Oslagbar Kombination & TEB - Den är tillbaka
true true.. nu kommer en ny låt och i denna har vi fått våran kära vän TEB (Tre Engelska Bokstäver) att börja om att kicka igen efter ca 1 års uppehåll.vers 1: TEB vers 2: servo vers 3: foerplay Oslagbar Kombination & TEB - Den är tillbaka http://www.speedyshare.com/278752749.html visst vi är inte bäst så misstag finns.. all kritik osv uppskattas bara ni håller er till konstruktiv kritik. äppelträd!
remember my name you'll be screaming it later!
wie :)
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
http://www.speedyshare.com/988187801.html
backup!
remember my name<br>you'll be screaming it later!
TEB : låg off på nåt ställe! men skön känsla i rappen, fyndig text.ServoPervo : älska röst & dialekt, coolast text i låten! flowet satt fint!Förspel : sjukt bra, bästa jag har hört av dig, utan tvekan! älska röst & dialekt du har perfekt röstläge :O kicka mer på detta röstläge! fyndig text här också! jaja, tråkig kommentar kanske! men mer får ni inte (: Ses i sommar boys!
vad gör en rappare egentligen? www.myspace.com/dumhet
funkar
? _ ¦ _ ¦ ? tjobre jag är abo! ABO!
tackar alla :)
andra snubben och tredje snubben var softa, helt aiit asså pz
http://www.myspace.com/micman123
tack micman x] meeera
bra skit ;>
Det Var Tur Att De Inte Var Saxen Sade Finnen Som Fick Kniven I Ögat
tack :) mera nu, kom igen !
BAANGER! propps grabbar
atention hoes!
shiet, kom igen nu whoooa :(
Lyricist
2007-04-27 22:16
förvånadsvärt bra låt. Danne och Emil var över förväntan. Gillade inte den första snubben överhuvudtaget. beatet är skönt, men "Du borde veta nu-versionen" är för bra för att man ska kunna katagorisera den och eran i samma kategori. Men vafan, tummen upp! jag låter lite för kritisk.
hehe aa sant uti shazaams version men älskar denna instrumental så vi var tvugna :) tack tack mera??
okej Zkaningen tack. mer? :)
tack båda :)
Han den första snubben tyckte jag inte alls om Daniel: Shit blir förvånad över att du har blivit så här bra . Det låter riktigt bra. Nu fanns de känsla då du rappade :D Emil: kör på samma röstläge som du kör i den här så kommer de låta mycket bättre. Lätt de bästa med dej hittils. Du var den bästa av alla ni 3 i den här låten måste också säga de börjar låta lite charmigt nu med kalixdialekt hehe
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ah yeah! tack liz.. show us some love
Ok, tack för att du tog dig tid iaf :)
min och emils text iaf x] tihi vers 2servo: okej nu börjar det bli varmt, och jag ska vara ärlig vintern är snart borta men det känns bara härligt för vi vill bara gå i shorts och ta det lugnt glida runt på stan och bara chilla för en stund vi är förväntad som leksaken i ett kinderägg och vi pumpar brudar medans du får pumpa cykeldäck nu är det sommar och sommar ska det alltid va vi kommer nu fram och festar som man alltid ska efter några öl så har vi kommit dit man vill är jag i himmlen? öhh jag måste ha somnat till det är sommarkänslor sommarkänslor man vill ha det enda man tänker på är vad man ska dricka nästa dag vi ska alltid ta det lugnt och alltid leva så här alla dagar är perfekt och skiter i alla besvär nu är min vers slut och emil ska få lägga sin så ta det lugnt nu och låt sommaren bli finvers 3 Foerplay: Nu äre värme i luften, och fatta vad jag känner Kvinnorna klär av sig och inom mig det värmer vill bara glida runt o vara slacker dagen ut men är det för mycket begärt att kl 2 ta en sup ? I sommar sker det saker, ja jag ska leva så soft varför ska man jobba när man har öl,sprit och sånt Om jag vaknar i en buske, ska jag inte bli förvånad och är jag med en brud blir hon dunkad som michael jordan ja det är sommarkänslor, och inget kommer svalna för det är drömplatsen, som i nangiala nu har det gått så långt, att jag är helt pank allting gick till bruden, som sedan snabbt stack så jag frågar mig själv, ska jag leva såhär ? varför byta stil, när man är utan besvär! jag är så förälskad, och det är i denna sommar och är inte bara med min skateboard, som jag ska "olla"
Första killen gillade jag inte. Danne å Emil lägger de nice å texterna va bra :P
:)
tackar tg :) more more more =)
Det är hel soft, orkar inte ge seriöst kritik är för bakfull för det.. Forsätt dunka. peace <3
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
Tackar bronkish ! :)
men mera kommentarer tack :(
fet låt gubbar, sånt man vill höra nu när värmen börjar smyga sig på :) ta er tid att kommentera min nya: apish - soliga dar, svalkande hav Peace ;D
aa visst serrö :)
Tackar :) kul o höra.
yeah!
öpp.-
bra jobbar grabbar, men jag tycker ni skulle varit mycket galnare! :D .. mer attityd eftersökes, annars helt okej.. fortsätt kör! pz
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
Tackar så mkt wenmec :)
öpp
happ det var väl allt man fick
Tack bryyyden :)
tackar janina (A)
en sista :)