sjukt fin :) håller inte alls med Jeyan - du droppar ett rätt played out tema. dock är det dina känslor som du vill förmedla & du gör det högt över whoa-standarden. kör hårt boiw!
Whupp Whopp!
A-Music DPSOUND
Gilla den inte... du har lagt så mycket bättre låtar som snurrar runt i min playlist
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fett! Tack igen alla! Fortsätt ladda!
Stick len.
Asså Shit Detta Blir Min andra komentar men måste bara säga att jag har aldrig pumpat en låt i mina högtalare som jag pumpar denna. ! hela dagen igår ! pumpar den nu innan jag ska glida till skolan,har den på min mp3! shit älskar värkligen denna låten och jag tycker inte du ska ändra din reff för den e enkel och mkt mkt skön !... sköt om dig danish ! Peace And Love ! UPP WHOA UPP!
SunShine Reggae!.
DaNiSh P20 - Jag är fortfarande nyfiken hur du kan ha detta beat? detta beat har jag kickat på och är med på våran skiva som finns för försäljning " Vi e på G" så jag undrar hur du kan ha detta beat eftersom det itne är free!
www.samyprod.com
Sweety_1990 P16: Fan vad chill då! Grymt att du inte tvekar på att berätta det också. Tack som helvete. Ha det bäst!
Stick len.
Samy05: Jadu, hehe. Berätta istället vem som proddat den och hur DU fick tag i den? För jag har inte snott den av någon, men har inte proddat den själv heller.
Stick len.
Shit asså, fyfan vilken skön låt. Asså älskar din röst Danish. Reffen sitter skitbra. Flowet på verserna asså fan vad bra låt. Om jag lyssnar på låten mitt i reffen eller nånstans i verserna och klickar på pause på foobar, så känns det som när man pissar i toaletten och bara stoppar.
Danish! De kan nog stämma men älskar när du sjunger man! Skicka ut ett mejl när skivan är klar så vetu ja köper ! PEACE
Mr Awesome .. www.myspace.com/mrwillybwooi
Ramin P12: Haha det var den tungaste metaforen jag har hört på länge!* Danish är medveten om att adjektivet "tung" inte alls böjs till "tungaste" i komparativ men har valt att göra det ändå, när tung används i ett sammanhang då man inte menar tung bokstavligen.
Stick len.
DaNiSh P20 - Om jag inte är helt ute och cyklar så gav PSP beatet mej å LrE för ganska längesedan, cirka 2 månader sen, detta beat använder vi oss utav på våran skiva....
www.samyprod.com
Om du hör att det är EXAKT samma beat så har ni med största sannolikhet blivit hustlade, hehe. Ni bör nog ta ett snack med den där PSP.
Stick len.
Vad vare jag läste något om att detta är ännu en eminem - when im gone cover? Fattar inte vad personen menade med det inlägget?...Förklara någon?
party_kurre "
Orka sno hela when im gone med Eminem, luffare "
Jag syftar på det inlägget....!
Estet har väl kickat på det här beatet med, inte riktigt lika dant men "sista utvägen" som är emd på hans skiva har detta beat Så vem var först med att göra/använda det? Just wanna know:-P PaO!
www.myspace.com/naturmusic
Bääääst låt lyssnat på den 49 gånger esn jag ladda hem den igår :O :P haha
~ Modigh
asså aboow.. bästaste brushan.. Alla som klagar kan fucking dra åt helvete. Denna mannen ÄÄGGEERR.. Hela dp knullarm ut alla tattarungar här på whoa =)
Shiit asså knäcker mig själv med mina ord asså ;) XD...
Jag rappar o jag hmm , ÄR INGEN TATTARUNGE ;) haha
D@Ní§H , @RJ@N , @R@§H Power
|| Www.Dalish.Se | Www.Myspace.Com/Dalish655 || Studio 013
Hahahahahahaha!
Stick len.
säger de igen, de e sjukt skönt!
http://www.myspace.com/p2da1
Dalish, man behöver ju knappast fråga vart du fått ditt "artistnamn" ifrån? :) Dalish / Danish. Haha.
ooh shiiit det tyngsta från dig danish du får värkligen fram känsla å skönt lungn över låten! hon förstår=)
dina tänder krossas av rader hårda som betong, lr så smälter jag dej med en kärleks sång
SÅ JÄVLA SKÖN!!!!går inte att beskriva med ord
Tankade låten nu. Ruskigt fin Danish, Verkligen.
Nu när jag tänker efter, känner igen beatets sampling, vad är den ifrån?
Fan vad sköna ni är!
Stick len.
Samy05 crucify my love (mezzoforteost+crucifymylove heter heter filen på min dator) slingan och med trummor. och lite annat smått och gott på et.. svårare än så är det inte väl?
remember my name<br>you'll be screaming it later!
Med andra ord kan man säga att samplingen har använts förr. Jag har dock aldrig hört det innan.
Stick len.
ey kan jag få beatet eller instrumental eller vad det är? (A) och angående låten: FETT NICE MANNEN!!! :D jävligt soft delivery och flow, texten dunder fin ^^ älskar när du flowar typ långsamt, känns äkta typ xd :D as soft :D något av det bästa jag hört :D men kan jag få beatet? (A) Peayz
Kan du slänga Upp lyricseN!! klockren i övrigt !!
http://www.robini.se
passion: syftar du på mig nu?:P att jag "käftar"? ska inte chatta i tråden men bara undra lite :P
hehe aiit aiit ^^ tar det också i GB:n då ;) FET LÅT :D LYSSNAR PÅ DEN FORTFARANDE :D PEYZ
Återigen tack! Fortsätt ladda och skriv! Tillbaka till Livet
Stick len.
Lil_c_: Tyvärr så skickar jag inga beats. Sparar bara beats jag själv kan tänka mig använda och sådana sprider jag inte vidare.
Stick len.
exakt, samplingen lär ha använts av andra och inte mer med det. så extremt jävla onödigt att börja tjaffsa om att någon har snott dittan och dattan sprid kärlek för fan..
remember my name<br>you'll be screaming it later!
DANISH SUGER BIG ROB FTW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! det enda Danish kan e att göra dissar!! HAHA o nu när big rob har slutat gör han bara skit låtar.. Nerå skojja bara, till stor del iaf :)
Vila i frid Pontus Granholm 1991-2008..
Twinky-- P16 Hahahaahaha, "vifta på händerna fjooortis". Att du orkar dra upp den gamla beefen i denna tråd, Danne vann den och nu är den glömd. FTWW!!!!!!!!!!!!1111111111
Vi är överallt!
Älskar reff! :D:D:D:D
https://soundcloud.com/mendelsonbits
Fett skön ;D keep it up määyn
weeey. jag är för hög för att skriva något här.
Skön låt... gillar den som fan :)
-§ '_' § ( . )( . )
Tuuuuuuungt mannen!
You can be anything in the world, in God we trust †