Wirram. Sant. !!Martiin89. LOL. hör du själv hur du låter. HAHA vad fan ska doffe göra åt saken. Hur mkt pröjsar han dig för att du ska skriva ? Lr kan d vara så att du är hans blöja. Skippa snacket, Skriv ngt som DU kan stå fast vid, Om nu doffe är så grym kan han skriva sina egna rader. !!
Doffe är som en fluga i mitt öra. ett litet surr som man smätter iväg.
tycker hela tråden börjar spåra ut en aning dem senaste 30 inlägg e tjafs om bönder och deras fordon va doffe är och inte är att jag i min mamma och bla bla bla ... nigguhs i love ma mamma thats how it is homes ... sen om du nu är så jävla nyfiken på min mamma så e hon gift har två ungar och en man sen 24 år tillbaks ;).... spraycane joo visst du har rätt but hey kan vi inte lämna allt sånnt till våra gb:s nu ?.... iPee : va spit it out gör och inte gör så är de upp till oss zeta va bäst i denna riktigt bra feeta "kompis-props" för de. sen va du tycker om mig laneby och resten av klicken njaa de ger jag fullkomligt fan i då du tydligen inte hört våra andra låtar .. då hade du sagt annat... sido skryt - skrev texten på nån timme spela in den på en halvtimme plus minus besöket av frajda !... så aaah jag ville bara få keft på våra session-dissare och uppenbarligen har vi lyckats ... så ägna eran tid i tråden åt att diskutera låten inte våra liv föräldrar läggningar och allt annat småprat ni kan hitta på aight ?
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya" // Petter ft feven - Vill Ha
iPee - Värmer att höra att du tycker att jag var bra :) men jag är den som senast har kommit in i spit it out, och även om jag kunde skulle jag aldrig kicka ut dom andra två . They are my homes, aight? .. Kul att du diggar , tråkigt med skitsnack - men hey - det är whoa. ... // Zycore
H-O-R-A
zycore e söt :@
hähä :$
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
Haha shiiit, jag var inte nykter igår vafan :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
shalala shalalal shalalal lalalala
http://myspace.com/3egraden
word på XET , mer sånna kommentarer (Y) !
Martiin89 P18 haha möt wirram på gatan din tuffing så ska du få käka asfallt
MarcusJ P17 Sure, be han komma till Uddevalla då =) Dock så har jag inte sagt något om honom, men om du är hans lilla rövknullarkompis så visst ;>
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Gjorde jag inte, men jag kom hem vid den tiden, smartass.
Lite kul att både marcus och anton hänger i den här tråden :) Mycket man har till liv om du måååste förfölja dom du hatar :)
Anton Ska du säga som inte vågar ha bild. HAHAHA
word zycore ;)
får man fråga vad du väger martin?
marcusj, knip igen truten innan jag halar fram en kofot och vrider runt ditt nylle tills du liknar mor din.
haha gangsta, 19år? är du efterbliven?
haha alldeles för ful? att du inte tar och kommer till uddevalla istället för att sitta där och svamla som en annan jude?
Jag hatar alla så håll käften !!!
|| Spit It Out ||
nu förstår jag inte din svenska, men om du pratar med mig så är jag helt svensk, inte jude. men du verkar ju ha lite problem med svenskan, jag frågade om du var efterbliven? kanske är lite försvårt för ett retard att svara på.
MarcusJ Käften isället ditt svettnylle, vafan släpp denna tråden och dra någon annanstans och käfta :S:S
|| Spit It Out ||
du kan vara en 73 åring från sydafrika som går på det ena och det andra, skiter rätt mycket i vilket. smutsiga jävel
doffe jag är inte svettnylle, kom du på det ordet nyss eller är de populärt i uddevalla? epa åt folket, haha
haha riktigt sooft! =)
MarcusJ, tackar för dina ödmjukaste kommentarer, tack vare ditt uppande har vi fått yttligare 150 nedladdningar idag, thx ;)
www.Laneby.com Spit It Out Crew!
Oj , vem är retard igentligen ? - Hakat upp er på en grej - epa :)
haha jo, jag är ju snäll innerst inne
Om inte folk klarar av att det langas dissar till höger och vänster och att ens vänner kan nämnas så tycker jag att man ska lämna whoa. Skitsnakk förekmr varje dag på den här jävla sidan, Räcker ju att kolla i denna tråden. Klarar ni inte hantera det på ngt annat sätt än att sitta och spela tuff så tycker jag att man ska tänka om lite. VAFAN har ni att vinna på att sitta å gnata på ett jävla forum. Hoppas att ni känner er 10x tuffare. Vem som har vunnit vad är svårt att avgöra. Men bara genom att läsa raderna i trådarna så går det lätt att avgöra vem som känner sig underlägsen.
SpraYcanE jo jag håller med dig till viss del, men de folk oxå måste förstå att nuläget dvs det dagsläge vi lever i så förstör alla dessa dissar hiphopen.. som om för varje diss dras i ett band o snart går det sönder liksom.. i hiphop från början fanns inte dissar i den mängd som idag inte heller för samma syfte. Där gjorde man upp fredligt inom battles istället för att ta de till gatan. Men man ska ju veta att battles va skillnad då mot det vi kallar idag dissar. Battles var mer som de här tävlingarna på whoa dvs att man gick inte ut och gjorde battles hur som helst utan det var saker man gjorde upp innan. idag slängs dissar hur som helst och folk tror att dissa de är fett hiphop liksom men det är HELT fel, jag kan tänka mig att folk kollat i usa, amerika liksom sätt någon diss som startat mellan 2 olika knarkdeelargäng och sen tyckt de va skitcoolt och så ska alla va lika coola. nu idag har dissskiten gått över till att man ska få hype och skit. finns även dom som dissar med ursäkter: "hade inget att göra" och sånt är bara bull. asså inget av detta är menat till dej spraycane utan detta är bara mer som ett tillägg till ditt inlägg så du vet :) peace
Räcker att skriva: Det är 2007 och att detta är Whoa. Behövs ingen bättre förklaring om vad som hända förr. Jag har följt med i utveckligen här på Whoa i många år.
hiphop-predikan kan ni ta någon annanstans, vad har ni gästbok till?
låta den damma ?
snacket går att spraYcane är en travian mupp ;O
de är nog de 50:e inlägget irad som inte handlar om låten :(... så här är de att aah grabbarna från haninge släppte en session-"diss" till laneby som han flabba åt nåra minuter och skrev ett svar sen sa vi i deras tråd att om dom svarar så hänkar våran klick på dock finns inte hela klicken med pga inspelningssvårigheter etc. thats it här har ni oss och ser jag på majoriteten så vann vi ... dem kaxxa vi svara vi vann och jag tycks inte se nått större till svar häller så... älskar era krönikor i våran tråd ganska kul att få en repeat va som har hänt ... för mig är dissar idag som durlind förklara och som spraycane fyllde snyggt i och avsluta ... men denna diss va för att få tyst på småkidsen som dissa laneby vilket vi fick ... sen helt plötsligt fick vi en hel grupp av deras polare att skriva i tråden med därav fick vi lite hype med så vi ahr ju lyckats uppfylla 07:s krav på en bra diss ! holla på din pojke om armén skulle falla giggs måste gitt´s peace ifrån uddevalla citat taget av robe ifylld me mitt namn ur låten vår stad med newkid frida och robe !
snacket går att MarcusJ, tro det eller ej, kan vara en mänsklig varelse :|
alla har sin egen uppfattning om vem som vann beefen! INTE FAN TYCKER JAG DET VAR NI IALLAFALL
hmm kul?
bra. då vet alla vad marcusJ tycker. Då behöver inte killen yttra sig mer. eftersom att han har gjort det som tråden går ut på !!
herrejävlar va tungt! får, fan ont i ryggen när jag lyssnar på den..! riktigt jävla tung !
o just de.. du är jävligt äcklig också.
Situationsterapi, om det inte passar så behöver du inte kolla i tråden? Lime, kul att du diggar, haha!
thx lime :)
Tycker låten va ganska fet, zycore va ganska mkt bättre än er andra men ni va inte dåliga o bruden hade jävligt nice röst =). Har inte hört deras diss o orkar inte lyssna på den heller. Kul o läsa alla inlägg om epa o skit oxå jävla töntar, borde göra en tråd om epa iställe för o snacka om de i audio forumet! puss
Konse''
riiiiiktigt najs kommentar rybstah - uppskattas .. ska verkligen tänka på det du säger ! (Y) :) chrillef - tack så mycket :)
synd att du inte gillade det rybbe :(
okejokej.. tur för dig :@ haha..