finns nu även på Aftonbladets webbtv :) kul att ni får lite välförtjänt hype, jävla norrlänningar :)
"din flickvän är en sötsak och jag är karamellkungen" -Mickelito (Mickelito vs Big Big Danne utanför Radison i Ösd)
haha ska bli kul att se den cencurerade versionen på tal om ingenting :)
"din flickvän är en sötsak och jag är karamellkungen" -Mickelito (Mickelito vs Big Big Danne utanför Radison i Ösd)
haha jag nämner nått negativt och får whoa mot mig... Jag diggar ismen också, men sobers solotexter berör, dessa får mig att skratta...jag blir hellre berörd än underhållen. och era jävla handledsskärarangrepp kan ni ju köra upp i röven fitthuven
Hatar verkligen sådan här rap, jävla "pop strugle" skit...undrar ibland om ni vet vad fan hiphop/rap handlar om..inte nå fucking Snook, Fronda stuk iaf. Asså börja med balett eller stek hamburgare asså...
sjukt grym video o proops till beat maken jäkligt svängit sound, sober o majk grymt bra
Blame It On Bruno
SÅ jävla skön låt grabbar, tung låt, å så jävla rolig video, garvade ihjäl mej! :D :P peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
asså, den e verkligen tokig... fy fan vad jasg diggar "jepp! sluta satan! hey baberiba! Hakuna matata!" feta grejjer som fan
http://www.myspace.com/akinonline
ruskit skön video:D, skönast var nog "vem kan stoppa mig när jag bara knullar allt, hörru din dumma fan":D keep it real;o
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
så skön !
Landskrona Skånes stolthet
okej hrm...Efter allt propps denna fått kände jag att jag var tvungen att ge den en chans till. Denna gång upplevde jag den som bra, mycket att digga här! Men Jag står kvar vid att jag tycker att du sober inte ska glida iväg för mkt från din gamla skrivstil, det var den jag och många fastnade för! Gör sånna här komedier så mkt du vill, bara du slänger ut lite med känsla då och då också! nice job guys
jag har låten som mp3a ;D
suck it dry bitches
jag träffade en gammal klasspolare på stan och han hade också den som mp3a :S hur fan kan ni ha det? om det handlar om rippning är det fult och dåligt..
Hangaround
2007-05-28 19:04
den som sprider den via mp3 kommer få med Ismens gorillor att göra. Har sett några äckliga och kraftiga varelser i deras källare. Tydligen blir de matade med små barn som sprider osläppt material. Jag skulle inte vilja söta på ett sådant monster.
SpT P20 om det ändå vore så väl... det är ju inge kul att sitta och vänta på en skiva om man hört låtarna? och det är ju dessutom nån form av stöld! nu handlar det förvisso bara om en låt, men det är principen.
Hahaha, nice
Mikael Söderlund was here!
jag har den oxå, kommer inte ihåg hur jag fick den, men jag tänker inte sprida den thihi:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kan inte göra annat än att säga det alla andra har sagt : FET LÅT / FET VIDEO! allt passa perfekt haha har nött den hur många gånger som helst och jag skrattar lika mycket varje gång jag ser den haha ! KUNG! keep it ! =) // Akerlund
onka for shiat.
när fan släpps mp3an på cdon då?
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
Ni får inte gå och bli "owhoade nu, utan ni får veta att ni fortfarande kommer från whoa, ni ska hänga här och va tuffa fortfarande och ni ska släppa massa shit här!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Jag måste jus säga att detta e fetish.! och SOBER jag känner nu att du har utecklats som bara fan. förut när man hörde låtar med Gangsta maajk och dej så kände jag att mickepicke låg på en klart högre nivå och du var en vanlig, men dock bra, whoarappare. men nu har du uppnåt rn nivå som jag känner e i klass med mickelito. nu känns de bra! jävligt bra faktiskt..!
Jag kanske inte är bra på att flowa, men att rappa är jag grym på
det kommer sololåtar också, en sak i taget bara. kul att så många diggar. holla!
Sopsäck Serenad
hur går det med Cdon osv? ni får langa länk om den finns att köpa :) Hollatcha <3
hahah så jävla skön videio låten var rätt sköm ni hat gjort många bättre men vidion gjorde den så jävla mycket bättre as bra Pz
www.myspace.com/friphmusic
Den e grym ;)
Don´t mind me, just cruisin´.
Fetaste låten, Fetaste videon, Fetaste allt förfan :D , Ey blire mtv elr ztv me videon snart åxå elr , När isf? ;)
it´s my fucki'n way !
hahah, underbart som vanligt..
Låten skulle vara uppe överallt i helgen var senaste jag hörde men det kanske dratt på tiden lite till. Håll ut så ska den vara uppe när som helst i dagarna!
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
Najs ;D
it´s my fucki'n way !
10 000 visningar på en vecka förresten! Hell Yeah!
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
UPP!
TrettioTvå-NittoEtt www.znapmusic.com/reebat/
Micke är så jävla söt asså haha shit :) riktigt jävla bra låt som ni kompenserar upp till underbar med den tunga jävla videon ! riktigt bra !
The Larssons www.thelarssons.net www.myspace.com/estetonline
Ni va lätt värda att se på i Avesta :D Feeett
haha gymt najz grappar!
Put your faith in your sword, and the sword in the Pole
Hahaha alltså, det där är humor! haha, perfekt laggt killar! peace .
tack igen folk
Sopsäck Serenad
kommer man kunna tanka videon eller mp3 låten i musikvideon ?
Puffvarning!
den är grymt fetttt.. alltså:) haha.. men vilka är det i början??.. jag fick inte ihop detta:p.. jag kan vara gött trög också:/:P haha
sober och majk i början. låten ska komma upp på cdon osv i mitten av nästa vecka. det är en jävla massa strul bara. peace
Sopsäck Serenad
riktigt skön video och låt :D mickelito ser faktiskt sötare ut i super afrot en normalt.. du borde spara håret man :D Fortsätt bajsa på äännaaa boooouuuk, annars kanske sober the ogre bajsar påreeee.. hahaha så söta aja fred ut!
Heffi Från Vilda Västern... Yes thats me. Dont even compare my flow with you. You will only fall down in tears...
Fett boys , så här ska det låta . fin collab skönt flow allt satt , Keep it upp , PZ and Löv
as skön video, låten e en riktig ´´sommarplåga´´ om ni förstår vad jag menar, dene svängig o har sitt eget speciella gung.
heffra:.!.
haha fan va skön :)
Jag är för jävla bra!
Fan va sugen ja blev på godis!
One in a milli-on.