Kul att samtliga typ verkar digga! Stödköp ismen i sommar!
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
klart vi kommer göra :) Men jag har rippat ut videon och sen låten , hoppas nte det gör ngt, Kommer lätt köpa och stödja ismen!
Puffvarning!
Producent
2007-06-03 14:21
Jag blev typ kär i er nu...
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
Fet som fan den här låten keep it up, lägg upp bara låten så sitter allt helt perfekt :P yeah just kidding men men keep it up!
kung
www.youtube.com/prendel
Upp!.
TrettioTvå-NittoEtt www.znapmusic.com/reebat/
ismen bitches!
www.femtastic.se
vi måste bli större än feminismen
WWW.ISMEN.NU
Det kommer micke, med skivan ;) <3
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
På tisdag kan ni köpa låtjäveln för 8:- på diverse skivnätbutiker. Ha det skönt i solen så länge. Holla!
Sopsäck Serenad
Trisst att tjejjen i reffrängen inte får någon cred..
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
Videon upp på MTV snart eller? skulle var mkt roligare att se ismen istället för någon tråkig 50 cent!!
haha håller med den här vill man ju se på MTV!!
På tisdag kan ni köpa låtjäveln för 8:- på diverse skivnätbutiker. Ha det skönt i solen så länge. Holla! va har ju låten redan:S
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Diggar den jävligt mkt!=) Big up grabbar.
Ni som har låten redan bör passa era ryggar så fort ni lämnar eran datorstol, eller kanske redan när ni sitter i den. Skaffa backspeglar på skärmjäveln om du inte vill bli ihågkommen som duden som blev våldtagen med en spik i arslet! Bara ett tips. Tjena.
Sopsäck Serenad
överfett! sjuktroligadårarärni! keep it commin! peace!
sober , menar du att låten skulle komma upp igår eller nästa tisdag?
as fett ju! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaS fett!
www.myspace.com/tonyissla 2011 lika med NY SKIVA!!
Jag ska nog fan köpa låten :)
Signatur?
Dom har sagt senast tis-ons till oss. Men verkar inte vara uppe ännu. Jävla segt.
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
okej ;/ , ska köpa den lätt :) går den att få som singel? eller bara som download?
haha fett bra video!! bästa ja sett på denan sida nånsin i alla fall! garvade sönder mig!!!
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
sååå jääävla fettt..hur skön som helst .. video va fet den mää!
Yeeh ma!
Överfet ;D
Nu ska vi se, sa den blinde och tog sin yxa och såg.
Producent
2007-06-06 20:07
Även att det är EN FAGERVIKARE som äger denna låt och en liten östersundare Hail Norrland!
Flyger fritt, landar platt
norrland rules
WWW.ISMEN.NU
Dumboleifi: Till en början kommer den bara finnas som mp3-försäljning, men om den går riktigt bra blir det säkert singel efter ett tag.
jag har redan mp3:an ;ss och jag har INTE köpt den! :D
nej jag har den också, men alla med nån form av vett i skallen lär köpa den eftersom om vi ger pengar till ismen för vi ju höra mer av dom , och vi vet i bakhuvet att vi lagt pengar på något bra ;)
Rätt tänkt!!
Och ingen har den ändå i lika bra kvalité som jag........
precis :)
Den äger!
Sober är bäst i slutet ;D Så klockrent när han kommer in :D Gillade den hära: "jag menar inget illa men// *klickklack* säg hej till min lilla vän//" Så jävla skön låt å bästa videon jag har sett fy fan va bra grabbar ! UPP
mycket bättre ljud och bild kvalité på aftonbladet.se ;D
tack alla!
Sopsäck Serenad
ÄLSKA ISMEN! Härlig video btw ;)
Men shiit..?
haha , asså detta är sjukt, har kollat på videon typ 1000 gånger skratta fortfarande, fy fan du ser förjävligt rolig ut mickelito men vill ha låten i mp3, men får väl köpa den när den kommer:P Peace grabs LOVE ISMEN
ett öga för ett öga
ni har inte en länk till bara låten? =)
SJUKT SKÖÖÖÖÖN! :DD
jag droppar bomber som hitler
tack för allt stöd folks! Låt oss nå 20 000 visningar nu!
den var riktigt bra och rolig!! jag hoppas att ni droppar nått nytt snart..
¨Är det bara jag som diggar den lilla vattenpistolen eller? haha as skön ju
heffra:.!.
Så jävla nice alltså LOLOLOLOL
hehe jag är bög hehe