I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Mastero, Wirram & ChuckC - Slår dig i bitar session

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-05-03 00:26
Grabben, Varför kan du bara inte vara allvarlig för en jävla liten stund, hur fan svårt är det för dig att fatta det svenska språket vi skriver på här?... Och att leka internet thug hjälper oftast inte såna som dig tyvär. Ursäkta mig inte, jag menar det jag skrev, och jag stör mig som fan på såna som dig/er. Som en person skrev tidigare, så var det jävligt fegt att nämna laneby, i alla tre verser dessutom om jag inte minns fel och sedan kalla låten för en session. spraYcanE P60 sa det jävligt bra, vad fan handlar denna låt om egentligen. I mitt första inlägg så kommentera jag själva framförandet, men spraYcanE P60 fick mig att fundera på vad fan denna "session" handlade om över huvudtaget. Varför nämna david i en session, och veta att han kommer ta illa upp och kanske även skapa en beef, när ni från första början kunde skriva att det var beef ni ville ha?!...Såna råttor som er blir man jävligt lätt trött på. Gör saker ni vet har någon framtid istället för att göra skit med dålig täckmantel som t.ex. denna session. Aaahh att jag ens orkade skriva detta, tråden ballar ur, och det är för att ni inte kan ta emot kritik, att ni ens klagade på mitt första inlägg var patetiskt och då syftar jag på de svar jag fick. Nuff said!

2007-05-03 00:28
wörd!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2007-05-03 00:28
mm sitt uppe du..
varför beef? hmm?

kanske göra det istället för att sitta här och skriva hela natten lång?
eller vågar du inte uttrycka dej för att du kanske blir stor dissad sen och att alla mina vänner skriver om hur dålig du är "hela natten lång"?

dryga på, jag tar inte direkt åt mej av snubbar jag inte ens hört rappa..
http://myspace.com/monzdidryk

2007-05-03 00:30
Maestro:

"kanske göra det istället för att sitta här och skriva hela natten lång?
eller vågar du inte uttrycka dej för att du kanske blir stor dissad sen och att alla mina vänner skriver om hur dålig du är "hela natten lång"?

Var det där till mig?!..(Tänk noga vad du ger för svar)

Black_Amor P19
tror han menade meistah ;P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

black_amor du kan gå och lägga dej istället för att skriva böcker här som ingen orkar läsa
Rappare

2007-05-03 00:31

det var till meistah

men vad har jag dej att frukta?

2007-05-03 00:32
Maestro..............P15.....(no comments)

Rappare

2007-05-03 00:33
black_amor... "jätte mycket skägg".. (no comments)
Rappare

2007-05-03 00:33
snackade inte med dej meistah när jag snackade om frukta.. men aja

2007-05-03 00:35
Jätte mycket skägg?. Hahahah, är du avundsjuk pojk?

Rappare

2007-05-03 00:36
det roliga är att du är, 19? Men vad, jag är 15 och dissar säkert dej?

2007-05-03 00:36
Gaaaaaaahh haaaaaaata 15 åriga internetfaggets!!!!!!!!!DÖÖÖÖÖÖ

2007-05-03 00:37
Förresten, roligt o roligt med att jag är 19...enda roliga är isåfall att jag är äldre än dig och ändå är du så jävla ful i käften att din morsa har på sig mask när ni går hand i hand på stan för att köpa trosor åt dig, nä men nog om ditt liv, nämnde du något om dissar ?

Rappare

2007-05-03 00:39
har du aldrig varit 15 eller?
visst, om du vill ha beef, kör bara...

jag känner inte till dej, skiter i om du är lika bra som busta rhymes..

om jag inte är värd att dissa? då är du feg.. har du inte myspace eller nåt kul? inget så man kan höra dej nånstans? om hur du verkligen uttrycker dej framför micken?

2007-05-03 00:41

Allvarligt talat.
Läs va ni skriver.. ALLA.

Ha !!! Inte undra på att Whoa får den skit den får nu får tiden. För några år sedan så yttrade inte ens ngn ordet bög, fitta kuk i forumena. folk hade mer klass och stil, nu har d fan gått förlångt.
Vad tjänar ni på att snakka massa gojj bakom en skärm, Är du/ni tuffare för det då. VÄX UPP.

Tycker på allvar att ngn moderat ska ta och titta igenom vad som näms i denna tråden. mycket av det som sägs i tråden är straffbart inom svensk lag.

Dom flesta inlägg som har skrivits i tråden handlar om att ingen vet vrf ni ens nämnde laneby i låten och vill ha en förklaring, inget mer med det. hade ni bara gett en förklaring så hade saken varit klar för länge sen. tråden hade hållits ren från skitsnack och dylikt. *SUCK*
Och så skriver ni att man inte har ngn "clue" om vad som har hänt.
jag ska markera det ja skriver nu så ingen missar det.

ANLEDNINGEN TILL ATT INGEN VET NGT ÄR FÖR ATT NI INTE SÄGER NGT. FOLK FRÅGAR OM OCH OM IGEN MEN FÅR INGET SVAR, SVAREN MAN FÅR TILLBAKA ÄR. "Shit mannen. du är lanebys vän och därför skyddar du han, öhh du är en jävla fittunge, ge mig geväret så ska ja skjuta han osv osv" Shit asså. ni är gangsta. Ni har snart 50cent rang.

Anledningen till att folk överhuvudtaget "försvarar" david är för att dom är precis som ni. Diggar att sitta framför skärmen och spela tuff.
Som jag har skrivit i mina senaste inlägg så handla inte mina svar om David överhuvudtaget. dom handla om att jag undra vrf låten gjordes, vad david har för bild i det hela osv. hade ni gätt mig svaret så hade ja fattat.
Hela poängen handlar ju om att folk har frågor som ni bara kaxar upp mot. tro fan att folk försvarar sig och ger er dålig kritik. lär er ngt av kritiken ist och bättra er. Anledningen till att ni håller på med musik handlar väl i första främst om att ni brinner för det. lr ser ni det bara som ngn jävla statussymbol lr brudmagnet. isf, lägg ner det och ge platts åt folk som kan å vill. (inte för att ni tar ngn platts men men)

sista raden i detta inlägg handlar om ngt viktigt.

Regel nr 6 i Audios regler.

6 - Var beredd på att ta kritik
Börja inte tjafsa med folk bara för att du fått dålig kritik, tänk ut en bättre text / ett bättre beat och kväv dem med den istället.

Doffe är som en fluga i mitt öra. ett litet surr som man smätter iväg.

2007-05-03 00:46
Jodå jag har haft min 15 års dag, men aldrig lika stora abstinens besvär som du grabben. Öppna inte din käft utan att veta vem du pratar med först. Du känner inte till mig för jag kör underground. Ett annat ord för dig att sätta i skallen. Jag skiter i ifall folk känner mig eller inte, eller min musik. Men Så har vi det där om beef mellan oss två...Tack för att du fråga, du får jätte gärna börja! Skriv om hur taskig jag är mot dig på whoa, att jag är så taskig att jag nästan får dig att gråta, som david då ungefär. Förresten, det lät jävligt gay när du sa så. Liksom....Om han gör gay låtar, varför gråter du isåfall?

Rappare

2007-05-03 00:46
ZzZzZz

2007-05-03 00:52
Lägg ner all skitsnack och håll er till reglerna.
Ta till er det folk skriver och svara på alla seriösa inlägg. så länge som ngn svarar å svarar på alla jävla skitinlägg destolängre kmr skiten forsätta.
passa på och gör ngt seriöst av tråden och få den kritik som ni vill ha, ingen tar er på allvar efter detta. jag tar inte ngn av er på allvar. inte dom som har gjort låten och även alla andra nötter som har skrivit. inkl mig själv.

Så mitt sista inlägg lyder så här tills ngn skriver ngt seriöst !!

Ni som har gjort låten. snälla !! läs mina inlägg ORDENKLIGT, svara på min fråga !

efter ja har fått svar på min fråga så ska ni få den propps ni vill ha för låten och ja skiter fullständigt i att min brors namn dyker upp. ja kmr att bedömma er efter sång, text osv.
Rappare

2007-05-03 00:57
Varför JAG (MAESTRO) nämnde hans namn var för att jag tyckte det var en kul grej.
Att rappa om någon rappare jag inte tycker om alls (text/röst/låtmässigt)

resten får du ta med chuck o wirram som säkert tycker lite mer :)

hoppas mitt svar kanske fått dej att kunna sova lite bättre..

2007-05-03 01:03
Det handla inte om att sova bättre. ja sover gått i vilket fall som hellst.

grejen handla om att folk ställde en fråga som ni sedan attackera direkt. folk som känner killen reagera och ville ha ett svar, men ist fick man massa onödig skit till svars
Jag är nöjd med ditt svar och svårare än så var det inte.

Och jag väntar på svar från dina 2 kamrater som jag oxå hoppas kan skippa gangsta och skriva lika seriöst som du gjorde.

Vill ni att era låtar ska bli accepterade så keep it real. och ge folk en förklaring om ni får en fråga.

2007-05-03 02:00
ChuckC <3 dmx? elr kaggen? :) one
myspace.com/herrolsson026

2007-05-03 11:54
ChuckC: Kul att du tar åt dig

2007-05-03 13:26
Då är han ju exakt likadan som ni alla andra. tycker personligen att ni har oxå varit uppkäftiga.
Men, märks att ni inte har alla korten på bordet. för han sitter inte i göteborg. LOL.

Skit samma om ja skrev "la harry potter" inlägg. du reagera till slut och det var det som var meningen. För 90 av alla inlägg som är skrivet i denna tråd är fjortisstämpel på. Men till slut fick ja ett seriöst inlägg av dig. bra. kanske finns lite vett i er iaf

2007-05-03 13:30
Ja du.
Får väl se vad göteborgare ser på d.

2007-05-03 13:37
Ni 3 är patetiska , damn .
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration

2007-05-03 15:06
erm.  

2007-05-03 15:37
ChuckC, jag besvarar med samma kort tillbaka.. du kommer in och slänger skit på mig utan att jag har gjort dig ett piss, tror du jag latchar vidare? nej jag pissar dig tillbaka i ansiktet..

Och även att ni går 3 mot mig, jag käkar er var så säkra på det :)
www.Laneby.com
Spit It Out Crew!

2007-05-03 15:39
btw, grabbar var inte detta en session och inte en diss?
Tydligen inte enligt Maestro :)

MAESTR0 | 07-04-30 14:56 |

lägg upp dissen till laneby hehehhehehehehe

--- Står ju i wirram's gästbok :)

www.Laneby.com
Spit It Out Crew!

2007-05-03 15:42
men det är ju klart... när tre snubbar går mot en och inte får in en ända bra rad.. så klart man inte kallar det diss utan session..
Men i själva verket satt ni i 4 timmar med låten, eller hur? :)

puss
www.Laneby.com
Spit It Out Crew!
Rappare

2007-05-03 16:20

Hmm, om du känner dej dissad så är det en diss.. om inte? då är det inte det.. jag skrev dissen till laneby för att jag inte visste vad låten skulle kallas..

"Och även att ni går 3 mot mig, jag käkar er var så säkra på det :)"

jag skrattar blod..

Rappare

2007-05-03 16:21
de är endå ingen diss, de är bara lite hat till dej för att vi avskyr dej :) .. men om du tar åt dej av låten så är de bra

2007-05-03 16:23
MAESTR0 | 07-04-30 14:56 |

lägg upp dissen till laneby hehehhehehehehe

Ditt jävla pucko :S om du säger att de är en diss, varför skulle de inte va en diss då? fett modigt att bara kalla de en session då.. och standarden på whoa är ju bara såååå hög .. idiot

www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
Rappare

2007-05-03 16:28
den hade fortfarande inget namn och jag bad wirram lägga upp den låten där vi snackar skit om laneby? vad skulle du ha skrivit?

2007-05-03 16:50
Kan ni bara skylla ifrån er på varandra ?
den ena efter den andra säger att snakka med den å den lr att den å den sa det.

Stå för det ni har gjort !! och visa att ni har ngt att komma med.

2007-05-03 16:53
 MAESTR0 P15

Daterat Idag 16:28
den hade fortfarande inget namn och jag bad wirram lägga upp den låten där vi snackar skit om laneby? vad skulle du ha skrivit?

Öhh !! jag formodar att rubriken i tråden är namnet på låten ? Isf velar ni bra jävla mkt asså ?

Mastero, Wirram & ChuckC - Slår dig i bitar session

Rappare

2007-05-03 17:07
Nej jag hade inte hört nåt låtnamn förs den var uppe

2007-05-03 17:08
Tung låt grabbar . .
vh represents .

peys
Rappare

2007-05-03 17:10
Tack Dwen

2007-05-03 17:39
tycker denhär tråden borde läggas ner snart! överdrifter hit o dit, leka tuff o grejjer, så admins skit i tråden
ROUSU

2007-05-03 17:47

Rousu Word Brush

2007-05-03 18:23
Tråkigt att hela tråden vart en enda stor krigszon. Och att ingen kan kommentera låten utöver dom få raderna som är lagda till Laneby. Men men, orkar inte sitta och tjaffsa med er. Kommer inte skriva här inne föräns det kommer nått seriöst inlägg. Hejdå.
HANINGE

2007-05-03 19:18
wirram P17

Men, det märks att du inte ens har lagt ner ngn tid på att ens läsa inlägg i din tråd. många inlägg har varit frågor som ni sedan själva börja attackera. Så enligt min mening så starta ni gangsta snakket själva. hade ni bara från hela första börjat svarat som en normal människa hade gjort så hade d varit mindre skitsnack i tråden.
Så kom inte och skyll på alla Lanebys vänner.

2007-05-03 19:27
spraYcanE p60

Har skrivit ett inlägg när allt tjaffs börja och det var till Durlind.
Så du kan inte komma och säga att jag skapat massa skitsnack i tråden för det har jag fan inte gjort.
HANINGE

2007-05-03 19:40
vad spelar d för roll om det är 1 lr 10 inlägg. du har ju ändå varit med och medverkat.
Det är ju vid ditt inlägg som allt börjar spåra ut när du kallar durlind fjolla osv.
Rätta mig om ja har fel men det har ja inte !!

Ingen ide att forsätta, ja har alltid ngt som ja kan argumentera tillbaka emot. vad du än säger så har ja rätt !!

2007-05-03 20:06
det är ju dom själva som har startat skitsnacket.
men förstår va du menar !!

2007-05-03 22:48
1: vad har ja att skylla ifrån mig på ?

2: leker inte. ja är smart. jag är inte gangster

3: Fel ?

4: under 18 ? nä, ja är vuxen. säger pappa iaf.

5: Lol. HAHA så du menar. jag får idiots-stämpel på mig för att ja har mellanslag mellan sista orden och utropstäcken ? och att ja dessutom har två stycken !!.

Brist på arrgument märker ja iaf. Men du kanske har ngt emot mig nu oxå så ja har ett förslag. gör en diss mot mig med lr ja mena "session"

2007-05-03 22:51
Du skriver iallafall inte som en vuxen person.
HANINGE

2007-05-03 22:52
Ja grabbar, akta er för chucken han har suttit och korrektur läst och recenserat samt skrivit dagliga händelser åt en counter-strike community, grabben är tung :)
www.Laneby.com
Spit It Out Crew!

2007-05-03 22:53
ChuckC 
nu är du ganska mycket ute och cyklar om jag inte minns fel så har david ingen lillebror och david fyller 18 i år vilket gör att hans bror måste vara över right? dessutom har jag för mig att han var över 20 med :) sen att du tycker att behärskar det svenska språket fel är väll en ganska skitsak? han är en av de få som visar en mogen framförd konversation i den här tråden vilket jag kan räkna till högst 2 st om ens det. Dvs han kan lika bra vara den enda. Spelar de då roll om han behärskar svenska språket hel utifrån din synpunkt? :S Jag tror gott och väl du fattar allt, för det gör i alla fall jag och gör inte du de är de nog du som ska gå om 9an. Dessutom vissa ditt sista inlägg sån brist på mognad att jag trro faktiskt inte ens du kommit upp till 9:e klass än.. allt för mig, ska inte ens kolla i denna tråden mer.. hej