Trevligt med kritiken iaf Laneby. Zyc0rE: Zzzzz Menige-E: Kul att du lyssna.
HANINGE
håller med chuck och maestro om att laneby framstår som en gay
fniss
http://myspace.com/monzdidryk
ska bli kul att höra lanebys "svar"
ChuckC, du kan ju snacka med Spitbull som har mixat, om varför den inte kommer...
www.Laneby.com Spit It Out Crew!
låter skumt..
Varför tjafsa, & kollade inte noga men skulle nån slå ChuckC i GBG? Tror inte det för jag bor här.. så lycka till med det! Hur fan kan det bli så här mycket skitsnack om en jävla låt på whoa? Är inte insatt det minsta i detta, varför är Chuck och laneby sura på varandra? Lägg ner gubbar, Och håll inte på och säg att ni ska döda varandra, ta det i låtar isället Låten är helt ok! Chuck har underbar röst, 2an samma här, skulle vilja ha roligare rader med dig, inte sååå mycket attityd wirram är duktig
2 PJÄSER
Tack så mycket Zlick
HANINGE
och jag är stålmannen...gäsp
Räckte att vara ifrån tråden i 1 dag så börja ni snakka gojja igen. Att ni orkar. ChuckC Klara du inte hålla Pmet för dig själv ? lr du måste kanske få "kompis" tryck. Det finns en anledning bakom vrf inte låten har kommit fram till er än och det är så som han säger. David är den som har hållit allt äkta i denna tråden, Rättare sagt att han har hållit allt på en vuxen nivå. Men visst. Kan förstå att ni har ngt emot honom, man kan inte tycka om alla, men att söka styrka hos andra för att kunna ha emot ngn är grymt lågt.
Doffe är som en fluga i mitt öra. ett litet surr som man smätter iväg.
om dom andra vill ha info så kan väl dom ta det med han själv ? är du ngn jävla medlare nu oxå lr ? Tro va du vill, spelar ingen roll hur ja yttrar mig för din hjärna har inte kappasiteten att räkna ut vad mitt "bajs" från munnen säger. Du är inte medveten om att det skitiga namnet är ett efternamn som även jag har. Och även om det nu skulle vara skitit som du nu påstår så har iaf folk hört talas om namnet bortsätt från ditt. Men skit samma. Tycker bara det är rätt så skoj att se hur mkt man kan pressa en person innan han/hon tar till försvararmetoder genom att kasta skit på ngn personligen. ett sätt att försöka få grupptryck. Jag tycker synd om dig min vän !!
finner inga ord ? tycker du skrev enheldel skit där. men inget av det lyckades ja kunna ta åt mig på. ger dig ett till försök. väntar fortfarande på att du ska tysta min "smuttsiga" mun. Trist att ni inte äns lyckades hålla tråden ren själva, för kom inte och säg att "vi" har kastat skit i den nu sens vi kom överrens om att ni inte skulle hacka mer på folk.. Brist på argumment.
Att du orkar hålla på mannen. Kan du inte bara dra härifrån och sluta komma in som en jävla polis hela tiden.
HANINGE
Jo visst skulle ja det !! men ja har skoj Men håll er till fakta då som ni vet ngt om ist för att kasta massa skit på folk utan att ni inte ens har ngt att komma med.
asså shit att ni pallar? Jag har inte skickat en jävel chuckC, jag kan stå upp för mig själv, dom tar egna beslut om vad dom vill göra.. F.ö är det ju ni som har polare som kommer in och skriver att låten är fett tung, att jag är gay osv.. Visst, låten har gung men den mördar inte. F.ö respekt till wirram som inte tjafsar hela tiden som ni två andra.
word till dansken. Som han säger. alla gör på sitt sätt. och det betyder även att folk har olika smak. om ni tycker att han gör gay låtar tyck det då, men jag måste få tycka att ni gör gaylåtar då, men bara för att ja tycker det behöver inte betyda att ja måste yttra mig om det. har tyckt att eran låt är gay från första början (har inte hört ngn mer låt från er och det kanske inte är så konstig) Tyck va ni tyck men försök inte få med er fler folk på kuppen. för ja får känslan att ni tycker bara att david är gay om resten tycker det. Ord står mot ord och vi kan hålla på så här hela tiden. Dom som diggar david proppsar och försvarar han, dom som diggar er försvarar er. så enkelt är d.
märks ju även att du har sättit dig i skiten.
yes!
laneby, om det där jiddret är sant om att din poalre är på sjukan, så får han fan komma hem snart. om inte wirrams och deras låt mördade, hur fan ska du då mörda dem? du kan ju inte direkt sjunga ut dem.
MarcusJ, han är inte min polare.. det är spitbull's homie. yeye du ska allt få höra :)
Jaja lägg ner allt tjaffs nu. Kommer det en låt så kommer det komma ett svar efter nästa onsdag då jag åker utomlands på onsdag. Söft hej då.
HANINGE
Tråkigt att du inte gilla Danske_P. Men man kan inte digga allt.
HANINGE
har jag sättit..host.. mej i skiten?
länka nån lanebylåt så ska jag säga om han är gay eller ej!
Brist på arrgument pojkar. Genom att klaga på hur ngn slriver sättit ? Alla har sina sätt att skriva och skriver på det sättet som person tycker bäst om. Ett sätt att visa det är att du skriver ordet mej med E och J när det i själva värket stavas MIG. så innan du klagar på hur någon stavar så se till att stava rätt själv. "PS ordet mej används oftast i fjortisförklaringar. hur en 14is beter sig och skriver. DS" Så mitt tips är. gör rätt först, klaga sen. Men ja hade inte förväntat mig ngt större heller från en kille som är 15år, är wangsta och har det minsta ordförådet som jag har stådat. För har man nått den punken då man börjar ta till könsord och klagar på hur ngn stavar så har man nått den punken då man inte har så mkt mer att komma med. Grabben. du flyter på mina "misstag" nu och det är det ända du kan göra. För du har inget mer att komma med. PUNKT !!
aight laneby, säg till när du har låten fixad.
ehm , vilka är det som är fega och är tre pers när man dissar en ?
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration