni låter riktigt gulliga på reffen haha.. klingan du blir säkrare och säkrare, det enda som saknas är att du får till deliveryn ordentligt nu låter du lite som en snäll farbror som berättar sagor. och mattis låter som om du är typ rasmus på luffen ute på äventyr fast det är charmigt! "och om vinden inte vänder får du vända dig, på så sätt har du alltid vinden med dig.. lita på mig" grym rad! bra låt grabbar!
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
tack pappa Q! sista uppen :D sen får den dö eller nått :D Haha kram!
ohh fuck it! orkante"
yeahh thhx;)
riktgit naaajz grabbar...som vanligt ;) ...
OneLifeOneChance
thhx pjär: )
sjukt sugen på en upp!
Det var faktiskt en skön låt och härligt beat, jag brukar alltid vara den negativa jäveln när det gäller att kommentera låtar för att jag är väldigt ärlig om vad jag tycker men jag hittade inget negativ med låten förutom att ni kanske kan höja micken så att man hör bättre, för det enda jag hört är beatet, lite tråkigt att beatet överröstar rösten. Men det va sjukt bra fortsätt ni kommer bli jäävligt tight :)
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix
jää!
Kan du droppa texten?
HANINGE
nice, jo sure, klingan fan jag vinglar i dimman , undrar, vill minnas det som va bra-- men oxå alla stunder jag missat för ibland kan det gå trögt, när man försöker, har försökt men hur man än gör så blir det värdelöst -- fan jag saknar nån att sakna - saknar saken med att dagen får en bra start men allt som rasar byggs sen upp igen så bit ihop och gör ditt bästa, fan det funkar för de flesta lugnet efter stormen, har fått tillbaka hoppet lkanske inte världens starkaste-- men något åt det hållet för tiden den går och går men kommer aldrig tillbax så vafan--fan-- va glad för det du har! fan det blir som det blir du får ta nya kliv försök med en ny strategi, fan det blir som det blir mattis allting, blir inte alltid som det ska men bit ihop ett tag för allting löser sig, kanske inte idag men om ett tag så sluta grubbla på det som sas för det kommer en ny dag då allting inte var som förrut där den nya början har ett bättre slut där man tar vara på varenda sekund och varje minut för man får vad man tar och man tar vad man får, för tiden läker alla sår även om dom kostar en tår, eller två så kämpa, kämpa på för det löser sig ändå för vinden vänder! vare sig du vill eller ej för vinden vänder vare sig du e snubbe eller tjej och om vinden inte vänder får du vända dig på så sätt har du alltid vinden med dig.. lita på mig! woho :D haha