I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Diss svar - Spit it out (Zycore, Laneby & Giggen) - 7 min mord (Chuck, Wirram & Maestro)

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-06-07 23:58
wirram P17
Kan man få texten så man förstår vad ni säger?

Köpt nytt ljudkort, nya högtalare och hörapparat så ska det nog inte vara några problem.
Doffe är som en fluga i mitt öra. ett litet surr som man smätter iväg.

2007-06-08 00:17
alla jävla uddevalla bönder är nördar
så är det
ta epan o dra åt helvete

STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!

2007-06-08 00:18
Om du säger att Uddevalla är bonnigt, bör ni se Färgelanda :) Tror det finns mer EPA-Traktorer där du bor MickMästarn ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-06-08 00:23
jag bor ju dock inte i färgelanda? eller vart vill du komma

2007-06-08 00:26
mickmästarn nu va de ju så att i deras senate låt nämnde dom alla möjliga av oss som inte var med från början så då får dom ju bara smaka tillbaka.. jag menar dom får ju skylla sig själva om dom inte "ville" ha in mer. om dom inte velat de hade dom inte nämnt oss övriga..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-06-08 00:26
man kan ni inte bara hålla käften. Vi vet att ni tycker uddevalla är en bon hålla, vi vet att ni tycker vi suger, vi vet att ni hatar oss.. så hållkäften nu, resten kan ni ta i gästboken för fan
www.Laneby.com
Spit It Out Crew!

2007-06-08 00:47
bla bla bla griniga bitches

2007-06-08 00:51
Sa inte att du bodde där, Men det finns nog mer EPA's och Incester i GBG än u-a ;)

2007-06-08 01:02
asså mycke tjaffs i den här tråden nu, kan ni inte bara lägga sånt åt sidan, o langa komments istället? asså vem fan bryr sig om hur mycket incest det finns överallt, sj som sthlmare, så skulle ja kunna lova er en statistic på att de sker mer sånt i sthlm än vad det gör i uddevalla,men det finns väl inga som tänker på sånt kke, dock bor inte jag i sthlm nu, men kan inte tänka mej att den staden blivit bättre än vad uddevalla är asså,
sen bönder bla bla bla bla bla har inte sånt blitt lite playd out?hör det i varje stad jag åker till, trogen fotbolls supporter som jag e, så hör jag sånt varje match, alla kallar alla bönder,så varför ska uddevalla bli mer kallade bönder än vad sthlm e isf, serriöst?

nä nu går jag o slaggar iaf de här håller inte, men visa lite respekt istället för o skita ner tråden

2007-06-08 01:08
disiple86 P20
o langa komments istället?

Lika bra att inte ens be om det. Blit ju skit av allt ändå. Bättre att alla slänger sitt jävla tangentbord åt helvete ist.

2007-06-08 01:35
haha håller med anton, jävlar vad dåliga ni är på att stava. vad gjorde ni under skoltiden igentligen ...  åkte epa?

2007-06-08 09:48
fan vilket onödigt jävla tjat det är på alla, palla..

2007-06-08 10:30

alla var bra men jaG tycker inte om Giggens attityd

Brynto. www.youtube.com/user/leanolito

2007-06-08 11:18
denna dissen är sköön som Satan .
Måste säga att Zycore Lägger det bäst och är otroligt bra här..
Skillnaden Mellan Mig Och Dig Är Att Jag Är "JAG"

ViceVersa

2007-06-08 12:54
okejj kan folk skippa skitsnacket om bönder osv ... om uddevalla e bonnigt så är jag en fruktansvärt stolt BONDE aiight ?.. va de har me dissen att göra får jag inte riktigt kläm på...

va som sägs om mina stavfel har jag aldrig varit nån höjdare på att stava men ändå knäcker vi dem i låten konstigt men sant ?

but hey that´s life homes ... tagga me skitsnacket och ge oss lite komments .....

länge leve dyselexi eller?
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya"
// Petter ft feven - Vill Ha

2007-06-08 13:48
Nu räcker det väl?

Om det bästa ni kan komma med är att kalla oss bönder så kan ni lika gärna sluta med att skriva här.
Ingen av oss tre har EPA, så jag förstår inte varför man skulle skriva så? :S

MER KOMMENTARER NU !

Tack Toni btw :)
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration

2007-06-08 15:25
Zycore, Toppade låten tyckte jag, men hade velat höra lite mer skrick av dig ibland, annars finns de inge att klaga på, bra som fan

Giggen, Hade velat ha lite högre accapella på dig, annars tkr jag de var hel fett, good job

Laneby, Skön röst, tyckte om när du klev in, låt bra och fortsatte också ^^

Låten var jävligt bra, har inte hört deras men antar att ni vann ^^ Big up!
Bara tanken av mitt ordval och du åker in för kränkande.

2007-06-08 15:29
Och btw, haha bönder? Folk tar så illa upp av sånt där, helt seriöst, känns hårt =/

Akta, jag trycker upp en ko i ditt öga

2007-06-08 16:01
jag är från uddevalla och kör epa :$

2007-06-08 19:18

haha robin :P

tackar hobbe

2007-06-08 21:10

Lungt Zyc~ ;) Fyfan va jag super CHEA

2007-06-09 10:14
aiiit tack så mkt!
www.Laneby.com
Spit It Out Crew!

2007-06-09 11:25
jag kör inte epa... jag tar min gamla grolle =) shit va folk snackar håll er till själva ämnet ist så blir nog allt bra tror jag =)

pz
i'm a serial killer, its a bad habit

2007-06-09 16:29
segt med kommentarer :(

2007-06-09 17:30
kompisarna kanske mognade gämnfört med vissa andra

2007-06-09 17:40
värkar bli mer och mer dött här ..
men lägg ner snacket om att spit it out tog hem detta, för de gjorde ni fan inte, och eftersom laneby sa att beefen var slut för hans del så borde ju vinsten gå till maestro, wirram och chuck?

2007-06-09 17:40
höhö, tog kompisarna slut

tyst om du inte har något vettigt att säga,

förresten, skulle det komma någon till uddevalla ?

2007-06-09 20:33
marcus - precis som att du tycker att vi inte tog hem detta, så tycker kanske någon annan att vi gjorde det. så tyck vad du vill, men säg inte att vi "fan inte gjorde det". upp till var och en att döma ..

2007-06-09 20:36
MÅSTE BARA SÄGA DENNA LÅT VA FEEEEEEEEEEEEEEEEET!!!!
Rap

2007-06-10 11:30
Kul att du diggar WilleS
www.Laneby.com
Spit It Out Crew!

2007-06-10 13:04
thnx homes skippa småsnacket om bönder nu jag är en stolt bonde som trots min 740 och epa traktor tog hem detta me min klick ! tråkigt va ?`

2007-06-10 13:40
Skönt flow , skön mixning. tung shit

2007-06-10 13:52
thnx homes skippa småsnacket om bönder nu jag är en stolt bonde som trots min 740 och epa traktor tog hem detta me min klick ! tråkigt va ?`

word på de giggen!

nu ere inte så att uddevalla är massa bönder o skit men vafan skulle de spela för roll om alla dom här va de? jag lovar hade dom alla vart dom skitigaste bönderna jag sätt hade de inte förändrat saken att dom gjorde bättre svar än er. om ni alla som snackar hade vart bönder hade de gällt samma sak om er som jag sa nyss spelar ju fan ingen roll va du är de är som att man inte skulle få va svensk o rappa eller dansk eller va som helst liksom :S

2007-06-10 13:57
du menar att jag som lever precis utanför stockholm där du själv bor är bonde det gör ju dej ett steg mycket närmare bonde om du inte fattat de =) så visst om jag har en gammal rutten epa så kan vi ju köra ikapp för vi verkar ju va två nu som har :)

2007-06-10 13:58
och snubbar fortsäter spinna vidare på EPA traktorer och ahr fortfarande inte fattat att vi tatt hem de dem e välkommna att göra ett svar så vi återigen kan ta dem :P... hell yeah droppa ett svar och vi ska ta er igen !

2007-06-10 14:13
har jag sagt hela tiden men ingen som svarat :)

2007-06-10 14:23
Kan ni droppa texten?
HANINGE

2007-06-10 14:40

vers1
snubbar slänger dissar som ett snöbollskrig
ni kan ta de på allvar eller gör som vi
bara skratta åt peeps som är galna i slakt
tråkig nog för oss är inte skiten itakt

chuck hotar me bögfight, tror han lever thög life
som hans morsa mitt i havet, jag flyter störtnice
att chuck har halsproblem nått sätter  mig emot
men va e de jag hör har kaggen fått en lillebror

chucks lille klick yyyschhh de luktar catfight
ärligt talat du är ju mer fag fabfive
snubbar söker hype, ganska roligt för dom som vågar
chuck har två hjänceller o dom bråkar

"håller hand med laneby" naa händer nog
för upplysnings skull, chucks mamma har en blädder bok
till fitta, men de vet ni bäst
de ända sexliv som ni har de kallas för incest

se oss droppar bars till ni hoppar av
snubbar koppar snart de här e borta plan
vi bjur hånskratt ett riktigt kaos
dags att trycka stopp här har ni spit it out

1-0 till giggen åh du möter samma död
nu är dags för nästa amatör

vers2

ni ville beeffa oss de va vågat län
har en armé lika stor som sthlm
va nog lite taskig där oh då drar ni va
hur kännde de att vara sveriges baksida

wirram plastgangster du tror du kan döda oss
din rapp är oduglig som vapen med lösa skott
vi har folk i gbg ey sa ni de
tahahahha säger wangstas hanninge

wirram hotar me stryk jag säger ahh nog
du oh din click är sönderläst som en barnbok
vi vet ert nästa steg, dags att steppa ner
har ganska svårt att se att ni vill testa fler

så tagga härifrån oh ta me dig dit järnrör
för eran rapp den är slut, precis som en hjärndöd
så se oh lär för ni får titta på
när jag och spit it out gör en vinnar låt

saken är den att de var bara wirram och chuck som bjöd på nått större att dissa tillbaks på sista fånen han får la va me i svaret mot oss hoppas jag ?....

här har ni texten från min (Giggens)delar av låten!.

2007-06-10 15:04
Helt okej :D diggas
I raise my head to the sky and hold my back up straight\\<br>My fucking pride is something i said, you can't take away\\<br>//Vilda Västern

2007-06-10 18:45
tänk att du orkar ;)

men gott mer komments till oss och en bättre plats i inläggs listan ;)

2007-06-10 21:37
Kom igen nu :)

2007-06-11 12:46
upp nu ;)

2007-06-11 19:35
upp i din morsa giggen

2007-06-11 20:43
är inte så insatt i detta men rappare nummer 1 på låten hade grymt skön röst! skulle vara kul o höra dig lägga nåt stukat shit
www.myspace.com/dressyourself

2007-06-11 21:49
ojoj, en aggresiv Marcus - back off bwoi ..

tackar dressyourself :)

2007-06-11 22:53
iPee

håller me dej att vår vän mr z va grym i denna kan inte hålla med om de du säger om dom andra.. men för att rätta dej är vi 5 stycken i Spit it out tror ja ;P

2007-06-11 23:25
  iPee P18

Hmm, det är några mer i SiO, akta dig för doffe, battla med han o du dör horunge , slågsss med han så dör duännu mer!

11 juni, då fyller jaggg år ;D grattis martiin ;D

2007-06-11 23:43
Martiiiiiiiiiiiiiiiiiin89, Vad har doffe att göra med detta? Och varför ska han battla med doffe? Och du har inte en aning om vem hans morsa är så det är ju bara omoget med att dra till med "horunge" när du är  18 år. Pinsamt!
HANINGE

2007-06-11 23:45
haha wtf jag fyller också 18 idag.. martiin sno inte min dag då :(

wirram, doffe har med detta att göra för han är med i Spit It Out, aiit?
www.Laneby.com
Spit It Out Crew!

2007-06-11 23:53
Det är han säkert. Men syftade mer på att killen gav kritik på eran låt. Sen ska han battla med doffe helt plötsligt,Sen ska han dödas? Sen är hans morsa hora också från ingenting, tycker bara det är omoget att sitta och skriva så. Allt för mig
HANINGE