I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Albin - Unbreak my heart | Återigen en Cover ]

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-05-23 22:23
Riktigt nice röst. Kan du komma långt med.
låt valet e lite gay för min smak. ;D Men rösten diggades.
UPP !

2007-05-23 22:49
fuck boy.. this is some good shit
- http://www.facebook.com/DaavdOfficial -

2007-05-23 22:59
riktigt nice! e det till idol detta är :) ?
http://www.herrbitter.blogg.se/

2007-05-24 09:59
Kaggen:
Ty. Jo jaghar rappat ganska länge. Tävlade SM i fastrap för 4-6 år sedan. Men för 4 år sedan och frammåt så kom någon på att jag kunde sjunga (låter knäppt) sen hittade jag mig själv i sången istället. Jag rappar dock fortfarande och gör bra hip hop beats. Men när det gäller sång så har jag ingen synth för prodd av ballader/pop så därför blir det en drös med Covers tyvärr.

t-iilly:
Hehe okej. Tack för att du diggar rösten hur som helst. :)

DAVd:
Ty.

Seban:
Nja, sjöng en acap ella låt till "sista chansen" och sedan ångrade mig för det blev inge bra, falskt, snorigt och allmänt nassalt. Jag spelade då in denna fast i en video och skickade in men dom har inte lagt upp den och kommer förmodligen inte att göra det av någon anledning. Så jag delade på ljudet och filmen och la på lite effekter och la upp den här etc. Skönt att du diggar, ty.

Ciao Albin

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-05-24 10:04
Are you for real!... darin - skjut dig själv :)
- "breaka... är de när man är ute och slåss med polisen?
du är väl inte ute och slåss eller...."
/momma

2007-05-24 10:39
leonelli: Hehe, tack min vän. :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-05-24 10:56
tror bestämt jag skulle vilja låna den där pipan en vända framöver - i en låt alltså - trevlig sommar så länge!
- "breaka... är de när man är ute och slåss med polisen?
du är väl inte ute och slåss eller...."
/momma

2007-05-24 11:08
fortfarande konstigt att du inte ha kommit längre med din sångkarriär.
aja.

2007-05-24 11:17
leonelli: Hehe ok. Tack detsamma.

-kriss: Det är inte speciellt enkelt. Sedan lägger jag väl inte ner min själ på att bli stor heller. Däremot lägger jag all kraft för att få tak överhuvudet och mat på bordet. Men tack för att du tycker det är konstigt, innebär för mig att du tycker jag är bra. :)

2007-05-24 12:24
upp för albin

2007-05-24 12:52
Låten fan som det är du som är orginalet, och jag säger också som kriss det är underligt du inte kommit längre, du borde vara stor som fan !
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre.
Är man avsugen då ?:S

2007-05-24 12:53
grymt snyggt gjort :)
Attityd Crew 2006-09
Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk

2007-05-24 14:13

Tack grabbar, skoj att ni diggar. Tja jag vet ingen som är bra på PR tyvärr.

2007-05-24 14:41
/CRY NOOB
yoyoyo

2007-05-24 14:50
Tack?

2007-05-24 15:01
Hmm, du vet va ja tycker. Tror inte ja har hört en bättre manlig sångröst här på Whoa. Riktigt bra my friend.

Har bara lite synpunkter med:
Som någon nämnde där uppe, så kanske tekniken bör finslipas lite. T.ex. när du wailar, att du håller ut den lite längre o inte avslutar den så snabbt. Ger mer power i låten o låter mycket bättre på det viset. Enligt mig i alla fall.
Sen uttalet e la inte helt 100%-igt heller, men det är sådant som kommer med tiden bara. Så bara forsätta på engelska, o snacka så mycket engelska du kan hela tiden.
Kom in på din Soundclick en gång där ja hitta "Unbreak my heart-TEST". Där så vet ja inte. Tycker faktiskt du uttalar orden mycket bättre där, men va vet ja?

Sen såg ja någon nämna Darin också, haha! Och ska ja va ärlig så tycker ja faktiskt att någon ton liknar honom lite, but hey, that's just me!

Aja, take care mannen. ALL kärlek!
//Yez.
One in a milli-on.

2007-05-24 15:13
ElCalifas: Tack. Jag vet, jag måste träna på det. Jag har hört det förr men det blir lite bättre och bättre. Men det är som du skriver, helt rätt.

Angående den andra unbreak my heart testen så sjöng jag fel. Fel ord som "Is" istället för "Are" sen är faktiskt uttalet sämre i den enligt min kusin ifrån michigan eller hur det stavas.

Tack.

2007-05-24 15:24
Joo, det hörde ja faktiskt, men sket i o påpeka just det, utan ville bara fokusera mig på själva uttalet, men aja. Alla hör olika sägs det ju, så. Det va bara så jag tyckte i alla fall.

:)
One in a milli-on.

2007-05-24 15:25

Det är helt okej det du säger. :)

2007-05-24 17:36

2007-05-24 17:47

helt sinnes sjukt bra!

2007-05-24 18:08
tMy06: Tack för det. :)

2007-05-24 18:54

2007-05-25 00:14
One more. :)

2007-05-26 12:52
Skicka in till idol om det inte är försent! och om du inte gjort det!
http://www.herrbitter.blogg.se/

2007-05-26 14:48
Seban: Har gjort det men dom lägger inte upp den. Jag la upp en annan från början och sedan la jag upp denna men den andra ville dom tydligen skulle vara där istället för denna videon.