Albin - Unbreak my heart | Återigen en Cover ]
Hej, Ej slipad. Endast reverb och egentligen live hemma när jag spelade in en video. Jag har delat på videon och musiken. Det är ej en hel men jag hoppas det går att lyssna på ändå. :)http://www.myspace.com/AlbinNdoja Hoppas det diggas. Ciao Albin
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
http://www.albinndoja.2u.se/
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Albin du vet va ja tycker om din röst allså . magisk !!
big upp till dej !!
Wethoz Production<br>Beat producent o rääääpper ..
skööön röst! gah, love it!
Jag vet att du tror att du förstår vad du tyckte att jag sa men jag är inte säker på att du fattade att vad du hörde inte var vad jag menade.
Tack så mycket. :) Skoj att ni diggar! \Albin
Måste uppa shitet !! du är bra albin. . snart äre dags för min refräng haha.
Wethoz Production<br>Beat producent o rääääpper ..
[B]erik_nice[/b] Sorry, har inte haft tid. And you know it. :)
riktigt bra mannen kan int esäga mykke ord .. när du sjunger tystnar hela jag mannen du är riktigt bra !!
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya" // Petter ft feven - Vill Ha
danyo :Giggen : Tack grabbar, soft att ni diggar.! :)
helt sinnessjukt bra..
Hej !
:)
shieeeet mannen vilken skön röst du har dig skulle man gärna vilja ha på en refräng!! hahah fuck va bra cover!!!
Daaamn du sjunger hur bra som helst juh, du kommer nog ta dejj jävligt långt en dag!!
falsetten i slutet var grym! i övrigt var det också bra. men den var kanonläcker
Det här låter niice...:D hoppas allt e bra annars.. va fett länge sen vi sågs nu tycker ja..!! Fridens loljor
Representing K-Town
låter som darin, bra eller dåligt vet ja inte. ne driver, big up
FÖRORT
Moderator
2007-05-22 02:02
Du vet att jag diggar albin. Alltid lika skön. Keep it up.
myspace.com/jiahprod
Tack grabbar, skoj som fan att ni diggar. Andy: Allt är bara fint, själv då? Ja det var länge sedan nu. Skoj att du skrev. Pz. Darin? Hehe ok. Tack för övrigt. Ciao Albin
Riktigt grymt! :D
www.slackerz.se
Essell: Ty. :)
tungt main
www.sds.studio.nu
Ty. :)
Albin.! jag tycker att vi får träffas nån dag o hitta på nåt skoj..peace
Representing K-Town
Sure, det var länge sedan. Jobbar mycket nu bara :/ Själv då? Hur går det på jobbet?
Riktigt duktig måste jag säga! Fin röst och allt! Kanske borde öva lite på att inte avsluta wailen så snabbt. Vet att jag gjorde det back in the days, då en väldigt nära vän till mig lärde mig tekniken, och instantly så blev man ju bara bättre och man märkt det själv. =) Men annars underbart! Big Ups!
SugarSkills: Tack. :)
Snyggt som vanligt =) u know I dig ya mayn!
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
WenMec: Tack så mycket. yes i know ;)
Tack så mycket man!
Nu är min hemsida uppe i alla fall. Var nere innan, TACK VISTA!
Jo de går fint på jobbet..jobbar ju bara 80% nu så lite mer fritid har man ju fått..ridens liljor
Representing K-Town
trodde detta skulle vara sämst.. men detta var riktigt överasskande! nice som fan!
work some magic
lite för mkt brad pitt alike för mig, tycker verkligen inte du förtjänar dendär guldbaggen du fick för filmen titanic. asså nästan så jag krämar ut en tandkräms tub på bordet när jag hör ditt eviga falska whilande.
nej men skämt och sidor, nu när jag hört låten lät det helt okej, puss på kinden.
shit mannen...du har verkligen steppat up!!!! Keep doing your thing bwoi!!! //Toby Zaiboot
Lyssnar inte på sån här musik i vanliga fall. Du sjunger riktigt riktigt bra asså. Måste bara fråga om du gjort nå "tung" låt någon gång? Nå skrytaktigt shit? Det vore kul o höra på. chea!
det var vackert :) btw du är fett lik markoolio...
Phat: Okej, 80%. Tja men det är helt okej. Hört det senaste du har gjort och du låter mycket bättre än tidigare. du har utvecklats mycket och bra. :)
Brodin1 : Tack, skoj att se. :)
-Yoo- :)
Zaiboot : Tack Toby, länge sen och saknar sig.
Kaggen: Tack för att du tycker om min sång. Skryt vettefan, har ju rappat i över 7 år men någon skryt vet jag ej. Jag har ju Dirty Club som är beyond den här typen av musik som finns på hemsida:
www.AlbinNdoja.2u.se Den är gjort tillsammans med min vän ovan "Zaiboot". Jag har producerat beat och rappar första vers och han rappar andra vers and so on. Vore kul om du lyssnar.
dan8 : Tack för vackert. Markoolio? Jo jag har hört det några gånger i mina dar, även fått höra sean paul med inbakade flätor. Hehe, thats life.
Tack alla, skoj att ni diggar och skriver.
Mvh Albin
EDIT: Har lagt på Echo på vissa ställen i låten, ansåg det låta bättre. :)
Tack!.. låten va helt okej forsätt med det. peace!
Tack, Pz
Tack Kr0nan_ :)
Cheaa. Lyssnade på Dirty Club, hade ingen aning om att du rappade oxå. Det lät soft. Skön reff o bra prod. Keep it up