Tungt boys! Jag tar till mig! Fortsätt ladda och skriv!
Stick len.
tung låt !
soundcloud.com/jerrones
jävla fet låt danish ;D holla homeboy
Allt är sant på internet.
sjukt bra gjort danish,
-- ~SlCrew~
måste säga de igen älskar denna låten blir bara bättre och bättre ju mer jag lyssnar på den :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
säger de igen ÄLSKAR DENNA LÅTEN bÄSTA JAG HÖRT :D så jävla goo röst å allt <3 BIG UP!!
Feting geting gott folk! Keep on ladding!
Stick len.
Är det så? Tack!
Stick len.
Så var det dags för första uppningen.
FETT BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST ! ! =D älskar den !
juliathorén
säger de igen älska denna låten lyssnat på skit massa .D
Fett bra låt! skön som fan
bästa låten jag har hört braa
http://www.stanislav.nu
Tack boys! Fortsätt!
Stick len.
Danish, om jag kunde hade jag tatt din kropp och malt ner den i en mixer sen druckit..shit du är så begåvad, så go röst..allt blir perfa näru göre..!! Fortsätt så mayn..!! Om jag hade haft mer än 2 tummar och 2 stortår så hade jag räckt upp allihopa! DU ÄR KUNG! låt de va så! 10/10 :) KEEP IT UP!
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
Inte direkt min musiksmak. Låten va väl fin. Played sample... reffrängen var mindre bra. texten var välskriven! Du låter lite lik Big rob på rösten faktiskt... peace
UPP!
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
yea lyssnade på dig förut sen gjorde jag inte det så kollade jag på låten den var tung ska lyssna mer på dig PZ
www.myspace.com/friphmusic
Radikalneutral P0: Haha feeet! Tack!
Stick len.
Med en påse över huvet så kan allt funka...
Pussi
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
så jävla sköööön låt! jag älskar texten (; du lägger allt grymt..
upp !
cheeeeeeeeea ;D
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
denna låten är så jävla grymt gjord! luw it. peyz
Yeah man!
NI SOM INTE KAN LADDA LÅTEN KAN LADDA DEN I "MEDIA" PÅ
WWW.DP-SOUND.SE ELLER
HÄR !
Stick len.
har lyssnat på låten lite mer nu:), den e ganska bra men endå långt från Big rob- Min soulie! den e fortfarande grymt mkt bättre än alla din låtar! men förtsätt! :) vad ska man skriva här då? Peace? elr ^^
Vila i frid Pontus Granholm 1991-2008..
lite för mycke when im gone över d hela, reffen va inge vidare men texten o inlevelsen va nice! :)
www.magnusrytterstam.se
Verkligen fet danish, diggas som fan, härligt flow som vanligt, texterna är fina, det här är hiphop!
refrängen var ju också toppen!
peace
direkt från sundsvall, liten som en ärta!<br>www.clein.se | www.clein.se | www.clein.se
usch.. stackar sköna beat som förstörs, t-roc alá jag har ingen fantasi musik asså.... but hey, folk gillar, folk gillar markolio oxå så... forstätt så, lycka till peace
S-O-L-I-D(Situationer-och-livet-i-dag) WWW.SOUNDCLICK.COM/SOLIDP
Gamebreaker time baby!
Stick len.
Haha.. Gamebreaker för Arash... För du har inte fått in dina moves!
A-Music DPSOUND
Min lilla steals the ball!
A-Music DPSOUND
Det några inte fstår är att reffen och låten inte är ngt han gjort för att det ska bli en fet låt elr ngt nån ska reletera sig till. Det är känsla rakt av, och dom som diggar låten diggar känslan och det danish levererar i låten från hjärtat. Diggar känslan och tycker reffen är grymt skön. keep it going! hugz
"problem är för amatörer, SMN ta över!"
http://www.myspace.com/smekmittnamn08
Tack Kåveh! Arash: Nej, lyssna... hm.. fan vet inte vad jag ska säga. Känner bara hur en våg av stark irritation börjar dra sig genom kroppen så jag e tyst nu. Fuck You!! Vänta bara nästa gång.. ama bi pripääääred
Stick len.
Fan nu har de gått en vecka och ja lyssnar fortfarande ! Btw hur fan kan kaggen få det till att du låter som big rob :O Och hur fan kan man jämnföra bigrob med danish ens ? Shit .. Min soulie är bättre sa nått mähä , helt sjukt .. haha va rolig du är .. är du osams med arash ? .. Låten är tung fortfarande iaf :D
Mr Awesome .. www.myspace.com/mrwillybwooi
Aa, han blev så ledsen när jag mördade han på NBA Street Homecort i helgen. Han ville inte vara kompis med mig längre sa han. Jag kan förstå han, det var stortorsk.
Stick len.
Hahahhahhahaah.. Du e sköön... Säger att jag sa orden som du sa igentligen.. Du VET innerst inne hur det är... Tänk att du e sååå ledsen över att du låg så under att du e tvungen å ljuga......... Thats loooow... But not lower than my steals and cookie Jaaaaaaars!
A-Music DPSOUND
säger de igen som sagt förut låten blir bara bättre och bättre ju mer man lyssnar man ryser faan varje gång man hör låten! äöslar denna låt :D <3 peace
tycker att "Le igen" är ett va det bästa Danish någonsin har släppt. grymt bra låt. peace
Berre, Småkåt som en pedofil..
håller med berre helt klart:D